MuscleMeat

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nooit iets gestolen, ook als kind niet. :)
 
Wat een schooiers hier.
 
Brommers. Was uit mijn foute tijd, ruim 10 jaar geleden.

Ben nu weer lief. :engel:
 
Laatst bewerkt:
Fiets, anders een rot stuk moeten lopen :o
Voor de rest ben ik niet zo'n doerak.
 
ehm genoeg, maar dit staat openbaar dus zal het niet zo snel zeggen :o
 
Het enige wat in me opkomt is dat ik wel eens een foto (met mobiel) maakte van games (oid) in de winkel en dan wel van de cd-key/serial. Laatste was die van Flight Simulator X. Zag dat de eigenaar vergeten was de cd-key eraf te halen. Even een foto ervan gemaakt en thuis snel geactiveerd via internet. Scheelt weer.. :p
 
heb in mijn jonge jaren eens met enkele vrienden een juwelierszaak overvallen, de buit was ettelijke miljoenen, jammer genoeg werden we dezelfde dag nog opgepakt.

Epic planning skills.

2e0s9k9.gif
 
zie wel erg grote verhalen voorbij komen hier :d zo kan ik het ook
Zag een tijdje geleden een paar Hongaarse meisjes, papieren zaten erbij dus gelijk naar Adam gereden en verkocht :p
 
Een paar weken geleden het elite membership hier op het forum. Maar ik ben gesnapt en ben het dus kwijt :(.
 
iemand interesse in een pc met dual core? :)
 
oud klasgenoot had ooit een sim kaartje gestolen bij iemand thuis. Deze heb ik doorverkocht en er is daarna voor over de 1000 gulden coïtuslijnen mee gebeld. Jammer genoeg stond mijn nummer ook ergens vermeld op de specificatie en kon voorkomen. Ach ja de wilde jonge jaren.
 
heb laatst de auto van mijn ouder gejat naja geleend om met vriendin te rijden en nu moet ik voor de rechter komen omdat ik perongeluk op de snel weg op klaar lichte dag grootllicht aanhad en pas 17 ben naja veel gezeik nu
 
Het enige wat in me opkomt is dat ik wel eens een foto (met mobiel) maakte van games (oid) in de winkel en dan wel van de cd-key/serial. Laatste was die van Flight Simulator X. Zag dat de eigenaar vergeten was de cd-key eraf te halen. Even een foto ervan gemaakt en thuis snel geactiveerd via internet. Scheelt weer.. :p
****ing slim
 
Khad eigenlijk wel verwacht verhalen van bankovervallen te horen ;P
 
Laatst bewerkt:
Een paar jaar geleden met wat vrienden fietsen gestolen op het station, gewoon omdat ons dat spannend leek. :o Rond die tijd ook wel eens een portemonnee gestolen waar toch nog lekker 40 euro inzat. Ik heb hier ook nog diverse woordenboeken van school liggen en ik pikte op school ook erg graag spullen uit andere mensen hun etui of tas. Heerlijk! :)
 
Back
Naar boven