XXL Nutrition

Wat is het beste boek over spieropbouw, hoe je moet trainen, voeding en supplimenten enz? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
7 jan 2015
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
He, ik hoop dat het goed gaat met jullie en met al jullie geliefden. Ik heb enkele jaren ervaring met krachttraining, maar ik wil graag een goed boek hebben zodat ik kennis op kan doen over onderandere:

- Voeding/gezondheid
- Supplimenten
- Spieropbouw
- Sterker worden
- Hoe je de apparaten moet gebruiken enz.

Ik heb rond gesnuffeld op internet, maar ik zie vele verschillende meningen met veel keuzen. Aangezien ik niet bekend ben met dit soort zaken, weet ik dus ook niet wiens boek goed is en wiens boek minder goed is.

Ik heb enkele jaren getraind en ik kwam goed aan. Ik gebruike als suppliment slechts protein shakes en mass. Hiernaast at ik zo'n 15 gekookte eieren per 24 uur: 5 s'ochtend's na het ontbijt, 5 na het middag eten en 5 na het avond eten. Uiteraard zonder eigeel. Dit werkte voor mij heel goed en ik zag snel verandering aan me lichaam en kracht en energie. Maar had nooit een boek gelezen of informatie hierover opgezocht, slechts wat advies van sporters in een fitness zaal.

Ik wil serieuzer beginnen met trainen en heb hierbij een goed boek nodig. Ik heb nu aan supplimenten:
- Whey en Mutant
- Micronized Creatine
- Vis olie capsules
- High Level Multi-Vitamine and Mineral Formula Multi Pro Plus van Scitec Nutrition.

Kan iemand mij helpen hiermee? Dank!
 
Nosje bedankt, maar deze sla ik over.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Voor de beste boeken moet je iig Engels kunnen lezen, bijv. "The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding" van Arnold Schwarzenegger is wel een leuk boek. Kijk ook hier eens: http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/bodybuilding-boeken-aanraders-24797/

In de Engelse taal vind je betere boeken dan in het Nederlands inderdaad. Mooie topic trouwens, hartstikke bedankt!

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Waar kun je die boek van Arnold het beste bestellen?
 
Dorian Yates Blood & Guts dvd series. Is geen boek maar een dvd. Meest waardevolle informatie over bb. Staat op YouTube als het goed is.
 
Maak een elite account aan, kan je er gelijk een heleboel gaan downloaden. :)
 
De 1-2-3 regel boek van Mr10 toch?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Goed lijstje T! Ben benieuwd naar die nieuwe link van je :D
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/boeken :)

Ben nog bezig er meer aan toe te voegen.

zou mooi zijn als je ook wat van rippetoe zou kunnen toevoegen. word vaak gezegd dat alle belangrijke oefeningen daar tot in de detail goed in beschreven worden.

51MfaFsIdpL._SX258_BO1,204,203,200_.jpg
 
Back
Naar boven