AndroidHealthClinic

Wat is dit?

Bezoekers in dit topic

nicolas w

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
63
Waardering
0
Nu ben ik pas 3 maanden geleden begonnen met KT en het vlot al serieus.
Nu heb ik wel gemerkt dat ik aan mijn oksels,wanneer ik mijn armen naar achter doe,ik precies striemen zie,maar ze zijn niet verkleurd,het lijkt een beetje op aders die zichtbaar zijn,alleen op een rare plek???.
Owja,ze zien niet van boven naar beneden zoals op de foto maar horizontaal.
smarks3.jpg


Hier lijkt het op maar toch zien ze niet rood,en lijken ze niet op striemen.

Weet iemand(in geval dat het striemen zijn) door welke oefening dit kan komen,want ik forceer mezelf toch nooit:rolleyes:.

PS:ik zie ze alleen als ik bv men handen achter men rug houd.
Heb al een foto proberen te trekken maar het is zo miniem dat je het op foto niet ziet :s.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht ook altijd dat het er niet zo uitzag, maar dat is dus echt wel een striem hoor;) En het komt niet door een bepaalde oefening, maar gewoon omdat je huid niet rekt.
 
ik heb opt moment hetzelfde onder men beide oksels zoals op de foto, zitten precies kleine putjes in.. doet niet echt pijn maar is wel gevoelig
 
enigste wat ik zie is een hoog bf.
owja, ook een kleine striempje :rolleyes:
 
maar hoe kan ik dan voorkomen dat ze minder zichtbaar worden?
Of hoe kan je je huid beter laten rekken?

Vind het nogal raar aangezien ik nooit gewichten blijf heffen tot ik er bijna bij neerval :s.
 
maar hoe kan ik dan voorkomen dat ze minder zichtbaar worden?
Of hoe kan je je huid beter laten rekken?

Vind het nogal raar aangezien ik nooit gewichten blijf heffen tot ik er bijna bij neerval :s.

Je kan er vrij weinig aan doen tot wel niet, litteken creme zou je kunnen kopen om het te verlichten. Zie het positief je groeit :D, het is bijna niet te vermijden.
 
ik heb presies het zelfe als die afbeelding ,
ik denk gewoon dat je snel groeit en dat je huid scheurt???
 
Ik heb dat ook bij mijn oksels.
 
Komt meestal voor als je te snel groeit
 
lekkere striem
 
Back
Naar boven