XXL Nutrition

Wat is het domste/grappigste wat je hebt gezien in de gym ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Laat ik beginnen...

Ik zie weleens mensen trainen met wintermutsen op.
Een hele tijd terug zei ik eens tegen een zo'n gozer "Er ligt veel sneeuw he ?"
Hij begreep het niet eens :P

Ik zie ook vaak mensen enorm cheaten met bicep db curls,
lijkt net zo'n zwaai machine :D

Een paar jongens die ik van gezicht een beetje ken waren aan het bankdrukken
en toen kwam er enorm vatsige man naar ze toe en zei dat je je knieen moet
optrekken naar je lichaam toe. "Want hun deden de PL manier en dit was de BB manier" :rolleyes:
Ik liep langs en zei: "dit is de in-je-kont-neuk-manier" en liep lachend verder.

jullie nog vage shit gezien in de gym ?
 
Mensen die met een baseball cap op trainen.. of mensen met slippers.
 
zoveelste topic:D
maar vooruit; speeddating-posters in de gym???
 
Mijn ex...

Proberend in 3 weken zijn conditie en spieren weer op peil te krijgen na jaren niets doen...
 
Een ouwe kerel die een rol toiletpapier om z'n kop wikkelde als zweet band en toen ging fietsen. ???
 
eduardjanssen zei:
Een man mastruberend in de douche:(.

gadverdamme, ben blij dat ik altijd thuis ga douche :P
 
Een dikke vent met overal los vel hangend van z'n buik die door de zonnebank heen was gezakt :D
 
LangeMan zei:
gadverdamme, ben blij dat ik altijd thuis ga douche :P


Ja het was echt smerig. Het schijnt zelfs dat er een keer een man een andere man aan het ppen was onder de douche. Daar is toen politie bij gekomen :D.

Mja nu weten jullie waarom ik nooit in openbare gelegenheden douche. Ik zou het pas raar gaan vinden wanneer er niet gemastrubeerd wordt daar :D.

Maar erg tof is het niet. Er lopen ook jongere kinderen rond soms.........
 
een vrouw die een of anders been oefening aan het doen was terwijl ze een tv gids aan het lezen was :|
 
eduardjanssen zei:
Ja het was echt smerig. Het schijnt zelfs dat er een keer een man een andere man aan het ppen was onder de douche. Daar is toen politie bij gekomen :D.

Mja nu weten jullie waarom ik nooit in openbare gelegenheden douche. Ik zou het pas raar gaan vinden wanneer er niet gemastrubeerd wordt daar :D.

Maar erg tof is het niet. Er lopen ook jongere kinderen rond soms.........

Probeer je jezelf nog steeds wijs te maken dat je gaat 'trainen' in een 'sportschool' ?
 
Metal_Wolf zei:
Mensen die met een baseball cap op trainen..
Wat is daar mis mee? Mijn haren zien er niet echt uit als ik uit mijn bed kom en om me nou eerst te gaan douchen om me vervolgens weer de gorigheid in te zweten vind ik ook een beetje te....
 
Iemand die stopt te rennen op een loopband terwijl deze nog op max aan het draaien is, is best wel grappig :D . Die muur kwam volgens mij hard aan :p .
 
- Een gast die bellend dumbbell curl deed..
- Een homo, die zich na elk setje zo rekt, dat het lijkt alsof hij enorm te pakken genomen wil worden (lees.. overdreven die kont naar achter.. op z'n hondjes gaan zitten, etc).
- Een maat van mij probeerde smal te drukken met aan de ene kant 10kg en aan de andere kant 15kg (hij trainde toen net). Die arme knakker zat zo enorm te stuntelen. En het was mijn fout, want ik heb die schijven eraan gehangen (vergissing).
- een enorme beul met een te klein broekje aan preachercurlen. Iedereen kon zijn zweetnaat bewonderen.
 
KaLe zei:
- Een homo, die zich na elk setje zo rekt, dat het lijkt alsof hij enorm te pakken genomen wil worden (lees.. overdreven die kont naar achter.. op z'n hondjes gaan zitten, etc).
Waar kijk jij naar :)
 
Yzord zei:
Waar kijk jij naar :)

Die kerel doet zo enorm overdreven, dat het gewoon opvalt. Ik ben niet de enige die er over klaagt.
 
KaLe zei:
Die kerel doet zo enorm overdreven, dat het gewoon opvalt. Ik ben niet de enige die er over klaagt.

Hij is ook erg ecto?

Ontopic: Dumbbell curls met een riem om.
 
op slippers gaan trainen.


aan iemand vragen om te spotten, die zegt: geen probleem.
vervolgens tussen 2 setjes door zeggen dat zn pr op bank 130kg is, en dat terwijl ik hem de week ervoor hielp met bankdrukken en toen kreeg hij er net 8 reps uit met 70kg :rolleyes:

blijkbaar herkende hij me niet meer, liegen is ook een kunst hoor
 
MightyDuck zei:
Hij is ook erg ecto?

Ontopic: Dumbbell curls met een riem om.
Als dat staand is, wat is daar dan slecht aan? Vergeet niet dat een riem een ondersteunende functie heeft.
 
Back
Naar boven