XXL Nutrition

Wat is het nut van Hyves?

Bezoekers in dit topic

het probleem met hyves is dat het gewoon veels te langzaam is.

foto's uploaden lukt nauwelijks.

het idee is wel leuk als je iemand zoekt ofzo. Ik vind het ook wel leuk om blogs te schrijven ;)
 
Daar draaien toch al die websites met profielen om?
Zodat zielige mensen zich leuk kunne voordoen en aangezien het one big happy family is, is er toch nog iemand positie over je. Zielig gedoe.
Met hyves kan je in contact komen met oud-klasgenoten enzo, who cares? Als je die figuren echt zo interessant vond, had je wel contact gehouden. Beter dan nutteloos wat berichtjes heen en weer sturen over 'wat voor opleiding/werk je nu doet' en dat soort oppervlakkige crap.

Online-vriendjes was toch het nieuwe statussymbool?
Die ontzettende mongool uit de brugklas met die jampotbril en die eeuwige k*tpuist op zijn vieze dikke foepneus die ik graag links liet liggen, kan wel ineens dé man zijn in die sector waar ik graag wil werken. Tja, zonde als je niet probeert even aardig te doen, en daarmee een mooi voordeeltje uit je "online-vriendje" trekt.

Maar "netwerken" is kennelijk niet aan al die pessimistische lowlifers besteed hier.
 
O, en Grijpwijk, ik moet altijd aan Gargamel denken als ik jouw posts lees :D
 
Die ontzettende mongool uit de brugklas met die jampotbril en die eeuwige k*tpuist op zijn vieze dikke foepneus die ik graag links liet liggen, kan wel ineens dé man zijn in die sector waar ik graag wil werken. Tja, zonde als je niet probeert even aardig te doen, en daarmee een mooi voordeeltje uit je "online-vriendje" trekt.

Maar "netwerken" is kennelijk niet aan al die pessimistische lowlifers besteed hier.

Zegd de man die schijnbaar het "netwerken" nodig heeft via zo een zogenaamde site voor "coole" oude jongeren...

Zoals Grijpwijk al zei.. als ik geen contact heb met mensen is omdat ik ze niet interessant genoeg vind en dan is zo een 13-in-een-dozijn site niet iets wat daar verandering in brengt.. of het nou superdudes, analibi.com heet of hyves.. (what's in the name)....
 
Zegd de man die schijnbaar het "netwerken" nodig heeft via zo een zogenaamde site voor "coole" oude jongeren...

Zoals Grijpwijk al zei.. als ik geen contact heb met mensen is omdat ik ze niet interessant genoeg vind en dan is zo een 13-in-een-dozijn site niet iets wat daar verandering in brengt.. of het nou superdudes, analibi.com heet of hyves.. (what's in the name)....
Prima, ik vind dat kortzichtig. Het gaat namelijk niet om de site, maar de mensen. Jullie doen jezelf tekort. Niet per definitie door geen account te hebben op Hyves, maar door de insteek van "als ik er nu niets aan heb, dan hoef ik er in de toekomst al helemáál niets van te verwachten".

En Socrates, ik vind het oprecht jammer dat je valt over het woordje "lowlifers".
 
Ik heb er echt serieus tijd in gestoken om de mogelijkheden van Hyves te ontdekken. Ik vond het erg tegenvallen. Ik kan foto's uploaden en allerlei ludieke dingen over mezelf zeggen (dat heet dan je profiel) en mensen kunnen een zogenaamde 'krabbel' in je 'profiel' achterlaten.
Hyves heeft dus als voornaamste doel dat de buitenwereld kan lezen hoe leuk je bent? Of heb ik soms dingen gemist?

Mij was verteld dat dit groter zou worden als msn. Loze marketingpraat. Met msn kan je tenminste nog chatten en emailen.

Je schiet mis. Hyves is vooral leuk om weer eens oude schoolvrienden en kennissen tegen te komen.
 
Die ontzettende mongool uit de brugklas met die jampotbril en die eeuwige k*tpuist op zijn vieze dikke foepneus die ik graag links liet liggen, kan wel ineens dé man zijn in die sector waar ik graag wil werken. Tja, zonde als je niet probeert even aardig te doen, en daarmee een mooi voordeeltje uit je "online-vriendje" trekt.

Maar "netwerken" is kennelijk niet aan al die pessimistische lowlifers besteed hier.

Ik voel er weinig voor een hypocriete weg te bewandelen.
Netwerken kan je af en toe helaas niet aan ontkomen, maar ik denk dat er daarvoor genoeg andere wegen zijn om hyves links te kunnen laten liggen.

O, en Grijpwijk, ik moet altijd aan Gargamel denken als ik jouw posts lees :D

Dat vat ik maar als een compliment op. :D
 
Daar draaien toch al die websites met profielen om?
Zodat zielige mensen zich leuk kunne voordoen en aangezien het one big happy family is, is er toch nog iemand positie over je. Zielig gedoe.
Met hyves kan je in contact komen met oud-klasgenoten enzo, who cares? Als je die figuren echt zo interessant vond, had je wel contact gehouden. Beter dan nutteloos wat berichtjes heen en weer sturen over 'wat voor opleiding/werk je nu doet' en dat soort oppervlakkige crap.

Online-vriendjes was toch het nieuwe statussymbool?

Niet mee eens. Sommige dingen verwateren.
 
Niet mee eens. Sommige dingen verwateren.

Dat kan ik niet ontkennen. Toch denk ik dat je de meeste mensen heus niet zo veel te vertellen hebt, afgezien van wat oppervlakkigheden.
En het kenmerk van zo'n site is dat iedereen maar met iedereen vriendjes wordt. Dat staat me tegen.
Verder moet iedereen het lekker voor zich weten maar ik laat me niet in met die hedendaagse crap.
 
Ik denk dat Mikki het mischien kan uitleggen? :D

Je hebt het vorige Hyves topic gemist. Ik erger me de tyfus aan hyves. Hyves is k*t. Ik heb dus ook geen hyves
 
Prima, ik vind dat kortzichtig. Het gaat namelijk niet om de site, maar de mensen. Jullie doen jezelf tekort. Niet per definitie door geen account te hebben op Hyves, maar door de insteek van "als ik er nu niets aan heb, dan hoef ik er in de toekomst al helemáál niets van te verwachten".

En Socrates, ik vind het oprecht jammer dat je valt over het woordje "lowlifers".

Dat kan... maar natuurlijk zuller er zat mensen zijn die in dit soort sites hun spreekwoordelijke ei kwijt kunnen maar ik heb geen site nodig om oude "bekenden" op te "sporen" .. als ik het via zo een site moet doen dan zal ie niet belangrijk genoeg zijn en dan vind ik het goed. Ik heb persoonlijk niet zo een drang om met onbelangrijke mensen uit m'n vroegere tijd in contact te komen. Kan best begrijpen dat je er wel behoefte aan hebt.. ieder z'n ding zeg maar.
Ook komt erbij dat mijn dagen al flink gevuld zijn en ik er simpelweg geen tijd voor heb om aan die virtuele onzin mee te doen. Heb al weinig tijd voor m'n aktuele kennissenkring (wat er overigens al veel zijn) laat staan om nog over koetjes en kalfjes te gaan praten over vroeger. Ik heb mensen in mijn vriendenkring die ik al van die tijd ken en ook nog mensen die ik af en toe tegenkom.. die zijn belangerijker voor mij.. want daar heb ik dus wel contact mee en dat zal dus een reden hebben.
Ook heb ik geen behoefte om allemaal foto's van me te plaatsen of te laten zien waar ik geweest ben of wat voor auto ik heb of mijn kat or whatever...

Ik viel niet over het woordje "lowlifer" hoor... voelde me ook niet aangesproken aangezien het kwam van iemnd die mijn echte naam niet eens kent laat staan iets over mij weet.. het is maar internet hoor... maar dat is ook de reden dat ik het zo een raar en eigenlijk ongepast woordje vond in dit onderwerp... kon de context niet plaatsen.

P.S. Ik heb wel een account.. ik kan alléén oordelen over iets als ik weet wat het inhoud dus ik heb een account.. doe er niks mee.. maar ik heb wel een account.
 
Ik heb er echt serieus tijd in gestoken om de mogelijkheden van Hyves te ontdekken. Ik vond het erg tegenvallen. Ik kan foto's uploaden en allerlei ludieke dingen over mezelf zeggen (dat heet dan je profiel) en mensen kunnen een zogenaamde 'krabbel' in je 'profiel' achterlaten.
Hyves heeft dus als voornaamste doel dat de buitenwereld kan lezen hoe leuk je bent? Of heb ik soms dingen gemist?

Mij was verteld dat dit groter zou worden als msn. Loze marketingpraat. Met msn kan je tenminste nog chatten en emailen.

Hyves betekent online vrienden maken en online vrienden treffen die je irl kent.
Hyves is Nederlands en een enorme hit. Iets serieuzer dan Cu2 en Sugarbabes/Superdudes en iedereen 'moet' op Hyves.

Er zitten ook mindere kanten aan jezelf prostitueren op profielensites maar die kennen we wel. Maar om kort te gaan Lauw:

Mensen zoeken contacten. En Hyves is gewoon populair in de groep die net wat ouder is dan de Dudes en de Babes.
 
Hyves is ok. :thumbup:
 
Hyves....

heb d'r werkelijk nog niks aan gevonden. Driemiljoen van die emails in je inbox met een 'invite'. Man, ik zit al teveel op DBB.... :D
 
Geef mij de link asap! Mss vind ik nog voor nieuwjaar een lief
 
vergelijk het met cu2...
 
Je schiet mis. Hyves is vooral leuk om weer eens oude schoolvrienden en kennissen tegen te komen.

ja jezus... ik dacht juist door hyves aan vrienden te komen... :(
 
Back
Naar boven