AndroidHealthClinic

Wat is dit??

Bezoekers in dit topic

StealxX_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 feb 2020
Berichten
612
Waardering
432
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Hallo, na mn benchpress krijg ik altijd een rood plekje op mn ader (rechterschouder) wat is dit?? Ohja ik ben trouwens net 14
 

Bijlagen

  • 56E92D66-10B9-4738-ADC3-9EB8F3919F19.jpeg
    56E92D66-10B9-4738-ADC3-9EB8F3919F19.jpeg
    58,1 KB · Weergaven: 167
Waarschijnlijk schurft.
Zou me er niet druk om maken
 
Aha niks om zorgen over te maken dus:D ty
 
Als je in de toekomst van plan bent te squatten, niet flippen als je traps rood zien van de barbell dus. Hoef je hier ook geen topic meer voor aan te maken:D
 
Okay xd
 
Als daar de barbell rust tijdens je benchpress dan is je uitvoering niet goed.
 
Ik press hem altijd meteen omhoog maar misschien is hij er tegenaan gekomen ofz, ben ook nog maar een beginner ;D
 
Als daar de barbell rust tijdens je benchpress dan is je uitvoering niet goed.
Precies dit. Anderzijds kan het natuurlijk goed zijn dat je een schuurplekje hebt van de naad van je t-shirt. Dat heb ik ook wel eens. Zweten = vochtige huid = zachtere huid = makkelijker aantastbaar. Achja, al met al ziet het er niet uit als iets om je zorgen over te maken.
 
Als op die hoogte de barbell naar beneden komt, dan doe je het al niet goed bro.. iedereen is begonnen met 0 kennis.
Laat de barbell naar beneden komen op de onderkant van je chest, gewoon helemaal laten zakken, een ieder die tegen je zegt doe halve reps ofzo is allemaal gelul, helemaal laten zakken naar onderkant chest, en helemaal omhoog pushen voor full ROM
 
Als op die hoogte de barbell naar beneden komt, dan doe je het al niet goed bro.. iedereen is begonnen met 0 kennis.
Laat de barbell naar beneden komen op de onderkant van je chest, gewoon helemaal laten zakken, een ieder die tegen je zegt doe halve reps ofzo is allemaal gelul, helemaal laten zakken naar onderkant chest, en helemaal omhoog pushen voor full ROM
Onderkant Chest? Ik zou tepelhoogte aanhouden.
 
Kijk uit met slechte vorm op je 14de, train met iemand die verstand heeft van techniek.
 
Als op die hoogte de barbell naar beneden komt, dan doe je het al niet goed bro.. iedereen is begonnen met 0 kennis.
Laat de barbell naar beneden komen op de onderkant van je chest, gewoon helemaal laten zakken, een ieder die tegen je zegt doe halve reps ofzo is allemaal gelul, helemaal laten zakken naar onderkant chest, en helemaal omhoog pushen voor full ROM
Okay thanks man
 
Back
Naar boven