AndroidHealthClinic

wat is goede manier om te cutten?

Bezoekers in dit topic

kwibus

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2003
Berichten
16
Waardering
0
Haloa mensen,

Ik ben benieuwd naar de manier waarop mensen cutten...
Ik heb hier steeds van alles over zitten lezen,echter ik weet nog niet hoe ik het wil gaan aanpakken precies.
Ik zal nu mijn idee geven van wat mij het meest logische lijkt om op een zo goed mogelijke manier te cutten...ik hoop dat anderen ook een volgens hun beste manier van cutten kunnen beschrijven en ook de daarachterliggende beweegredenen...
Hopelijk komen we dan tot een bijna perfecte manier om te cutten waar wij met zijn allen profijt van kunnen hebben...

Ik zat zelf te denken aan het geleidelijk verlagen van de koolhydraten in de eerste 3 weken...en het hoog blijven in eiwitten evt iets verhogen zelfs...

Dan 2 weken lang uurtje hardlopen s'ochtends voor het ontbijt..

Dan 2 weken lang nog een uur hardlopen s'ochtends voor het ontbijt,dit hardlopen dan altijd op een dag dat er niet getraind wordt.
Ik train 4 keer per week,borst en voorkant schouders(maandag),benen(dinsdag),armen(woensdag),rug en achterkant schouders(vrijdag) kan helaas nooit op donderdag trainen omdat ik koopavond heb op donderdag vandaar huidige split,of ziet iemand nog andere mogelijkheden voor een split...

Dan na 7 weken in totaliteit kijken wat het resultaat is tot dan toe en dan evt nog een aantal weken stackers erbij...ik hoop op deze manier mijn verpercentage van bijna 19% naar ongeveer 12 a 14% teruggebracht te hebben in ongeveer 10 weken tijd, is dit fantasie of kan dit werkelijkheid worden op deze manier?

Laat jou beste manier van cutten weten en help zo andere ook goed op weg een strakke zomer in...

Alvast bedankt voor de reacties...
 
- eiwitten verhogen
- Koolhydraten verlagen
- Veel cardio (apart)

Dit zijn de stanaard dingetjes.
 
Back
Naar boven