XXL Nutrition

Wat is een goede pre-workout?

Bezoekers in dit topic

Bobby69

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2019
Berichten
63
Waardering
11
Lengte
1m92
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Hallo forumleden,

Ik heb al een aantal maanden geen pre-workout gebruikt en bij de pre-workouts die ik nu gebruik voel ik gewoon niks.
Ik heb de xtreme workout v2 en de ABE ultimate pre workout (applied nutrition) geprobeerd maar deze lijken niet echt goed te werken?
Kan het zijn dat ik zoveel cafeïne op een dag nuttig dat mijn lichaam een soort immuun is geworden van pre-workout?
Of koop ik gewoon de verkeerde?
 
Als je vaak gebruikt ga je inderdaad wennen.

PWO's met 1,3-DMAA (of DMHA):
- Oude Jack3d
- Cocaine
- Monster / Black Booster

Welke ik wel goed op ga van de legale:
- 51/50 (Rich Piana)
- N1 (Nutrend)

Of natuurlijk Kickstarter van Good Game Nutrition (bramophyte ) :)
 
Ik ga wel lekker op Poison van Swiss met 100mg DMAA
 
Het is niet voor niks verboden natuurlijk
Ik zou t iig wel nemen
Ja dat is waar ik probeer nog wel even 1 van de andere suggesties zonder DMAA lijkt me toch niet zo verstandig.
Maar toch bedankt!
 
Wat is je doel met de pre-workout, wil je extra pomp of gewoon extra energie.
Voor die eerste kan je een goedje kopen van 1 van de producenten. ''Vroeger'' heb ik dat soort producten nog wel gebruikt en soms was het effect best leuk door de ''verboden'' stofjes, maar het eindresultaat was eigenlijk dat je na 2 uur helemaal kapot was of dat je tijdens de training naar de WC moest rennen.

De beste vond ik die van Yates :D en de oude Jacked3D was ook wel fijn.
Nox-Pump-Dorian-Yates.jpg


Maar als je alleen wat extra energie wilt hebben zou ik wat cafeïne en 50 gram suiker nemen voor en tijdens de training.
 
Wat is je doel met de pre-workout, wil je extra pomp of gewoon extra energie.
Voor die eerste kan je een goedje kopen van 1 van de producenten. ''Vroeger'' heb ik dat soort producten nog wel gebruikt en soms was het effect best leuk door de ''verboden'' stofjes, maar het eindresultaat was eigenlijk dat je na 2 uur helemaal kapot was of dat je tijdens de training naar de WC moest rennen.

De beste vond ik die van Yates :D en de oude Jacked3D was ook wel fijn.
Bekijk bijlage 525838

Maar als je alleen wat extra energie wilt hebben zou ik wat cafeïne en 50 gram suiker nemen voor en tijdens de training.
Het gaat mij het meeste om de pomp en een beetje energie.
Maar die 2 die ik tot nu toe geprobeerd heb voel ik eigenlijk gewoon geen verschil of ik het nou wel of niet neem.
En ik heb het vorige week weer voor het eerste gebruikt in maanden dus het komt in ieder geval ook niet omdat ik te lang achter elkaar heb gebruikt of iets.
Maar ik ga wel eens naar die van yates kijken.
Bedankt!
 
Het gaat mij het meeste om de pomp en een beetje energie.
Maar die 2 die ik tot nu toe geprobeerd heb voel ik eigenlijk gewoon geen verschil of ik het nou wel of niet neem.
En ik heb het vorige week weer voor het eerste gebruikt in maanden dus het komt in ieder geval ook niet omdat ik te lang achter elkaar heb gebruikt of iets.
Maar ik ga wel eens naar die van yates kijken.
Bedankt!

Die van Yates is van de markt gehaald, er zat iets teveel spul in wat niet mocht.
 
Die van Yates is van de markt gehaald, er zat iets teveel spul in wat niet mocht.
Die Blood & Guts zit niet veel bijzonders in, maar het kan zijn dat er maxima gelden per scoop/dosering:
1619010298793.png
Edit: ik zie het al, je bedoelde die NOXPump, ja die is al even van de markt volgens mij.
 
Ik ben denk ik van gisteren... pwo is toch zwaar overrated? Ik neem gewoon sterke koffie met een banaan.
 
Ik ben denk ik van gisteren... pwo is toch zwaar overrated? Ik neem gewoon sterke koffie met een banaan.
De meeste drinken tijdens de dag vaak al heel wat koffie, dan gaat die koffie voor je training geen meerwaarde meer zijn.

Maar betreft pwo, vele zijn te hoog gedoseerd en gaan je training alleen maar slecht beïnvloeden. Blijf wel fan van DMAA, maar niet voor elke dag. Tolerantie bouwt nogal snel op hiervoor.

Ik neem momenteel: Black skull USA - bonecrusher, niet te hoog gedoseerd qua caffeïne en andere stimulanten wat het perfect maakt om nog in de late avond te trainen en toch te kunnen slapen.

Kill it van Rich Piana is ook zo eentje dat aangenaam is voor een late training.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
voor mij arginine, citrulline, koffie
 
Als je zoveel koffie drinkt dat je een bak voor je training niet meer merkt, hark je al te veel binnen.
Neem je na een dag ook nog pre-workout met 150-400mg cafeïne, is de invloed op je slaap groter dan dat die scoop meerwaarde levert op de training.

Daarnaast moet je vrij veel cafeïne nemen wil het echt prestatiebevorderend zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Wat is je doel met de pre-workout, wil je extra pomp of gewoon extra energie.
Voor die eerste kan je een goedje kopen van 1 van de producenten. ''Vroeger'' heb ik dat soort producten nog wel gebruikt en soms was het effect best leuk door de ''verboden'' stofjes, maar het eindresultaat was eigenlijk dat je na 2 uur helemaal kapot was of dat je tijdens de training naar de WC moest rennen.

De beste vond ik die van Yates :D en de oude Jacked3D was ook wel fijn.
Bekijk bijlage 525838

Maar als je alleen wat extra energie wilt hebben zou ik wat cafeïne en 50 gram suiker nemen voor en tijdens de training.

inderdaad naar de wc moeten rennen ik had dat toen met de eerste pre work out van gaspari heel erg.
nu de Max versie doet niet zoveel voor mij tot nu toe de best werkende waren. No xplode van BSN. Of de pre work out van XXI nutrición

de bsn geeft me meer pomp overigens van de twee. XXI nutrición geeft me een goede energie boost.
 
Back
Naar boven