Fitness Seller

Wat is het nut van Hyves? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja jezus... ik dacht juist door hyves aan vrienden te komen... :(


Lauw met jouw reputatie zal dat moeilijk gaan ;) ... al moet zeggen dat je de laatste tijd toch menselijke trekjes begint te vertonen...
 
Ik voel er weinig voor een hypocriete weg te bewandelen.
Netwerken kan je af en toe helaas niet aan ontkomen, maar ik denk dat er daarvoor genoeg andere wegen zijn om hyves links te kunnen laten liggen.
Ik geef een extreem voorbeeld, maar ik neem aan dat je begrijpt dat een relatief onbekende van een flinke poos geleden ineens die persoon kan zijn die je zoekt. En buiten heel dat netwerken om is het gewoon, wat Kale ook zegt, leuk om verwaterde contacten op te frissen.

Dat vat ik maar als een compliment op. :D
Zonder Gargamel waren de Smurfen ook niet leuk, dus het is zeker een compliment!

Ik viel niet over het woordje "lowlifer" hoor... voelde me ook niet aangesproken aangezien het kwam van iemnd die mijn echte naam niet eens kent laat staan iets over mij weet.. het is maar internet hoor... maar dat is ook de reden dat ik het zo een raar en eigenlijk ongepast woordje vond in dit onderwerp... kon de context niet plaatsen.
Ik deins niet terug voor opvallende terminologieën :D
 
Daar draaien toch al die websites met profielen om?
Zodat zielige mensen zich leuk kunne voordoen en aangezien het one big happy family is, is er toch nog iemand positie over je. Zielig gedoe.
Met hyves kan je in contact komen met oud-klasgenoten enzo, who cares? Als je die figuren echt zo interessant vond, had je wel contact gehouden. Beter dan nutteloos wat berichtjes heen en weer sturen over 'wat voor opleiding/werk je nu doet' en dat soort oppervlakkige crap.

Online-vriendjes was toch het nieuwe statussymbool?

Neeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeee..................!!!!!!!






Daar hebben we SchoolBANK.nl - Inloggen al voor, gekkie...!!! :D
 
ja ik krijg nog steeds van die mailtjes blablablaheeft je toegevoegd aan hyves.. wil jij zijn vriend worden vul dan balblbablabla... rot op
 
Ik geef een extreem voorbeeld, maar ik neem aan dat je begrijpt dat een relatief onbekende van een flinke poos geleden ineens die persoon kan zijn die je zoekt. En buiten heel dat netwerken om is het gewoon, wat Kale ook zegt, leuk om verwaterde contacten op te frissen.

Dat kan zelden voorkomen en kan dan inderdaad leuk zijn. Ik heb al die oude/halve bekende mensen echter niet voor niets met een noodvaart van uit mijn msn-lijst geflikkerd, ik heb er simpelweg geen behoefte aan. Ik kan iedereen wel te vriend houden omdat dat wellicht in de toekomst van pas kan komen. Ik heb liever een beperkte vrienden/kennissenkring waar ik me écht goed bij voel. Tuurlijk maak ik wel een praatje als ik iemand zie die ik ken van 'vroeger' maar dat gaat toch nergens over. Eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bekenden.
 
Eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bekenden.

Haha, ik ook..! :D
Doe mij maar vreemden, die zijn nog eens goed voor verassende uitspraken!
 
Ik heb er echt serieus tijd in gestoken om de mogelijkheden van Hyves te ontdekken. Ik vond het erg tegenvallen. Ik kan foto's uploaden en allerlei ludieke dingen over mezelf zeggen (dat heet dan je profiel) en mensen kunnen een zogenaamde 'krabbel' in je 'profiel' achterlaten.
Hyves heeft dus als voornaamste doel dat de buitenwereld kan lezen hoe leuk je bent? Of heb ik soms dingen gemist?

Mij was verteld dat dit groter zou worden als msn. Loze marketingpraat. Met msn kan je tenminste nog chatten en emailen.

Maat van me zit ook op die Hyves shit. Zn, inmiddels, exvriendin zat er ook op vlak voor ze dr relatie verbrak.

Ze heeft me berichtjes laten lezen van vieze geile kerels die toegaven dat ze een relatie hebben maar toch wel eens lekker met haar wilden shakie-shakie-boom-boom.

Te walgelijk voor woorden wat een viezigheid daarin stond. Zulke gasten moet je de tanden uit de bek trappen.

Maar moet wel zeggen dat je dr wel zelf omvraagt als je je fotos op internet zet met de nodige persoonlijke informatie.
 
Maat van me zit ook op die Hyves shit. Zn, inmiddels, exvriendin zat er ook op vlak voor ze dr relatie verbrak.

Ze heeft me berichtjes laten lezen van vieze geile kerels die toegaven dat ze een relatie hebben maar toch wel eens lekker met haar wilden shakie-shakie-boom-boom.

Te walgelijk voor woorden wat een viezigheid daarin stond. Zulke gasten moet je de tanden uit de bek trappen.

Maar moet wel zeggen dat je dr wel zelf omvraagt als je je fotos op internet zet met de nodige persoonlijke informatie.
:thumbs:
Zieligheid troef, dat is nou eenmaal debet aan dat soort sites. Vol stakkers die op die manier hun zielige praatjes durven te uitten.
Ook je nunancering ben ik het wel mee eens.
 
Ze heeft me berichtjes laten lezen van vieze geile kerels die toegaven dat ze een relatie hebben maar toch wel eens lekker met haar wilden shakie-shakie-boom-boom.

Te walgelijk voor woorden wat een viezigheid daarin stond.


Bij deze wil ik je hartelijk verwelkomen op het internet!
 
:thumbs:
Zieligheid troef, dat is nou eenmaal debet aan dat soort sites. Vol stakkers die op die manier hun zielige praatjes durven te uitten.
Ook je nunancering ben ik het wel mee eens.

Mn vriendin had ook zon eikel in dr msn staan. Die gast wist dat ze al 4jr met mij liep, en alsnog om fotos vragen en telefoonnummer. Hij wilde wel n keer helemaal vanuit Emmeloord naar Enschede rijden om dr te zien.

Helaas was mn vriendin ook nog zo dom om dr nummer te geven. Die zag kennelijk de bedoelingen van die ****er niet. Tot ze ineens zei dat die jongen dus binnenkort op bezoek zou komen.

Ik...WTF...welke jongen? Die lulhannes in je msn?

Man man wat was ik ****ing pissed! Stond op het punt om de bruiloft maar ff uit te stellen.
 
Mn vriendin had ook zon eikel in dr msn staan. Die gast wist dat ze al 4jr met mij liep, en alsnog om fotos vragen en telefoonnummer. Hij wilde wel n keer helemaal vanuit Emmeloord naar Enschede rijden om dr te zien.

Helaas was mn vriendin ook nog zo dom om dr nummer te geven. Die zag kennelijk de bedoelingen van die ****er niet. Tot ze ineens zei dat die jongen dus binnenkort op bezoek zou komen.

Ik...WTF...welke jongen? Die lulhannes in je msn?

Man man wat was ik ****ing pissed! Stond op het punt om de bruiloft maar ff uit te stellen.

Erg he, ik kan daar zo agressief van worden joh, jaloers als ik ben.
Gelukkig heb ik mijn vriendin van de ziekelijkheid van dit soort onzin kunnen overtuigen en heeft ze haar msn en telefoonlijst opgeschoond om dit soort bullshit te voorkomen.
 
Mn vriendin had ook zon eikel in dr msn staan. Die gast wist dat ze al 4jr met mij liep, en alsnog om fotos vragen en telefoonnummer. Hij wilde wel n keer helemaal vanuit Emmeloord naar Enschede rijden om dr te zien.

Helaas was mn vriendin ook nog zo dom om dr nummer te geven. Die zag kennelijk de bedoelingen van die ****er niet. Tot ze ineens zei dat die jongen dus binnenkort op bezoek zou komen.

Ik...WTF...welke jongen? Die lulhannes in je msn?

Man man wat was ik ****ing pissed! Stond op het punt om de bruiloft maar ff uit te stellen.

Of jij bent naief of je vriendin is dat in dit geval..

en onbekenden in je msn? hoezo heb je onbekenden in je msn? Ik heb alléén bekenden in mijn msn waaronder een groot deel in het buitenland wonen dus dan is het wel handig... ook heb ik één of twee van dit forum maar verder ga je toch niet zo maar mensen toevoegen lijkt mij..
 
Erg he, ik kan daar zo agressief van worden joh, jaloers als ik ben.
Gelukkig heb ik mijn vriendin van de ziekelijkheid van dit soort onzin kunnen overtuigen en heeft ze haar msn en telefoonlijst opgeschoond om dit soort bullshit te voorkomen.

Mn vriendin heeft tegen die gast gezegt dat ze dr relatie met mij niet wil verknallen en heeft hem ook uit de lijst gegooid.

Onvoorstelbaar zulke gasten. Het zou mij niet in mn hoofd opkomen om een vrouw te proberen versieren die een vriend heeft. Te zielig voor woorden.
 
Of jij bent naief of je vriendin is dat in dit geval..

en onbekenden in je msn? hoezo heb je onbekenden in je msn? Ik heb alléén bekenden in mijn msn waaronder een groot deel in het buitenland wonen dus dan is het wel handig... ook heb ik één of twee van dit forum maar verder ga je toch niet zo maar mensen toevoegen lijkt mij..

Ik ben verre van naief. Die tijd heb ik al jaren achter me liggen als het relaties betreft.

Mijn vriendin is heel erg naief. Toen ik dr op de bedoelingen van die eikel wees, en vertelde dat Ome Pipo van DBB ook heeft gezegt dat die gast meer van haar wil, gaf ze me ook gelijk.

Het leek alsof ze het op dat moment pas tot dr doordrong dat het vreemd is dat een gast ff n uur in de auto wil gaan zitten om een meisje te ontmoeten die gaat trouwen.
 
Lauw met jouw reputatie zal dat moeilijk gaan ;) ... al moet zeggen dat je de laatste tijd toch menselijke trekjes begint te vertonen...

Ik denk dat Lauw en ik maar weer eens samen onrust moeten gaan stoken op een of ander Amerikaans board. :D
 
Ik ben verre van naief. Die tijd heb ik al jaren achter me liggen als het relaties betreft.

Mijn vriendin is heel erg naief. Toen ik dr op de bedoelingen van die eikel wees, en vertelde dat Ome Pipo van DBB ook heeft gezegt dat die gast meer van haar wil, gaf ze me ook gelijk.

Het leek alsof ze het op dat moment pas tot dr doordrong dat het vreemd is dat een gast ff n uur in de auto wil gaan zitten om een meisje te ontmoeten die gaat trouwen.

Had ik toch gelijk.. wat ben ik toch goed hé.. :D :D :D (j/k)

Maarehh om op dit hele onderwerp terug te komen denk ik gewoon dat ik in het verkeerde tijdperk ben geboren.. al die onzin is niks voor mij.. chatten, msn'en, hyven etc..etc.. dat is allemaal meer voor de mayonaisegeneratie :D

Ik houd nog van persoonlijk contact en lekker echt onder de mensen te zijn... geen gezeik met berichtjes en mensen die willen doen voorkomen wat ze niet zijn...

EDIT: O ja.. wat ik eigenlijk ook zwaar irritant vind zijn die 100.000 "grappige" mailtjes die je tegenwoordig van mensen krijgt.. soms denk ik dat velen een dagtaak hebben om die dingen te verzamelen en allemaal naar mij toe te sturen (denk dat dit best herkenbaar is voor velen)
 
Had ik toch gelijk.. wat ben ik toch goed hé.. :D :D :D (j/k)

Maarehh om op dit hele onderwerp terug te komen denk ik gewoon dat ik in het verkeerde tijdperk ben geboren.. al die onzin is niks voor mij.. chatten, msn'en, hyven etc..etc.. dat is allemaal meer voor de mayonaisegeneratie :D

Ik houd nog van persoonlijk contact en lekker echt onder de mensen te zijn... geen gezeik met berichtjes en mensen die willen doen voorkomen wat ze niet zijn...
Ik eet lekker van twee walletjes :eek:
 
Back
Naar boven