Fitness Seller

wat is er mis met mijn GS gear? graag reactie!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanspieregem

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2007
Berichten
999
Waardering
15
Lengte
1m86
Massa
94kg
beste dbb'ers

ik was al 8 weken bezig met primo van golden gear op 500mg per week.
alles ging vlotjes en ik was wel te spreken over de resultaten van primo.

daarom had ik besloten mijn kuur nog met 4 weken te verlengen.

geen probleem, MAAR ik moest wel overschakelen naar GENERIC SUPPLEMENTS ipv golden gear.

Ik dacht natuurlijk dat het geen problemen zou geven tot ik begon met de gear van GS.

Heel pijnlijke injectie spots, maar dit is nog het minste!
Ik heb er tot nu toe al 3 injects gezet van elk 3ml (dosis wat verhoogd) en ELKE KEER ben ik de 12u later zo ziek als een hond!!!

ik ben echt grieperig, koorts, rillen, hoofdpijn, spierpijn, zodanig erg dat ik gewoon in de zetel of bed moet blijven liggen en enkele dafalgans moet verteren om er bovenop te geraken.

een dag later ben ik weer volledig genezen!

ik vind het heel erg vreemd!!

heb nog 1 vial liggen, wat doe ik ermee???

weggooien of enkele dagen ziek op mijn tanden bijten???
wie heeft het nog meegemaakt?

mijn vriendin zegt alvast dat ik moet doorbijten en niet weggooien :D

het betreft deze vials van GS:
Lotnr. 560089 met exp.datum 12-2011

arnold%20schwarzenegger%20nazi.jpg
 
bedankt voor de serieuze reacties... :(

moet ik daarvoor al zolang op dbb zitten??



...


en nu graag ernstiger aub!!
 
Verkeerde bijlage denk ik... Ik zie arnold

ik heb gewoon een foto gepost aangezien ik geen foto heb van mijn vials.

in andere topics mogen geen namen genoemd worden vandaar hier mijn verhaal en vraag!
 
Maak ff een pic van de betreffende vial, regels zijn regels.
 
Lekker vaag, maar mocht mij dat gebeuren, dat ik telkens na een inject doodziek wordt, dan lijkt het me duidelijk dat ik stop!

Waarschijnlijk ben je niet goed in bed dat je vriendin je aanzet om door te gaan! :D :D
 
Denk niet dat we dat aan de buitenkant kunnen gaan zien ;)

Ik denk dat herkenbaarheid belangrijk is....niet iedereen kent GS en zn logo.
Misschien dat er mensen zijn die zich ook zoiets kunnen herinneren, dus een pic is wel gewenst.
 
Je weet het, ik heb precies dezelfde batch van GS en ik reageerde er ook k*t op. Zeer pijnlijke injectiespots (erger dan testP, minder erg dan winstrol), en de volgende dag ook ziek, kapot, moe en bloed doorlopen ogen.

Ik hoor verschillende geluiden hierover, aan de ene kant dat het rotzooi is en dat de labs niet meer aan primo kunnen komen en er dus iets anders in zit, weer andere zeggen dat de shizzle goed is en dat er geouwehoert is met BA oplossing of zoiets.
 
Genoeg gesuggereer.

Kan me niets schelen of labs aan primo kunnen komen of niet....
Geruchten zat als je het mij vraagt.

Als ik een testE e, of een primo koop van welk merk dan ook, dan ga ik ervan uit dat erin zit wat erin hoort te zitten.
Geen idee of er labs zijn die hier nu mee knoeien, maar dat zou werkelijk een schande zijn.

Ik zou als ik de TS was de zooi inleveren, en andere gear vragen (niet primo iig).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven