Fitness Seller

Wat is het meest verstandige?

Bezoekers in dit topic

Dayne

Novice
Lid geworden
9 feb 2016
Berichten
17
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
73kg
Hallo dbb'ers,

Ik zit inmiddels een aantal weken in de cut, die opzich prima gaat. Ik houd me doordeweeks en vaak sweekends ook netjes aan me macro's en calorieen. Echter, als ik vrijdag uit wil gaan maakt dit het lastig. Ik zit nu op zon 2000 calorieen. Met mijn 2000 calorietjes moet ik wel zo'n 175gram eiwit mijn maagje in zien te krijgen. Dit gaat nooit lukken binnen 2000 calorieen wanneer ik alcohol drink.

Kan ik het beste een soort refeed day ervan maken en dus gewoon mijn eiwitten behalen, maar dan dus ongeveer 1000 calorieen extra binnenwerken door de alcohol, of

Kan ik het beste vasten, waarbij ik 1000 kcal overlaat en 1000kcal gewoon over de gehele dag eet, met het gevolg dat ik mijn eiwitdoel voor die dag (bij lange na) niet behaal

Alvast bedankt voor jullie input!
 
vodka water drinken zit minste calorie in:D
 
Ja had ik inderdaad al op gegoogled, zon 200cal per 100ml. Maar als ik mix dan werk ik bij het indrinken een 0,5l naar binnen dus 1000 calorieen als ik het goed begrijp?

Misschien kan ik dan beter niets mixen en af en toe puur kleine hoeveelheden drinken zodat ik sneller zat word? Haha

Als ik bijvoorbeeld 0,25l puur drink zonder te mixen dan zijn het 500cal, right?
 
ja man wat ik zelf doe als ik ooit drink komt bijna nooit voor maar dan doe ik vodka water en nooit mixen i.v.m. calorie idd.
 
Okay thanks man!
 
Gewoon geen alcohol drinken, bespaart je nog geld ook.
 
Dat is geen antwoord op de vraag
 
Simpelweg alleen destillaten drinken zoals wodka.
 
Inderdaad een Wodka nemen gemixt met spa rood. Ook wel de Skinny Bitch genoemd ^^
 
Overdag 3 maaltijden met 250g kip, beetle olive om in te bakken en 300g Groenten. = 1200 kcal
In de avond Bacardi of Wodka met zero frisdrank.
 
Alcohol kan niet worden opgeslagen als glycogeen dus kan je ook niet mee refeeden.
 
Ik zie het probleem niet :D

bierissalade.png
 
Cardio op de dagen rondom, genoeg water drinken de avond zelf en je komt met bier ook wel rond. Als je geen belangrijke einddatum hebt voor het cutten maakt het echt niet zoveel uit.
 
Je moet natuurlijk ook wel een beetje blijven leven hé. En daar hoort een borrel op zn tijd gewoon bij :D
 
Je moet natuurlijk ook wel een beetje blijven leven hé. En daar hoort een borrel op zn tijd gewoon bij :D

Je kan heel prima leven zonder een borrel. Maar met een borrel op zijn tijd is ook geen probleem.

De meeste mensen die vinden dat een borrel op zijn tijd erbij hoort (want je moet ook wel een beetje blijven leven hé), bedoelen vaak dat zich af en toe lam zuipen erbij hoort. Daar ben ik het dan weer niet mee eens. :D
 
Denk dat je op lange termijn ook steeds minder 'zin' krijgt om je helemaal lam te zuipen. In ieder geval als je op een fatsoenlijke manier je voeding probeert te hebben ga je het eindstand alleen maar zonde vinden van je kcals en het harde werk
 
Sinds afgelopen jaar met flink trainen en serieus met voeding(schema/wegen/meten) bezig zijn heb ik duidelijk minder trek in alcohol. Glas port of rode wijn 1x per week, of een radler (suikers valt mee!) op warme dagen gaat opzich prima.
 
Back
Naar boven