AndroidHealthClinic

Wat is het domste/grappigste wat je hebt gezien in de gym ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij ons traint er idd ook een gast die al jaar en dag komt maar die je nog steeds omver kan blazen.

HEEL VEEL mislukte playbeachboys, ''lekker 1000setjes bankdrukken en barbelcurls en niets eten en veel cardio en wat worden we groot jongens!''

Mensen die veel te zwaar willen gaan en dan maar halve herhalingen of hele snelle herhalingen doen.

Er trainen maar een stuk of 10 goede, voor de rest :(
 
een vrouw die op een cross trainer bezig was met een gat precies bij der ass en ook nog eens geen onderbroek aan had.
kon der schaamlippen bijna zien :o
 
wat is er nou raar aan als je gewoon een (bassball) pet draagt ja een muts draag je in de winter maar een pet ken toch is toch geen vaage shit of zo slippers vind ik ook niet raar ik zit elke dag op de gym ik voel me thuis daar dus draag ik slippers soms bloote voeten lekker relax..
 
Ach is bij ons ook , van die rare gasten..

meerdere..

1 voorbeeld.. vorige week was het flink zonnig, 33 graden buiten, hij komt in trianingsbroek, t-shirt en FLEECE TRUI! om te trainen..

kom op man..
 
Capoeirist zei:
Ach is bij ons ook , van die rare gasten..

meerdere..

1 voorbeeld.. vorige week was het flink zonnig, 33 graden buiten, hij komt in trianingsbroek, t-shirt en FLEECE TRUI! om te trainen..

kom op man..

Ja maar dat is volgens het principe, hoe meer ik zweet hoe meer ik afval :)
 
Demonsquad zei:
een vrouw die op een cross trainer bezig was met een gat precies bij der ass en ook nog eens geen onderbroek aan had.
kon der schaamlippen bijna zien :o

geil :D

stak je je vinger niet effe lekker in ???
 
spiertje16 zei:
nee nee
hahaha
ik bedoel 12 maanden echt achter elkaar bulken
geen pauze
daarna pas 5 maanden cutten
eigenlijk 17 maanden dus

Een beginner van 60 kilo mag blij zijn als hij na 17 maanden BULKEN 90 kilo weegt en daarna cutten tot 70 kilo.
 
Dennis^ zei:
maar wat is er verkeerd aan biceps curls met 12 kg dumbbells? die doe ik altijd als warming up en eindig op 18-20 kilo dus weet niet wat daar raar aan is maar het zal wel te licht zijn in jullie ogen ???

Vaak doe ik biceps na het afbeulen van de rug met 4 roeioefeningen en voorslaan. Die biceps hebben dan zo'n opdonder gehad dat 12 kilo nog teveel is voor dumbbell curl..
 
ronald23 zei:
wat is er nou raar aan als je gewoon een (bassball) pet draagt ja een muts draag je in de winter maar een pet ken toch is toch geen vaage shit of zo slippers vind ik ook niet raar ik zit elke dag op de gym ik voel me thuis daar dus draag ik slippers soms bloote voeten lekker relax..

lekker relaxt blote poten man, moet je er eens een dumbbell op laten stuiteren kan je lachen man relaxt :cool:
 
Het domste/grappigste wat ik ooit heb gezien... hmmm!

Er liep een tijdje geleden ineens een heel vreemd mannetje van een jaar of achtien in onze gym rond. Ben je net lekker bezig met benchen of curlen, gaat hij voor de spiegel staan, trekt zijn shirt uit en begint in zijn hempie grom geluiden te maken, waarbij hij ook zijn 20 centimeter armpjes en kippenborst showt. Mja dan is ineens al je kracht kwijt....

Jammer genoeg bleef het hier niet bij. Een week later nam hij een paar vriendjes mee. De een nog half stoned, de ander met een broek die van zijn kont afzakte. En jahoor eerst even lekker pompen en dan maar showen met die hap. Zeggen ze tegen elkaar :" swa ik ben al vet gespierd, wedden dat die chickies niet van me af kunnen blijven". Sja en weer half de gym z'n kracht kwijt door deze vertoning.

Weer een week later komt mr hotshot himself weer binnen. Trekt zijn shirt uit en neemt plaats op de bench om eens flink te showen/pompen. 10 kilo aan beide kanten en gaan met die hap! Toevallig was onze gym reus ook aanwezig. Een man van een jaar of veertig die niet zonder problemen door een deur kan. Onze hotshot krijgt het al moeilijk bij de 2e herhaling, want jaja 30 kilo totaal is heel wat. Ineens horen we een piepend geluid.... Ow nee.... onze gym-gangster heeft de stang in zijn nek, en krijgt hem niet meer omhoog. Enkele seconden later roept hij :" HE! kom dan helpen gorilla" tegen de gym reus. Waardoor hij naar het mannetje toeloopt en met 2 vingers de stang optilt en neerlegt. Stoer staat de hotshot weer op. Plotseling ruiken we een vreemde geur.... Urine? Jahoor mr gangster 2k5 heeft in zijn broek geplast tijdens het bench-foutje. JAMMMMMMER!


Helaas is hij hierna nooit meer geweest...

Mijn leukste/grappigste verhaal :)
 
boerenkool zei:
Een beginner van 60 kilo mag blij zijn als hij na 17 maanden BULKEN 90 kilo weegt en daarna cutten tot 70 kilo.

dan moet je wel een endo-hardgainer zijn :D

Toen ik begon met trainen ben ik van 65kg naar 80 kg in iets langer dan
een half jaar gegaan en vetpercentage was amper gestegen.
 
micr zei:
Het domste/grappigste wat ik ooit heb gezien... hmmm!

Er liep een tijdje geleden ineens een heel vreemd mannetje van een jaar of achtien in onze gym rond. Ben je net lekker bezig met benchen of curlen, gaat hij voor de spiegel staan, trekt zijn shirt uit en begint in zijn hempie grom geluiden te maken, waarbij hij ook zijn 20 centimeter armpjes en kippenborst showt. Mja dan is ineens al je kracht kwijt....

Jammer genoeg bleef het hier niet bij. Een week later nam hij een paar vriendjes mee. De een nog half stoned, de ander met een broek die van zijn kont afzakte. En jahoor eerst even lekker pompen en dan maar showen met die hap. Zeggen ze tegen elkaar :" swa ik ben al vet gespierd, wedden dat die chickies niet van me af kunnen blijven". Sja en weer half de gym z'n kracht kwijt door deze vertoning.

Weer een week later komt mr hotshot himself weer binnen. Trekt zijn shirt uit en neemt plaats op de bench om eens flink te showen/pompen. 10 kilo aan beide kanten en gaan met die hap! Toevallig was onze gym reus ook aanwezig. Een man van een jaar of veertig die niet zonder problemen door een deur kan. Onze hotshot krijgt het al moeilijk bij de 2e herhaling, want jaja 30 kilo totaal is heel wat. Ineens horen we een piepend geluid.... Ow nee.... onze gym-gangster heeft de stang in zijn nek, en krijgt hem niet meer omhoog. Enkele seconden later roept hij :" HE! kom dan helpen gorilla" tegen de gym reus. Waardoor hij naar het mannetje toeloopt en met 2 vingers de stang optilt en neerlegt. Stoer staat de hotshot weer op. Plotseling ruiken we een vreemde geur.... Urine? Jahoor mr gangster 2k5 heeft in zijn broek geplast tijdens het bench-foutje. JAMMMMMMER!


Helaas is hij hierna nooit meer geweest...

Mijn leukste/grappigste verhaal :)


Dat heb je verzonnen...ja toch?! :eek:
 
Eerste grappige: Ik stond lekker te curlen met 16 kg, valt de spiegel voor me in diggelen.

Tweede: Komt er een neger binnen met een tshirt aan die precies een visnet was. Ik lag echt plat van het lachen. Kmoest gewoon de zaal verlaten van het lachen.
 
Sniperken zei:
Eerste grappige: Ik stond lekker te curlen met 16 kg, valt de spiegel voor me in diggelen.

Tweede: Komt er een neger binnen met een tshirt aan die precies een visnet was. Ik lag echt plat van het lachen. Kmoest gewoon de zaal verlaten van het lachen.


... nee laat maar... TE makkelijk :D
 
Peppino zei:
... nee laat maar... TE makkelijk :D

inkoppertje :)

Het scheten laten tijdens de squats is ook wel leuk bij sommigen
 
een vent die probeerd ongeveer 100kg overtollis weg te werken! en nog eens flink zweeet ook ( aan de andere kant goed dat hij het doet) maar zag niet uit een ronde ton! jeetje wat vet
 
CitizenDildo zei:
Dat heb je verzonnen...ja toch?! :eek:
ahaha die is goed

bij mij zijn er ook van die gasten

staan ze flink te pompen zie ik ineens dat ze hun shirt om hoog trekken om even de buikspieren te checken!

natuurlijk doet hij dat als niemand kijkt of er bijna niemand in de gym is!

dan ziety hij dat ik het gezien heb en gaat het shirtje ineens snel naar beneden ahhah wat een binnenpret ahahah
 
Wij hadden paar weken geleden een gastje trainen.. heel mager en iel.. petje op, liep alsof hij in zijn been was geschoten.

Tof als k ben, oefening fatsoenlijk uitgelegd en hem nodige spierpijn bezorgd daardoor ;)

Halverwege zijn 35minuten durende training kwam een vriend binnen, ze beginnen handjes te schudden en hij loopt evne mee naar buiten naar wat gruwelijk lelijke grindtegel wijven, schud handjes, geeft kusjes.. kletsen wat, weer handjes..komt terug trainen..

is klaar met trainen.. zegt vriendelijk gedag, ruimt zijn fokking rommel niet op..grrr.. en loopt naar zijn bro's en chick's en geeft iedereen weer een handje..


hij zal wel zo'n spierpijn hebben gehad dat ie niet meer durft.. want hij is niet meer geweest..
 
Back
Naar boven