AndroidHealthClinic

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fiets en heel veel G.I Joe's
 
Poe volgens mij heb ik echt nog nooit wat gestolen. Niet eens eens een snoepje of een pen..
 
Wat voor nut heeft het als ik hier ga zeggen wat ik in mijn leven heb gestolen?
 
Een Half life 2 key waardoor je een gedownloade versie legaal kon maken, kostte toen €50,- in de winkel ofzo :p
 
Een snoepje van 1 cent
 
100 KG cocaine

@ superknurft en santino88: serieus???

Ja, liep over straat, zag een auto staan met de kofferbak open, met daarin 3 grote sport tassen. Één tas was open geritst en ik zag doorzichtige zakken in de tassen liggen met witte poeder, even proeven, en inderdaad cocaine dus. Voorzichtig om me geen gekeken, was niemand in de buurt, heb de tassen zonder nadenken in mijn busje geladen en ben weg gereden.
 
Een taxirit van 120 gulden. Eigen schuld moet je maar niet omrijden als ik weet dat die rit ongeveer 50-60 gulden had moeten kosten.
 
Kratje bier vroeger, stond onder in het winkelwagentje maar had het wel aangegeven dat ik er een krat had staan.

Buiten met inpakken las ik dat het niet was aangeslagen op de kassabon.

Tja, dan ga ik niet meer terug.
 
Een bescheiden geldsommetje heb ik wel eens gestolen. Gestolen is wel een groot woord overigens. Laten we zeggen dat ik het geleend heb.
 
Kratje bier vroeger, stond onder in het winkelwagentje maar had het wel aangegeven dat ik er een krat had staan.

Buiten met inpakken las ik dat het niet was aangeslagen op de kassabon.

Tja, dan ga ik niet meer terug.

Lege kratten bier pakte ik vroeger uit de opslagplaats voor de winkel en leverde ze dan binnen weer in om statiegeld te ontvangen.
 
Kratje bier vroeger, stond onder in het winkelwagentje maar had het wel aangegeven dat ik er een krat had staan.

Buiten met inpakken las ik dat het niet was aangeslagen op de kassabon.

Tja, dan ga ik niet meer terug.

Is dat gestolen????
 
van een oude maat van me:
playstation 2
5 spellen
de bbq
200 euro geld
en zijn scooter

omdat die klootzak mij scooter kapot had gereden en hij zei laat hem maar repareren dan regelen we het met de verzekering(wat ook de normaalste zaak van de wereld is). en toen me scooter gerepareerd was wilde hij nog steeds niet betalen. het ging om 750 euro.

na weet ik het hoeveel keer vragen en zelfs dreigen deed ik het maar op mijn eigen manier.

die sukkel weet nog steeds niet dat ik alles heb. al met al heb ik nog steeds niet al me geld ermee terug verdient.
 
Ik hoorde laatst van een vriend dat een bezoeker van de lokale supermarkt bij de embalage eerst ging kijken welke merk kratten er waren ingeleverd en vervolgens zei dat er op de bon een aantal kratten te weinig stonden...


hij was busted met video opnames :roflol:
 
Profi. Walky Talkies bij een Bouw terrein... wist ik veel toen :P
 
Back
Naar boven