MuscleMeat

wat is dit nou.

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
hallo ik kamp al een x aantal weken
met een zurige pijn (Zie foto)
het is niet dat het me belemmerd met trainen.
maar het voelt gewoon als een zurige brandende pijn die vaak wel op de dag komt.. (ongeacht wat ik doe)
.
ik heb me al eens gecupt en naar een kinesist gegaan. maar nog steeds. nu zou ik wel overwegen om weer eens te laten cuppen maar dan ergens anders
IMG_20210620_181830_801.jpg
 
Zurige pijn als in: kramp, of verzuring of pomp, of anders?
 
heb je al eens 3 wkn volledige rust genomen?
 
Dit soort pijntjes zijn vaak irritaties, verwaarloosde overbelastingen, rust, warmte (infrarood) en foam rollers helpen dan meestal wel.
Is het meer een stekende / beknellingspijn, dan zou je ook een manueel therapeut even je wervel / ribben kunnen laten nalopen, misschien valt er iets te kraken.
 
Dit soort pijntjes zijn vaak irritaties, verwaarloosde overbelastingen, rust, warmte (infrarood) en foam rollers helpen dan meestal wel.
Is het meer een stekende / beknellingspijn, dan zou je ook een manueel therapeut even je wervel / ribben kunnen laten nalopen, misschien valt er iets te kraken.


okee prima, ja foamrollen kan ik wel misschien meer toepassen. als het niet beter gaat .. ga ik wel even naar een therapeut
 
Zit je nog op winstrol?
 
Hey jou ken ik
 
Ik heb het lange tijd in mijn lat gehad nadat ik een keer met overdreven full rom chinups had gedaan. Soort verrekking/verzuring vooral tijdens en de dag na trainen. Maar kon wel gewoon normaal trainen.
 
Back
Naar boven