Fitness Seller

wat is het krachtniveau van de totale bevolking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

56 kilo untrained benchpress.. **** daar sta ik dan met mijn 1 jaar trainen en amper 70 kilo benchpress :treuren:
 
56 kilo untrained benchpress.. **** daar sta ik dan met mijn 1 jaar trainen en amper 70 kilo benchpress :treuren:

Het klopt ook voor geen reet. laatst nog 2 jongens rond de 70-75kg, 1e keer BP en hadden al moeite met 30kg en de andere 40kg

die hele tabel is gebaseerd op een stuk paardenschijt
 
Het klopt ook voor geen reet. laatst nog 2 jongens rond de 70-75kg, 1e keer BP en hadden al moeite met 30kg en de andere 40kg

die hele tabel is gebaseerd op een stuk paardenschijt

was zelf begonnen met 24 kilo wat idd moeilijk ging in het begin
 
Op tmuscle stond er onlangs een artikel van iemand die beweert dat slechts een 10% van de mensen die trainen een perfecte ROM bench met 300 pond (dacht zo een 140kg) bereikt.
 
Op tmuscle stond er onlangs een artikel van iemand die beweert dat slechts een 10% van de mensen die trainen een perfecte ROM bench met 300 pond (dacht zo een 140kg) bereikt.

Is sowieso bullshit. Ten eerste heeft hij die 10% gewoon uit zijn reet getrokken. Ten tweede wat is de definitie van mensen die trainen? mensen die 1x per maand naar de sport school gaan? 1x per week? 3x week? Alleen de mensen die 1x+ per week benchen zouden moeten tellen. krijg je iets van:


Van de mannen die minstens 1x per week de bench press oefening doen zal maar 10% een 300 pond bench met perfecte vorm bereiken.


Zo'n stelling is drie keer niks waard. van alle mensen die trainen zal veel minder dan 10% dat ooit bereiken.
 
Is sowieso bullshit. Ten eerste heeft hij die 10% gewoon uit zijn reet getrokken. Ten tweede wat is de definitie van mensen die trainen? mensen die 1x per maand naar de sport school gaan? 1x per week? 3x week? Alleen de mensen die 1x+ per week benchen zouden moeten tellen. krijg je iets van:


Van de mannen die minstens 1x per week de bench press oefening doen zal maar 10% een 300 pond bench met perfecte vorm bereiken.


Zo'n stelling is drie keer niks waard. van alle mensen die trainen zal veel minder dan 10% dat ooit bereiken.

ligt er ook aan waar je die mensen vandaan haalt,
als je mensen onderzoekt op het NK raw bench zal het wel wat hoger liggen, in een bejaardengym zoals bij mijn gym bencht niemand 137kg (300lbs)
 
luls, op 75kg zou je dus al 93kg moeten kunnen squatten als beginner?

strong strong

na 4 maanden squatten kon ik 120 kilo squatten op 76 kilo

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 20:00 ----------

mr olympia checking in?

Als je iets wilt, dan kun je dat.
 
Laatst bewerkt:
na 4 maanden squatten kon ik 120 kilo squatten op 76 kilo

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 20:00 ----------



Als je iets wilt, dan kun je dat.

En nu squat je 300?
 
met deadlift kan je easy cheaten, bolle rug maakt het allemaal makkelijker

Meest belachelijke post die ik vandaag gelezen heb.
 
Back
Naar boven