AndroidHealthClinic

Wat is het domste/grappigste wat je hebt gezien in de gym ?

Bezoekers in dit topic

het grappigste wat ik ooit gehoord heb (niet gezien)


een dame die gewicht wou bijkomen zei : ik bulk en ik bulk maar ik kom geen gewicht bij :( ik moet alleen veel meer poepen



:roflol: koetje kreeg een spontane epeleptie aanval bij die uitspraak
 
Een keer gezien:

Hete zomerdag. Jonge knul komt binnenlopen in een dun, lichtblauwe trainingsbroek. Zou ook pyamabroek kunnen zijn.
Hij begint te trainen en een bruine stip verschijnt op zijn achterwerk.
Naar mate hij meer aan het zweten ging werd de bruine streep tussen zijn billen steeds groter!

Niemand zei wat, alleen maar lachen. Kun je voorstellen hoe die gast zich gevoeld moet hebbeb toen die thuiskwam en het zelf zag! Nooit meer gezien...
 
g-men zei:
Als het echt erg zou zijn waren we er wel naar toe gerend hoor!

Was 50 kilo en lag op z'n tepels en die ging ie afrollen naar beneden.

Had ik gisteren ook nog, was alleen aan het trainen en ik was aan het smal bankdrukken en ineens kreeg ik die stang niet meer omhoog, er lag 80 kg, maar dat deed nog best zeer toen die over m'n buik heen rolde:(
 
bashein zei:
Een keer gezien:

Hete zomerdag. Jonge knul komt binnenlopen in een dun, lichtblauwe trainingsbroek. Zou ook pyamabroek kunnen zijn.
Hij begint te trainen en een bruine stip verschijnt op zijn achterwerk.
Naar mate hij meer aan het zweten ging werd de bruine streep tussen zijn billen steeds groter!

Niemand zei wat, alleen maar lachen. Kun je voorstellen hoe die gast zich gevoeld moet hebbeb toen die thuiskwam en het zelf zag! Nooit meer gezien...

gadvedamme man... ik zou daar echt wel wat van zeggen. Die gast zit overal op de bankjes, waar jij even later ook weer op zit!!!
 
Joopie zei:
Gasten die bij 30 kg bankdrukken polsbandjes omdoen. :D
eeuhm ik doe dat ook, gewoon: ik heb zwakke polsen en heb liever geen blessures dus waarom daar mee lachen? ???
 
Joopie zei:
Of deadliften met om en om grip en straps, maar ja dit doet Ronnie de Kolenboer ook dus ze hebben een excuus.
[/B]

Zo kan je zwaarder/langer en zo de grote spieren beter belasten zonder op te geven door falende kleine spieren, wat is daar lachwekkend aan. Stumpers die nooit tot het gaatje liften en na een halfzware lift al stoppen terwijl ze pijnlijk over hun polsen wrijven zijn veel lachwekkender. :thumbup:
 
bashein zei:
Een keer gezien:

Hete zomerdag. Jonge knul komt binnenlopen in een dun, lichtblauwe trainingsbroek. Zou ook pyamabroek kunnen zijn.
Hij begint te trainen en een bruine stip verschijnt op zijn achterwerk.
Naar mate hij meer aan het zweten ging werd de bruine streep tussen zijn billen steeds groter!

Niemand zei wat, alleen maar lachen. Kun je voorstellen hoe die gast zich gevoeld moet hebbeb toen die thuiskwam en het zelf zag! Nooit meer gezien...

Rook hij ook naar stront? Misschien had hij buiten in een plek modder gezeten ofzo? Of gewoon een stille natte fart gelaten idd.
 
nou er gebeuren dagelijks domme/grappige dingen bij ons in de sportschool...

-een dikke pad van een vrouw die wou gaan zonnebanken ( schat zo'n 120+) heel de zonnebank gesloopt, het leuke is...dat het al de 2e keer is dat die pad de zonnebank sloopt.
-een kerel die amper 60kg kan drukken ineenkeer 140 kg ( zonder gein !!!! ) probeert te drukken want hij had er toch een spotter bij staan. We hebben met vervolgens 3 man die stang van z'n borst af moeten halen.
-we hebben geregeld gehandicapten bij ons trainen, ik weet het beetje zielig om daar grapjes enzo over te maken, maar eentje had heel z'n broek vol gepist en ging rustig doortrainen :D
-ik dacht zal de apparatuur een onderhoudsbeurt geven ( schoonmaken, olien ) ik dus naar een hokje om die spullen te halen, zit mijn baas mooi zijn vriendin een ''onderhoudsbeurt'' te geven :D

achja altijd lache bij een fitness werken....je maakt tenminste wat mee :D
 
builderB zei:
Gasten die constant hetzelfde doen, iedere dag dat ik ze zie trainen.
Niet zweten onder het trainen en wel constant je biceps bekijken :D
Erg veel bellen of praten
slippers...
nette pantalons
bicep curls met 12 kg db's (ga dan rowen man...)

Ken ik er genoeg van, maaruh met 12kg rowen :rolleyes: .
 
spiertje16 zei:
als je het hele jaar door bulkt en daarna 5 maandjes cut is het wel mogelijk
vereist natuurlijk wel verschrikkelijk veel discipline

een grammetje of 3 test erin knalt 30 iu gh 200 mcg igf dan lukt het mischien wel ja ;)
 
Jinsu zei:
Ken ik er genoeg van, maaruh met 12kg rowen :rolleyes: .

maar wat is er verkeerd aan biceps curls met 12 kg dumbbells? die doe ik altijd als warming up en eindig op 18-20 kilo dus weet niet wat daar raar aan is maar het zal wel te licht zijn in jullie ogen ???
 
bikerbabe zei:
Joopie zei:
Gasten die bij 30 kg bankdrukken polsbandjes omdoen. :D
eeuhm ik doe dat ook, gewoon: ik heb zwakke polsen en heb liever geen blessures dus waarom daar mee lachen? ???
In het algemeen zou je het moeten uitstellen want je polsen worden niet sterker door het gebruik van polsbandjes, maar de rest van je lichaam wel dus krijgen je polsen nog meer te verduren.
Maar als je zwakke polsen hebt en een lief schattig meisje bent dan mag het weer wel. Niet om jou uit te lachen :kiss::heart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]




MightyDuck zei:
Joopie zei:
Of deadliften met om en om grip en straps, maar ja dit doet Ronnie de Kolenboer ook dus ze hebben een excuus.
Zo kan je zwaarder/langer en zo de grote spieren beter belasten zonder op te geven door falende kleine spieren, wat is daar lachwekkend aan. Stumpers die nooit tot het gaatje liften en na een halfzware lift al stoppen terwijl ze pijnlijk over hun polsen wrijven zijn veel lachwekkender. :thumbup:
Het is niet zo dat je bij het gebruik van straps met een om en om greep het falen uitschakelt. Bij juist gebruik van straps hangt het halter in je handen zonder dat je knijpt. Dit zou dus nooit een excuus mogen zijn.
Verder is het niet productief. Als je sterker wilt worden moet je je onderrug trainen, als je dan gaan knijpen gebruik je je traps/armen en daar word je niet sterk van. Bovendien belast je rug ongelijk.

En als powerlifter kan je natuurlijk om en om trainen maar dan wel zonder straps, voor je grip.
Dus om en om met traps is slecht voor je rug, kracht, grip en biceps - biceps kan geblesseerd raken bij om en om greep.



Tot slot nog een plaatje van Benedikt Magnusson die 4 reps met een halfzware 400 kg lift met straps en voorhandse greep, zoals het moet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
 
progres zei:
een grammetje of 3 test erin knalt 30 iu gh 200 mcg igf dan lukt het mischien wel ja ;)

Niks nee. Je kan zeker wel 30kg in een jaar winnen - alleen moet je dan op een geheel andere manier dan de standaard BB of PL wijze trainen en precies weten wat je aan het doen bent, zeker meer dan een miezerig uurtje per dag trainen en verschillende vormen van krachtsport boefenen.
Ikzelf wil me niet op de borst kloppen en ben zeker geen meso, maar ik ben 20kg in 8 maanden bijgekomen waarvan er zeker 15-16 spier zijn. En omdat ikzelf zeker nog niet optimaal trainde en at weet ik dat iemand die dat wel doet zeker meer kan winnen (en hier op het board zit ook een gast die nog veel zwaarder is geworden in een kort tijdbestek)
 
1. iemand die zoveel kracht zette met squaten en dus een enorme ruft liet

2. bankdrukken met teveel gewicht en dan de barbell niet meer recht kunnen houden en het naar 1 kant laten vallen

3. ongelijk verdeeld gewicht over de barbell... "want het gaat toch om het totaal gewicht?"

4. circuitje: 5 minuten cardio, 5 minuten barbell curl, 5 minuten cardio, 5 minuten barbell curl ... en dan een heel uur lang!!

5. het gewicht niet omhoogkrijgen bij machine (voor neckpress) omdat de kracht naar voren werd gericht (dacht ie dat het een benchpress machine was)

6. een niet goedvastzittende latpulley.... stang kwam naar beneden, hup op het hoofdje

dit waren wel de grappigste denk ik :D
 
niet in de gym, maar daar net buiten..

gozer stapt na zijn workout op de fiets en wil wegrijden, komen er net een paar hotte chicks (voor klasje steps, pilates etc)... hij kijken en kijken en kijkt dus niet voor zich... rijdt zo in op een groepje bejaarden op weg naar het zwembad...
 
Vandaag nog:
Ik aan het deadliften, lekker op gang... gooi 160 kg erop. Zit er een loser op een bankje naar te kijken en zegt: "dat is al aardig wat he 120 kg, dat had ik van de week ook.
?? Heb hem maar uitgelegd dat het iets meer was.. roept tie: ojaa ik had de stang niet meegerekend...
LETOP IK gebruik geen 40 kg stang, als ze al wel bestonden... LULLO...

Ojaa losertje heeft lucifer beentjes en armpjes :)

Mag moord eens legaal worden voor 1 dag?
 
- Ik kreeg een keer tijdens het lopen op de band (op een behoorlijk tempo) opeens kramp in m'n kuit. En daar ging ik dan, volledig plat op m'n smoel.
- Mooi vind ik ook die ventjes die alleen hun borst en armen trainen en er dus altijd als een stelletje chimpansees bijlopen (schouders voorovergebogen) en zichzelf toch oh zo prachtig vinden terwijl ze voor de spiegels staan.
- Kerels die in hun ONDERBROEK douchen ??? (het gebeurt, echt!)
- Ik deed de barbell row met 70 kilo en begon te cheaten toen het zwaarder werd (JA ik voel me schuldig, haha). NATUURLIJK kwam er meteen een pezig instructeurtje aan om me te vertellen hoe het wel moest :D Iedereen in de sportschool haat hem zo'n beetje, dus was wel grappig om te zien dat toen hij het voor wilde doen, de stang niet omhoog kreeg.
Dit is zijn laatste maand dat hij er nog werkt :D:D:D
 
LangeMan zei:
en toen kwam er enorm vatsige man naar ze toe en zei dat je je knieen moet
optrekken naar je lichaam toe. "Want hun deden de PL manier en dit was de BB manier" :rolleyes:
Ik liep langs en zei: "dit is de in-je-kont-neuk-manier" en liep lachend verder.

Als je die kerel had horen fluisteren 'ik zal je dadelijk laten zien wat de in je kont neuk manier is' was je misschien niet zo verrast toen hij in de douches ineens achter je tevoorschijn kwam.
 
Ik denk slippers lopen...kan ik me iig aan ergeren.
 
Back
Naar boven