XXL Nutrition

Wat is er met AH Zaanse hoeve kwark gebeurd????

Bezoekers in dit topic

michael12345

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2003
Berichten
3
Waardering
0
de afgelopen 7 dagen ofzo is mijn AH zaanse hoeve kwark echt veeeeeeeel dunner dan normaal ??? Volgens mij hebben ze de samenstelling veranderd ofzo :eek: die 7 bakjes hadden 2 verschillende data dus lijkt me niet dat er 1 keer een slechte lichting tussenzat ofzo :p hebben meer mensen hier last van?... heb gelijk het idee dat er veel minder eiwit inzit :P die shit kan je zowat door een rietje drinken joh!
 
Heb ik ook gemerkt ja, heb t met 2 bakjes gehad. De laatste die ik gister at was echter weer wat dikker, dus ik hoop dat het niet een permanente verandering is :p
 
hier ook hoor. net yoghurt
 
Yep...Zit meer magere yoghurt in nu. Eiwit gehalte is ook gedaald van 8,9 naar 8,0 gram per 100g. :rolleyes:
 
Flikkers, 2 jaar geleden zat er nog 11gr in..
 
Die zaanse hoeve is toch rommel. Koop de franse magere kwark. Zit ook gewoon 10gr eiwit in en is smeuig
 
afstompen...
 
Die zaanse hoeve is toch rommel. Koop de franse magere kwark. Zit ook gewoon 10gr eiwit in en is smeuig

En is 150% duurder. ;)
Magere (milsani) kwark van de aldi is 11gr! En net zo duur als die AH zaanse hoeve. Ik ga voortaan maar weer naar de Aldi (haat het om naar meer dan 1 winkel te gaan!)
 
Het is mij ook opgevallen. Ik vind zaanse hoeve net ff wat lekkerder dan franse magere kwark. Daar zit zon ongelofelijk gore nasmaak aan.:kots:
 
Ja ik merkte het ook, en die 8.0 is dus wel klote, ook maar is langs de aldi gaan
 
Koop gewoon die van de dekamarkt is goedkoper en beter :) ook bij de vomar te verkrijgen maar daar is hij weer duurder
 
Koop gewoon die van de dekamarkt is goedkoper en beter :) ook bij de vomar te verkrijgen maar daar is hij weer duurder

Helaas moet ik boodschappen doen op de fiets dus is het nogal onhandig om naar allerlei verschillende supermarkten te gaan. Laten we massaal gaan klagen bij de zaanse hoeve, staat vast wel een postadres op het potje.
 
Haha mja, doe het ook op de fiets :) maar gelukkig zijn niet alle supermarkten ver van elkaar verwijderd, dus dat scheelt!

En voor kwark fiets ik altijd wel even om :)

Vraagje hoeveel pakken kwark halen jullie altijd, per week? :) Ik gebruik 2 per dag dus 14 :cool: en die haal ik altijd in 1x
 
14 bakken:eek: 7 kg kwark en dan ook nog je gewone boodschappen. Dan heb je meteen je cardio voor die dag gehad.:p

ongeveer 4 - 5 bakjes. Ik wil nog wel eens tonijn pakken 's avonds en sowieso eet ik maar 250 gram kwark bij een maaltijd.
 
Goed dat iemand dat ook al opmerkt. Wat is dit voor bullshit! voortaan naar de aldi, bedankt voor de tip iig.

Ik zie trouwens een complot van de albert heijn en superdudes om onze zuurverdiende bicepspiek af te pakken! you bastards!!!!
 
ik ga vanmiddag eens naar de AH , kijken wat ze daar hebben. aldi is stuk verder fietsen en het stinkt daar
 
14 bakken:eek: 7 kg kwark en dan ook nog je gewone boodschappen. Dan heb je meteen je cardio voor die dag gehad.:p

ongeveer 4 - 5 bakjes. Ik wil nog wel eens tonijn pakken 's avonds en sowieso eet ik maar 250 gram kwark bij een maaltijd.

Hahah, mja 2 bakkies per dag :) En ik ben vegetarisch dus ik moet wel op een manier aan me eiwitten komen :):):) naast eieren en soja
 
ik ga vanmiddag eens naar de AH , kijken wat ze daar hebben. aldi is stuk verder fietsen en het stinkt daar

hehe ja, en vanachter de kassa "HEEEEEE MO!!! WAT KOSTEN DIE ONDERBROEKEN??" hehe, altijd een zooitje daar. Wel goedkopie.
 
Back
Naar boven