XXL Nutrition

wat is goed voor mij (13) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boeboska

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2008
Berichten
12
Waardering
0
Ik wil een beetje buispieren en borstspieren krijgen maar wat moet ik er precies voor doen?
vertel me het.
 
Wat je ervoor moet doen? Trainen, eten en slapen denk ik....
 
aftrekken en zelf opeten.
 
Zorgen dat je zo snel mogelijk je rijbewijs haalt.

Dan komt alles vanzelf.
 
Hij stelt een serieuze vraag, waarop mijn antwoord is dat je even naar het tiener bodybuilding deel gaat. en daar even de sticky's doorleest oke? verder moet je een goed voedingsschema opstellen en een fullbody schema. Train niet te veel dat kan schadelijk zijn voor je op zo'n leeftijd.
 
Hij stelt een serieuze vraag, waarop mijn antwoord is dat je even naar het tiener bodybuilding deel gaat. en daar even de sticky's doorleest oke? verder moet je een goed voedingsschema opstellen en een fullbody schema. Train niet te veel dat kan schadelijk zijn voor je op zo'n leeftijd.
orly?
waarom?
 
Omdat je nog volop in de groei bent en als je dan echt keihard traint. kunnen je spieren verkeerd gaan staan en groei je "scheef".
Bewijs dit eens dmv van een goed onderbouwde studie.
 
Dit komt uit de tienersticky van Shutterspeed:

Wat betreft de groeischijven.
Het is een algemene misvatting dat krachttraining de groei zou belemmeren. De gedachte stamt af van een onderzoek waaruit bleek dat kinderen die zware fysieke arbeid moeten leveren belemmert zijn in hun groei. Echter hierbij is geen rekening gehouden met het feit dat die kinderen extreem weinig en slecht voedsel kregen en nauwelijks voldoende rust in vergelijking tot hun zware werk. Zolang jongeren in een gecontroleerde omgeving aan weerstandstraining doen dan zal dit geen belemmeringen hebben op de groei. (conclusie uit een onderzoek van Sadres, Eliakim, Constantini, Lidor, & Falk, 2001)
 
laten we et ff normaal houden!!!.
geef gwoon antwoord op myn vraag.
 
laten we et ff normaal houden!!!.
geef gwoon antwoord op myn vraag.


tiener bodybuilding deel gaat. en daar even de sticky's doorleest oke? verder moet je een goed voedingsschema opstellen en een fullbody schema.

Niet goed? je moet zelf ook wel een beetje research doen! het moet ook van jou afkomen. Niet alleen van ons.
 
laten we et ff normaal houden!!!.
geef gwoon antwoord op myn vraag.
Wat is jouw probleem? Deze discussie heeft alles te maken met je vraag, zeker gezien je leeftijd, en kan je een stuk helpen, blijkbaar zie jij dat niet in.
 
ik bedoel de rare reacies op mijn vraag.
ze zijn niet egt sirieus.
 
Rustig blijven, en keep it ontopic, kijk even in mn eerste post, daar staat alles wat je moet weten.
 
Back
Naar boven