AndroidHealthClinic

Wat is er met Navy gebeurd!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Apart om te zien hoe groot ze zijn geworden. Waar is de tijd gebleven dat hun Whey in verkapte verfemmers kwam...

:lol:
Zou dit dan nog haalbaar zijn met een 100% legale business tegenwoordig.
Het Bodyenfit schandaal is hun alleszins wel ten goede gekomen.
 

Je moet behoorlijk goed boeren als je de Nederlandse woekerprijzen voor dat soort wagens kan (of wil) betalen
Gewoon goed voor mekaar. Who cares wat ie vroeger vermoedelijk uitvrat. Eerlijke mensen worden niet rijk zei een wijs man eens.
 
Wat denk je dat die waard zijn?
In Nederland kosten krachtige wagens gemakkelijk het dubbele van in België. Je ziet ze vliegen als je denkt dat die collectie niets voorstelt. :P In de video zegt hij ook dat ze gekocht worden zonder lening/afbetaling.
 
In Nederland kosten krachtige wagens gemakkelijk het dubbele van in België. Je ziet ze vliegen als je denkt dat die collectie niets voorstelt. :P In de video zegt hij ook dat ze gekocht worden zonder lening/afbetaling.
Dat heb ik nooit gezegd dat ze niks voorstellen.
Het is zeker zo dat hij er financieel beter voorzit dan het gros van de bevolking.
Maar ik vroeg me gewoon af wat z'n cijfers waren.
Dan kun je zien of hij echt een geniale onderneming heeft. Of gewoon een van de zovele copy/paste succesvolle ondernemingen die het goed.
 
Dat heb ik nooit gezegd dat ze niks voorstellen.
Het is zeker zo dat hij er financieel beter voorzit dan het gros van de bevolking.
Maar ik vroeg me gewoon af wat z'n cijfers waren.
Dan kun je zien of hij echt een geniale onderneming heeft. Of gewoon een van de zovele copy/paste succesvolle ondernemingen die het goed.
300k per auto wel gok ik
 
Back
Naar boven