AndroidHealthClinic

Wat is het ergste wat jullie overkomen is in de gym. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Wat is het ergste wat jullie overkomen is in de gym.

Gisteren was mij benendag en we gingen er hard tegen aan, mijn vriendin had
als avond eten bloemkoolschotel gemaakt en daar laat ik nogal veel scheten door.
Tijdens Squaten zette ik zoveel kracht dat ik een onwijs harde scheet liet die door de hele gym denderde.

Ik moest wel lachen, niet iedereen had het gehoord maar er ware wel een paar mensen die naar me keek en die begonnen te lachen. Mijn trainingsmaat had trouwens niets door.

Steve :D
 
My God! Ze zeiden al op het nieuws dat er een sterke Radio actieve straling was waargenomen in Amsterdam.
 
gewoon iemand anders smerig aankijken...
en anders gewoon zeggen dat de vloer kraakt...
;)
 
tijdje terug, was ik ziek, zwak en misselijk. maar tog ging ik trainen.
na één setje dumbbell presses werd het wel heel zwart voor mn ogen en werd duizelig ed.
dus ik zeg tegen een maat, ik houd er mee op dit heeft geen zin.
dus ik loop weg en vervolgens draait mn hele maag om. dus ik ren naar de wc (langs 10 man ofzo) en kots daar de hele boel onder :eek:

scheten tijdens leg pressen ken ik idd ook wel ja ;)
 
Originally posted by Ryu
My God! Ze zeiden al op het nieuws dat er een sterke Radio actieve straling was waargenomen in Amsterdam.

hahaha klootzak :D
 
Ik ook van jouw..
 
was decline benchpress aan t doen.. alleen.. heb (nog) geen trainingsmaatje :sad:

maar iigg.. ik was met me laatste set bezig en kreeg em bij de laatste rep niet meer volledig omhoog.. daar hing ik dan.. alleen met me barrbell.... te kreunen :D

toen hak em maar op me borst gelegd en van me afgerold.
 
hahaha lol :D (sorry Frenkie)
 
ja ben jij nog niks mee he met je gassen :P haha sorry zal ophouden. Word later wel mooi verhaal voor jouw kleindjes. Oom Ryu Oom Ryu! vertel nog eens hoe pappa iedereen vergaste
 
Hahaha :D oke dan eet je bij ons thuis en dan maakt mij vriendin ook zo'n heerlijke bloemkool scheetschotel. [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Lol... Heb nog nooit een scheet moeten laten tijdens mn Squat.. Maar wat ik al wel vaak heb meegemaakt zijn.. Ja, je weet wel, van die mondscheten.. Wanneer je je lippen zo hard op elkaar houdt en heel hard blaast, dat er net een gigantische scheet wordt gelaten... Dan kan de zaal ook raar opkijken hoor, haha...

Heeft er al es iemand hier in zn broek gesch**en tijdens de squat?? :D
 
ha die Steve had zelf al eerder zon soortgelijke topci gemaakt

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4882&highlight=bloopers

maar een tweede kan nooit kwaad. wat ik hier al eerder aangaf was dat ik met een maatr van me aan t incline chestpressen was op een apparaat die voorzien was van scharnieren. die maat van was 70 kilo aan t pressen (35 kilo schijf aan elke kant) en ik zou de 10e rep helpen. ware het niet dat hij bij de 9e rep al los liet en mn middelvingers beide onder de scharnieren terecht kwamen..die dus elk 35 kilo zwaar was...ik dacht dat ik mn vingers gedag kon zeggen..gelukkig bleef t bij een bloeduitstorting....

en voor de rest ij mn beginperiode wel eens gehad da tijdn incline bpress dat ik scheef ging hangen met als gevolg dat er aan de ene kant een schijf afvlogg en ja hoor..daar ging de ander dus automatisch ook
 
offtopic: al iemand erop gelet? De vergrijzing van de avatars? Kijk maar es naar av's op deze pagina.. Enkel die van dandyman is hier gekleurd.. :)
 
Originally posted by Bracke
offtopic: al iemand erop gelet? De vergrijzing van de avatars? Kijk maar es naar av's op deze pagina.. Enkel die van dandyman is hier gekleurd.. :)
Is denk ik om de kleuren van je beeldscherm te besparen :rolleyes:
 
Originally posted by Bracke
offtopic: al iemand erop gelet? De vergrijzing van de avatars? Kijk maar es naar av's op deze pagina.. Enkel die van dandyman is hier gekleurd.. :)

ja ik ben weer de spelbreker hier. geef samuel maar de schuld niet mij:D hij eiste dat hij in kleur hier zou staan.

ps. de vergrijzing neem in nederland dus extreme vormen aan
 
even weer wat kleur in deze thread brengen
<-------

ontopic:
ik was klaar op de loopband en ik dacht, laat ik gewoon blijven staan en de loopband door laten draaien zodat ik er vanzelf af val. Nou dat bleek toch iets lastiger dan het leek en ik ging mooi op me plaat... :(
 
Bij mij zijn scheten dagelijkse kost, dat is om de pottekijkers uit de buurt te houden:D
 
Originally posted by FraGGo
even weer wat kleur in deze thread brengen
<-------

ontopic:
ik was klaar op de loopband en ik dacht, laat ik gewoon blijven staan en de loopband door laten draaien zodat ik er vanzelf af val. Nou dat bleek toch iets lastiger dan het leek en ik ging mooi op me plaat... :(

zie t middelste gedeelte van je avatar
 
ik zag paar weken terug nog iemand bankdrukken, zonder zn duim achter de stang te houden. hij drukte 100 kilo, maar veel te explosief waardoor de stang uit zn handen schoot en vol op zn borst viel. ik dacht gewoon *die is dood, kan niet anders* maar nix is minder waar. nadat de stang van zn borst was getild stond ie gewoon weer op, nix aan de hand :eek:
 
Dit is al wel ff geleden gebeurt...

Tijdens m'n rust had ik toevallig een kerel in 't oog die zonder spotter shoulder press was aan't doen.
Hij had aan iedere kant van de stang een schijf van 20kg hangen en nadat ie klaar was met zen set legt ie de halter terug in de houders(hoe noem je zoiets?).

Nou gaat ie doodleuk naar één kant van de stang en haalt er die schijf van 20kg af!

Halter klinkt en valt er lang de andere kant af en raakt onderwege nog een zo'n muurspiegel van 3 op 3!

Was wel een leuk zicht, die kerel stond daar nog steeds met z'n 20kg in z'n handen...


hehehe... dumbass

:D
 
Back
Naar boven