XXL Nutrition

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een paar jaar geleden met wat vrienden fietsen gestolen op het station, gewoon omdat ons dat spannend leek. :o Rond die tijd ook wel eens een portemonnee gestolen waar toch nog lekker 40 euro inzat. Ik heb hier ook nog diverse woordenboeken van school liggen en ik pikte op school ook erg graag spullen uit andere mensen hun etui of tas. Heerlijk! :)
Van particulieren stelen is sneu man.

Kheb nog wel een leuke
Kennen jullie deze oude parkeermeters nog? Die staan vast wel ergens bij jullie in het dorp/stad.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het grappige aan deze metertjes, is dat je ze binnen 3 seconden open kan hebben. Op de parkeermeter zit een rond ding waar 'insert coin' op staat. In dat ronde ding zit een rond sleutelgat.
Wat blijkt nou, als je hier een schroevendraaier van de juiste maat in steekt, dan voel je de slotpinnetjes omlaag gedrukt worden. Als je dan je schroevendraaier heel rustig met gevoel naar rechts draaid, dan kan je de cilinder van het slot voelen draaien.
Op deze manier kan je het slot omdraaien en als je dan heel erg rustig je schroevendraaier eruit trekt, dan komt dat ronde ding er ook uit. Als je te hard trekt dan komt alleen je schroevendraaier eruit. In dat ronde ding zit een groen/grijze geld cilinder van een redelijk sterke kunststof. Deze heb je ook bij de bank. Deze dingen worden om de week ofzo opgehaald, wat dus betekend dat het in een drukke winkelstraat een flink bedrag op kan sparen. En deze dingen staan er altijd in groepjes van 5 tot 10.

Echter kunnen ze niet allemaal open. Als je een beuk geeft op dat ronde ding, dan voel je of hij los of vast zit. Als hij los is kan hij open, als hij niet meegeeft dan zit het slot te strak waardoor het haast onmogelijk is. Je hebt hier echter wel de perfecte maat platkopschroevendraaier voor nodig.

het bedrag per cilinder kan oplopen tot 75 euro, afhankelijk van hoevaak er geparkeerd word en wat de tarieven zijn.


Ps. Als je hiervoor word gepakt krijg je , als je 18+ bent, meteen zonder pardon een strafblad omdat je steelt van de staat.

pps. Ik heb dit natuurlijk allemaal van horen en zeggen en heb dit natuurlijk nog nooit zelf uitgeprobeerd. Ik ben een braaf burger met respect voor de autoriteit :d
 
nice hoeveel $$$ heb je al van die k*tgemeentes gepikt dan?
 
Met deze bingokasten heb ik ook veel verdiend:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kon met een punaise achterin een draad prikken er waren 2 draden achteraan op die kasten. Op 1 zat enkel electriciteit en in de andere kon je prikken zodat er punten (= geld) op de kast kwamen.

Truuk was dan met een hele groep rond de kast te staan en 1 moest er dan onderdoor kruipen zonder dat de kroegbaas het zag en door de draden prikken. Dit feest heeft toch wel ettelijke jaren geduurd.
Weet niet hoeveel ik hier in totaal mee verdient heb. Wel 1x problemen mee gehad toen een kroegbaas dit gezien had en de politie wilde bellen. Kreeg toen problemen omdat ik hem met de dood bedreigd had, maar was toen nog minderjarig en kwam dus niks van.
 
Kennen jullie deze oude parkeermeters nog? Die staan vast wel ergens bij jullie in het dorp/stad.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het grappige aan deze metertjes, is dat je ze binnen 3 seconden open kan hebben.


Nooit gezien in België...
Staan er in Nederland nog veel van dat soort parkeermeters?
 
10 gram coke in me gabberjaren:D
 
Van particulieren stelen is sneu man.

Kheb nog wel een leuke
Kennen jullie deze oude parkeermeters nog? Die staan vast wel ergens bij jullie in het dorp/stad.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het grappige aan deze metertjes, is dat je ze binnen 3 seconden open kan hebben. Op de parkeermeter zit een rond ding waar 'insert coin' op staat. In dat ronde ding zit een rond sleutelgat.
Wat blijkt nou, als je hier een schroevendraaier van de juiste maat in steekt, dan voel je de slotpinnetjes omlaag gedrukt worden. Als je dan je schroevendraaier heel rustig met gevoel naar rechts draaid, dan kan je de cilinder van het slot voelen draaien.
Op deze manier kan je het slot omdraaien en als je dan heel erg rustig je schroevendraaier eruit trekt, dan komt dat ronde ding er ook uit. Als je te hard trekt dan komt alleen je schroevendraaier eruit. In dat ronde ding zit een groen/grijze geld cilinder van een redelijk sterke kunststof. Deze heb je ook bij de bank. Deze dingen worden om de week ofzo opgehaald, wat dus betekend dat het in een drukke winkelstraat een flink bedrag op kan sparen. En deze dingen staan er altijd in groepjes van 5 tot 10.

Echter kunnen ze niet allemaal open. Als je een beuk geeft op dat ronde ding, dan voel je of hij los of vast zit. Als hij los is kan hij open, als hij niet meegeeft dan zit het slot te strak waardoor het haast onmogelijk is. Je hebt hier echter wel de perfecte maat platkopschroevendraaier voor nodig.

het bedrag per cilinder kan oplopen tot 75 euro, afhankelijk van hoevaak er geparkeerd word en wat de tarieven zijn.


Ps. Als je hiervoor word gepakt krijg je , als je 18+ bent, meteen zonder pardon een strafblad omdat je steelt van de staat.

pps. Ik heb dit natuurlijk allemaal van horen en zeggen en heb dit natuurlijk nog nooit zelf uitgeprobeerd. Ik ben een braaf burger met respect voor de autoriteit :d

lol, dan ken ik nog een hele leuke in hetzelfde genre.

Ik was denk ik 15 ofzo. We liepen met een groepje maten toevallig langs zo'n kapelletje langs de weg, waar mensen geld in steken omdat ze denken dat de heilige hen gaat genezen. Iemand zag in de gleuf waar het geld in moet toevallig een biljet zitten van toen nog 500 Belgische frank (ongeveer 12 euro). Met wat gepruts kon dat er zo uitgehaald worden. We kwamen toen op het idee om met een stukje magneet aan een nylon draad 50 frank munten eruit te vissen. Tot onze verbazing ging dit nog vrij goed ook. Op deze manier zijn vele kapelletjes in de streek dan verscheidene malen leeggeroofd geweest voor vele tientallen euro's, wat op dat moment natuurlijk zeer welkom zakgeld was :D Dit is trouwens nooit ontdekt geweest.

Disclaimer: dit verhaal is puur ter amusement, de hierboven geschreven gebeurtenissen zijn niet noodzakelijk waargebeurd.
 
lol, dan ken ik nog een hele leuke in hetzelfde genre.

Ik was denk ik 15 ofzo. We liepen met een groepje maten toevallig langs zo'n kapelletje langs de weg, waar mensen geld in steken omdat ze denken dat de heilige hen gaat genezen. Iemand zag in de gleuf waar het geld in moet toevallig een biljet zitten van toen nog 500 Belgische frank (ongeveer 12 euro). Met wat gepruts kon dat er zo uitgehaald worden. We kwamen toen op het idee om met een stukje magneet aan een nylon draad 50 frank munten eruit te vissen. Tot onze verbazing ging dit nog vrij goed ook. Op deze manier zijn vele kapelletjes in de streek dan verscheidene malen leeggeroofd geweest voor vele tientallen euro's, wat op dat moment natuurlijk zeer welkom zakgeld was :D Dit is trouwens nooit ontdekt geweest.

Disclaimer: dit verhaal is puur ter amusement, de hierboven geschreven gebeurtenissen zijn niet noodzakelijk waargebeurd.
ja dat zal wel zijn dat het niet gebeurd is,de pastoor van je wijk zit ook op dbb,dus oppassen geblazen,en ik altijd maar denken dat je een goede jongen was die niet steelt:(
 
Vroeger kon je ook kleurlingen(bv negers) stelen. Ze zaten hier toen vaak zeer lang zonder papieren en bij verdwijnen werd dat bijna niet opgemerkt.

Nu is dat moeilijker omdat alles veel sneller geregulariseerd wordt.

Hier ben ik zelf nooit mee bezig geweest, maar af en toe hoorde je zo wel eens wat...
 
Vroeger kon je ook kleurlingen(bv negers) stelen. Ze zaten hier toen vaak zeer lang zonder papieren en bij verdwijnen werd dat bijna niet opgemerkt.

Nu is dat moeilijker omdat alles veel sneller geregulariseerd wordt.

Hier ben ik zelf nooit mee bezig geweest, maar af en toe hoorde je zo wel eens wat...
wat ben je nu met een zwarte,bedoel je die stelen en houden als huisdier ofklusjesman???
of om er wat organen van te stelen,dit gebeurt nog vaak in oostbloklanden:D
 
niet alleen in Oostbloklanden...

(voor alle duidelijkheid, hier heb ik zelf niks mee te maken)
 
niet alleen in Oostbloklanden...

(voor alle duidelijkheid, hier heb ik zelf niks mee te maken)
toch bizar dat een chirurg met gestolen organen mensen helpt,ik heb ooit een docu gezien van een klein stadje in thailand denk ik,bijna iedereen daar heeft zijn nier verkocht om zijn familie voor een tijdje te kunnen onderhouden,strookt dit ergens niet met de wetgeving ofzo,want denk niet dat dit legaal is,ook al is het met de toestemming van de donor:rolleyes:
 
golf 3, vr6

lang verhaaltje :p

en ja ik heb er spijt van, maar we hebben allemaal domme dingen gedaan zeker in onze jeugd :o
 
toch bizar dat een chirurg met gestolen organen mensen helpt,ik heb ooit een docu gezien van een klein stadje in thailand denk ik,bijna iedereen daar heeft zijn nier verkocht om zijn familie voor een tijdje te kunnen onderhouden,strookt dit ergens niet met de wetgeving ofzo,want denk niet dat dit legaal is,ook al is het met de toestemming van de donor:rolleyes:


Je kan die organen ook zelf weghalen en plaatsen hoor, op internet zijn daar tutorials over te vinden. (Meestal wel in het Russisch)
 
golf 3, vr6

lang verhaaltje :p

en ja ik heb er spijt van, maar we hebben allemaal domme dingen gedaan zeker in onze jeugd :o
een auto stelen is een van de domste dingen die je doen kan,het levert je niets op,en als je hem verkopen kan is dat in het buitenland,zeker een golf 3 die zijn toch niets waard,he hebt hier toch wel enkele domme dieven tussen hoor,blij dat k niet hoef te stelen voor mijn geld
 
Laptop, aanhangwagens, plasma-tv, anabolen, bloembakken, van die stenen BBQ's, velgen van Audi's, gereedschapkisten, zo'n mini-graafmachine, schuttingen, lounge setje voor in de tuin..

Met schaamrood op m'n kaken kijk ik er op terug:(
 
Snoepje bij de DA of zo een gratis magneet die je kreeg bij wasmiddel bij de AH. Kweenie welke meer waard is:roflol:
 
grappig hoe luchtig er wordt gedaan over het stelen van een fiets, als ik iemand mijn fiets zie (proberen te) stelen breek ik zijn poten
 
Back
Naar boven