XXL Nutrition

Wat is een goed tussendoortje voor in de cut ?

Bezoekers in dit topic

Cables

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
3
Mijn vriendin is bezig met afvallen alleen qua tussendoortjes komt ze altijd met van die evergreen-achtige dingen aanzetten waar eigenlijk best veel kcal in zit en grotendeels suikers.
Wat is nou een goed tussendoortje wat laag in kcal (suiker) is en ook nog lekker en vullend is ?

brinta vezelfit of rijstwafels
18kcal per cracker en 25kcal per wafel

tenminste das wat ik snack als ik echt doodga van honger, of gewoon kauwgom

Groenten en fructose-arm fruit. Een wortel, tomaat of appel uit de hand. Je kan ook bijv ijsco's maken met suikervrije drank op basis van fruit bijv. Andere dingen als rijstwafels met kcal arm beleg op is ook prima. Wees eens creatief, er zijn genoeg andere voorbeelden te bedenken.

Groenten en fructose-arm fruit. Een wortel, tomaat of appel uit de hand. Je kan ook bijv ijsco's maken met suikervrije drank op basis van fruit bijv. Andere dingen als rijstwafels met kcal arm beleg op is ook prima. Wees eens creatief, er zijn genoeg andere voorbeelden te bedenken.

Die suikervrije ijsco's vind ik wel een heel goed idee zeg. Mijn vriendin is nogal een zoetekauw :)

Mijn persoonlijke favo's:
- konkommer.
- winter wortel.
- tomaat.

Minder phan van appel, omdat die toch meetellen, en vooral als je laag in je carbs wil... maar goed.. tis only 65 kcal.

Die suikervrije ijsco's vind ik wel een heel goed idee zeg. Mijn vriendin is nogal een zoetekauw :)
Ja wij hebben zo van die Tupperware dingen die je opvult en dan in het vriesvak zet. Heb er tijdens de cut in de zomer zo tussendoor veel opgesmuld en het bevat haast geen kcal :)

ps: het koude vocht wat er hierdoor inslikt moet ook weer opgewarmd worden door het lichaam en dat helpt je ook nog eens wat kcal te verbranden, komt al snel neer op 100 kcal extra verbranden per dag!

Ja wij hebben zo van die Tupperware dingen die je opvult en dan in het vriesvak zet. Heb er tijdens de cut in de zomer zo tussendoor veel opgesmuld en het bevat haast geen kcal :)

ps: het koude vocht wat er hierdoor inslikt moet ook weer opgewarmd worden door het lichaam en dat helpt je ook nog eens wat kcal te verbranden, komt al snel neer op 100 kcal extra verbranden per dag!

Bedankt voor de tip man (anderen ook natuurlijk) ik ga van de week effe vormpjes halen voor d'r.

Chilipepers ... eentje in je mond en je eet gegarandeerd niets meer de eerste uren.

OT: ik duik altijd de frigo in, op zoek naar een stukje kip of ander mager vlees.
Heb ik echt zoete trek ga ik voor een shake of eiwitreep. Sweet chocolat, mmm

Gedroogd fruit.

watermeloen hebk nog niet gezien:rolleyes:

Goede tip!!
Heb wat water aangelengd met wat teisseire siroop 0% suikers!
Hmmm.. zitten nu in diepvries!
Kijk er al naar uit...;)

bedankt voor de tips ;)

Back
Naar boven