Fitness Seller

Wat is het tegenovergestelde van DBB? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

OMFG!!!!!!!!!!!!! Ziek
 
kip zei:
Hello you all !

I wanted to celebrate my complete year of gaining (actually 14 months), during which I have gained 30 kg (66 lbs). It's not all pure flab, because I got the last centimeters that made my current 6 feet (183 cm), but I can tell you I begin to feel fatter. I don't think I'll get taller anymore.

For the ones who don't remember, I started gaining on June 1st, 2006 with 65 kg (145 lbs) and a BMI around 21. Now, at 95 kg (210 lbs), I can say I'm gonna reach the first grade of obesity (BMI 28.5)... Six pounds left !

Three weeks ago, I've also noticed that the first stretchmarks were looming on my hips ! I had tons on the thighs and butt, but none on the belly (except a tiny one I saw 6 months ago, but it faded away). I enjoy them, because they show me I'm really becoming a big guy, but I know that not everybody find them nice. Anyway, thoses are the most recent pictures !

Best wishes

Glutgainer

ziek
 
Tegenwoordig heb je echt een forum voor alles he, trots zijn op een figuur die op lange termijn je dood betekend, stelletje idioten.
 
Tegenwoordig heb je echt een forum voor alles he, trots zijn op een figuur die op lange termijn je dood betekend, stelletje idioten.

ik denk dat ze hun eigen gewoon aanvaarden zoals ze zijn?! :dunno:

toch vind ik het maar freaky, maar zo denken zij probably ook over ons ;)
 
pffff, mafkezen daar ,....
 
Ha ha ....cool.....NOT!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik denk dat ze hun eigen gewoon aanvaarden zoals ze zijn?! :dunno:

toch vind ik het maar freaky, maar zo denken zij probably ook over ons ;)
Zoals ze zijn? Niemand wordt zo geboren hoor ;) en zelfs als dat zo zou zijn heb je nog de plicht om een beetje moeite te doen voor je gezondheid, iedereen betaalt mee aan de ziekteverzekering en dit soort mafkezen kosten anderen handenvol geld :thumbdown:
 
Wist niet dat Roxxe z'n eigen host had.
 
Zoals ze zijn? Niemand wordt zo geboren hoor ;) en zelfs als dat zo zou zijn heb je nog de plicht om een beetje moeite te doen voor je gezondheid, iedereen betaalt mee aan de ziekteverzekering en dit soort mafkezen kosten anderen handenvol geld :thumbdown:

goed punt, al zijn er uitzonderingen volgens mij, als je zwaarlijvige ouders hebt heb je een grote kans dat jij ook zo word, als je dan op die manier word opgevoed, is het moeilijk om eraf te geraken
ik ken tig dikkere mensen die er al van kleins af aan mee worstelen en er niet vanaf raken
 
Dus als mijn bulk weer eens uit de hand loopt kan ik daar terecht :D
 
dat vind ik dan wel weer kunnen, mits het forum gebruikt word om hulp te bieden

nee , niet echt ,... ik heb niet aangemeld ( alleen dan kun je de forums in ) maar heb wel ff gekeken bij onderschriften van sommige ,... ben bang dat t daar eerder verheerlijkt word ( hoop dat ik het fout heb )
 
nee , niet echt ,... ik heb niet aangemeld ( alleen dan kun je de forums in ) maar heb wel ff gekeken bij onderschriften van sommige ,... ben bang dat t daar eerder verheerlijkt word ( hoop dat ik het fout heb )

op't eerste zicht dacht ik dat het om te helpen was omdat er een sub forum is over drugsproblemen
 
goed punt, al zijn er uitzonderingen volgens mij, als je zwaarlijvige ouders hebt heb je een grote kans dat jij ook zo word, als je dan op die manier word opgevoed, is het moeilijk om eraf te geraken
ik ken tig dikkere mensen die er al van kleins af aan mee worstelen en er niet vanaf raken
Jep, maar dit is niet een forum met als doel te helpen, ze stimuleren het juist, net als die anorexia sites/fora. Voor iemand de vergelijking maakt met BB: BB is helemaal niet ongezond, dat is een mythe. Of je moet jezelf plat spuiten met een waslijst aan roids.
 
op't eerste zicht dacht ik dat het om te helpen was omdat er een sub forum is over drugsproblemen




24 hours and all i've had is a small salad with no dressing and lots of coffee.
love it

i also did a huge work out last night. 500 ab crunches. my stomach feels so tight now.

wow. almost a year. and what a year it has been



my weight has been all over the place. up and down and now i'm a bloated whale. i tried really hard to take care of myself and be healthy. but that's been blown out the window. i am now back with more vengence than before. i am going to lose weight if it kills me.

i'm working at a coffee shop now. it's incredibly slow. but i get all the free coffee i want. and i've forgotten how good coffee is when you're not eating.

today i'm only eating vegetables and fruit and coffee. and i'm going for a run

van een vd leden daar :rolleyes:
 
Jep, maar dit is niet een forum met als doel te helpen, ze stimuleren het juist, net als die anorexia sites/fora. Voor iemand de vergelijking maakt met BB: BB is helemaal niet ongezond, dat is een mythe. Of je moet jezelf plat spuiten met een waslijst aan roids.

het forum keur ik zeker niet goed, maar we mogen ook niet zo bevooroordeeld zijn over zwaarlijvige mensen zoals als zij dat zijn tenopzichte van bb
het blijft een feit dat we voor de buitenwereld een stelletje aas-junkies zijn

maar ja, nu ga ik een beetje offtopic
 
Back
Naar boven