Fitness Seller

Wat is het beste anabool bij T3/clen/efedrine kuur?

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Ik ben bezig met het samenstellen van een cutkuur waaran ik over een paar maanden wil beginnen..

Ik dacht dat winstrol 50mg e/d wel goed zou zijn, maar er zijn er vele die zeggen dat ik teveel spiermassa verlies als er ik alleen winstrol bij neem.

Wat kan ik het beste nog meer bij deze stack nemen?Primo, eq?

De doseringen bepaal ik later, en de duur ook..ik wil eerst weten welke roids ik nodig heb..


Groet

Levrone@
 
Je signature kan je beter van Testoboy veranderen in Chemobak :P

Hoe groot wil je eigenlijk worden?
 
Jordees zei:
Je signature kan je beter van Testoboy veranderen in Chemobak :P

Hoe groot wil je eigenlijk worden?

Chemobak? ALs jij geen degelijke antwoord op mijn vraag kan stellen, waarom reageer je dan üperhaupt??!!

Damn..om ziek van te worden...
 
Bro, het is afhangkelijk hoeveel T3 je gaat nemen. Winstrol op 50 mg ED, uitgaande van de inject, zal het spierverlies bij lage doseringen T3 beperken, alleen als jij hoog in de T3 gaat dan zou ik echt een basis van test. erbij nemen, anders ga je geheid een hoop massa verliezen. Ik was zelf van plan T3 te proberen samen met winny, maar ik ging op een goed dieet met ECA, en vanaf volgende week clen, al zo goed dat ik de T3 achterwege laat. Hoe hoog in je vet zit je btw?? Als je namelijk niet te hoog zit zou ik de T3 achterwege laten. In feite is T3 voor luie dieeters. En T3 discrimineerd niet, het verbrand net zo hard spiermassa als vetmassa. Als je nou niet te hoog zit zou ik het zonder T3 doen, dan zal je minder massa verliezen.
 
Ik geloof dat je toch al wat ervaring hebt op het gebied van as. In dat geval kan je het overwegen wat test propionate te nemen. Je moet het echter wel om de dag zetten maar het zorgt voor een kwalitatieve spiermassa en je zult er weinig vocht van vasthouden
 
eesj kzou voor trenbolone gaan ... kneem aand at je tijdens die kuur relatief laag in cals gaat zitten en kgeloof dat tren dan wel goeie shit is....
ltr
 
soulreaver zei:
Bro, het is afhangkelijk hoeveel T3 je gaat nemen. Winstrol op 50 mg ED, uitgaande van de inject, zal het spierverlies bij lage doseringen T3 beperken, alleen als jij hoog in de T3 gaat dan zou ik echt een basis van test. erbij nemen, anders ga je geheid een hoop massa verliezen. Ik was zelf van plan T3 te proberen samen met winny, maar ik ging op een goed dieet met ECA, en vanaf volgende week clen, al zo goed dat ik de T3 achterwege laat. Hoe hoog in je vet zit je btw?? Als je namelijk niet te hoog zit zou ik de T3 achterwege laten. In feite is T3 voor luie dieeters. En T3 discrimineerd niet, het verbrand net zo hard spiermassa als vetmassa. Als je nou niet te hoog zit zou ik het zonder T3 doen, dan zal je minder massa verliezen.

Ik zit nu ongeveer op 15 á 16%, en ik wil er toch wel echt T3 bijnemen..ik begin met 25 mcg dagelijks (opbouw), en mijn hoogste dosering,(afhankelijk van mijn resultaten) zal ik houden op de 100-125mcg dagelijks..de T3 neem ik in totaal 5 weken , met enkele weken clen, eca , winny..

Zou ik ook zeg maar 250 mg test ena wekelijks kunnen zetten, om enigzins spiermassa te sparen.(met winny) ?
 
Koolhoven zei:
Ik geloof dat je toch al wat ervaring hebt op het gebied van as. In dat geval kan je het overwegen wat test propionate te nemen. Je moet het echter wel om de dag zetten maar het zorgt voor een kwalitatieve spiermassa en je zult er weinig vocht van vasthouden

Hoeveel weken? kan het ook in combi met winstrol?
 
cutten

Levrone@ zei:
Hoeveel weken? kan het ook in combi met winstrol?

wat zijn nu je stats en hoe droog wil je eigenlijk worden bij wat voor gewicht
 
adrbeest zei:
wat zijn nu je stats en hoe droog wil je eigenlijk worden bij wat voor gewicht


1.80. 95 kg .15/16 %, ik wil naar de 7/8 procent met zo'n min mogelijk spierverlies..
 
Levrone@ zei:
1.80. 95 kg .15/16 %, ik wil naar de 7/8 procent met zo'n min mogelijk spierverlies..

Vind je het nu nog niet zonder om al te gaan cutten
weet niet wat je doelstelling is waar je op een gegeven moment naar toe wil
 
Levrone@ zei:
Chemobak? ALs jij geen degelijke antwoord op mijn vraag kan stellen, waarom reageer je dan üperhaupt??!!

Damn..om ziek van te worden...

Anders reageer je serieus, ge hebt zeker het smileytje niet gezien aan het eind van mijn zin?

:rolleyes:
 
Jordees zei:
Anders reageer je serieus, ge hebt zeker het smileytje niet gezien aan het eind van mijn zin?

:rolleyes:

ja ja what ever
 
adrbeest zei:
Vind je het nu nog niet zonder om al te gaan cutten
weet niet wat je doelstelling is waar je op een gegeven moment naar toe wil

Ik wil af van mijn opgeblazen look, ik zie er breed en gespierd uit, maar als ik mijn shirt uitdoe, zie ik niet de defentie dat ik wil zien, ik wil de abs zien...mijn borsten droger.....Je kan wel lekker groot zijn , maar als je niet droog en groot bent dan voel ik me niet lekker in mijn vel..snappie?

Ik weet dat het mij massa gaat kosten, maar ik ga er voor zorgen dat het niet veel wordt..

En ik weet dat hoe groter je lichaam is hoe meer je moet blijven eten..dat komt mij beetje mij neus uit..ik wil een lekker droog lichaam, en toch ook mijn massa behouden op ongeveer 90kg dan ben ik tevreden. en ik wil op een gegeven moment zo min mogelijk eten op mijn onderhoudsniveau..
 
Laatst bewerkt:
cutten

Levrone@ zei:
Ik wil af van mijn opgeblazenlook, ik zie er breed en gespierd uit, maar als ik mijn shirt uitdoe, zie ik niet de defentie dat ik wil zien, ik wil de abs zien...mijn borsten droger.....Je kan wel lekker groot zijn , maar als je niet droog en groot bent dan voel ik me niet lekker in mijn vel..snappie?

Ik weet dat het mij massa gaat kosten, maar ik ga er voor zorgen dat het niet veel wordt..

Hoef niet veel massa te kosten maar ik zou het in twee fase doen .
Heb zelf ook gecut met clen iomine en cytomel een jaar of vier geleden.
bleef gewoon 6 keer per dag eten zo goed als vet vrij en een goeie kuur er bij.
Naar 5 weken ging het heel hard met mijn vet ging van toen van 12 % tot iets boven de 3 %.
Werd gewoon geadviseerd om vet te eten.
Ga zelf begin maart beginnen.

Succes adrbeest
 
adrbeest zei:
Hoef niet veel massa te kosten maar ik zou het in twee fase doen .
Heb zelf ook gecut met clen iomine en cytomel een jaar of vier geleden.
bleef gewoon 6 keer per dag eten zo goed als vet vrij en een goeie kuur er bij.
Naar 5 weken ging het heel hard met mijn vet ging van toen van 12 % tot iets boven de 3 %.
Werd gewoon geadviseerd om vet te eten.
Ga zelf begin maart beginnen.

Succes adrbeest

Bedankt en jij ook succes :thumbs:
 
Als je van plan bent je T3 zo hoog op te voeren dan zou ik zeker een basis van test. nemen. Prop. is een mogelijkheid, maar de hoeveelheid vocht die je meer vasthoudt met enth. is per persoon verschillend. Als jij kiest voor enth. + winny zal je weinig vocht vasthouden. Houd er met T3 wel rekening mee dat je echt goed op en afbouwt, dus niet in een week of 2 weken ineens afbouwen, maar trek daar rustig 6-8 weken vooruit vanaf je hoogste dosis. En houd rekening met regelmatig toilet bezoek :D
 
als je kapt met die t3 krijg je echt een grote terugklap...tenminste na alles wat ik er over gelezen heb...maar als je et toch neemt zou je dan wel in logboek je progress wille neerzette kben er wel benieuwd naar
groete
 
als je maar naar 7 a 8% wil, dan testosterone, zeker. Op low cal, low carb dieet kan je uperhaupt geen vet bijkomen, enkel verliezen. Van testosterone is algemeen geweten dat het de ubiquitine-proteasome activiteit remt. Aangezien spierverlies bij T3 volgens dat enzym verloopt is het dan ook de aan te raden keuze.

Enige probleem is dat je wel wat water kan ophouden van de estrogeen, maar dat is makkelijk opgelost met wat caffeine of zoutladen kort na de kuur. Of als je echt effectief wil zijn, 3 a 4 dagen van een mild diuretisch middel als adactezide.
 
klaas zei:
als je kapt met die t3 krijg je echt een grote terugklap...tenminste na alles wat ik er over gelezen heb...maar als je et toch neemt zou je dan wel in logboek je progress wille neerzette kben er wel benieuwd naar
groete

Zeker waar, maar herstel is redelijk snel, een 2-tal weken, als hij zijn dieet wat in check houdt voor de eerste 2 weken na het stoppen, dan lukt dat wel.
 
Back
Naar boven