MuscleMeat

Wat is het tegenovergestelde van DBB? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok, sommige zwaarlijvige mensen willen idd zichzelf helpen maar hebben het heel moeilijk door hun genen, fair enough. Toch vind ik niet dat het te vergelijken valt met iets anders kwa vooroordelen. Ik had het echter over bezoekers van dat forum die trots zijn op hun buikje, zoiets is echt niet goed te keuren, no respect.
 
ik denk dat ze hun eigen gewoon aanvaarden zoals ze zijn?! :dunno:

toch vind ik het maar freaky, maar zo denken zij probably ook over ons ;)

zoals ze zijn? ik quote: 'I was happy to gain 30kg last year, not all fat, i also grew one cm'

damn man dat is ziekelijk!
 
Trouwens nou ik er aan denk, mijn ouders hebben/hadden vrienden die schilderijen van rubens vrouwen etc aan de muur hadden hangen en zichzelf mooi dik vonden, lekkere rondingen en ze kwamen heel erg geloofwaardig over!

Maand of 3 terug heeft die kerel dus hartinfarct etc gehad en nu vinden ze het ineens toch niet zo mooi, nadat ze ongelovelijk veel zijn afgevallen!

Dik zijn en dat mooi vinden is gewoon een manier proberen te vinden om jezelf te compenseren! zeg dan gewoon dat je liever geniet van het leven ofzo, maar mooi vinden, komop man
 
afschieten ze verhogen enkel mijn ziektekostenverzekering ja :mad:
 
Ik heb wel eens meer zo'n forum gezien, hebben we met DBB ook op gereld geloof ik. :D
 
Haha laat ze, dit behoort in hetzelfde straatje als anorexia patienten, furry neukers en kerels die synthol in hun ballen spuiten, het is toch hun keuze dat ze de zieligheid op zoeken om zichzelf te onderscheiden van de massa.
 
Dit kan er maar een zijn.



Superdudes
 
zoals ze zijn? ik quote: 'I was happy to gain 30kg last year, not all fat, i also grew one cm'

damn man dat is ziekelijk!

dan heb ik niks gezegd ;)
 
Lekkere mollige vrouwen vind ik wel geil, maar dikke harige mannen minder.

Wat bezielt je om vet te kweken? Het is een vorm van bodybuilden, niet eentje die (naturel!) gezond is.
 
Ok, sommige zwaarlijvige mensen willen idd zichzelf helpen maar hebben het heel moeilijk door hun genen, fair enough. Toch vind ik niet dat het te vergelijken valt met iets anders kwa vooroordelen. Ik had het echter over bezoekers van dat forum die trots zijn op hun buikje, zoiets is echt niet goed te keuren, no respect.

Sorry? Ze vinden het waarschijnlijk mooi, daarom doen ze het. Bodybuilders trainen ook, omdat ze een lichaam met veel spieren mooi vinden.
Dus daar zit weinig verschil.

Dat het ongezond is, is een tweede, maar dat is AAS gebruik ook, alhoewel dan weer niet alle bodybuilders dat doen.

Doordat ze ongezond leven ze ook meer kosten veroorzaken kan ik niet mee zitten, dan moeten de verzekeringen ze maar meer laten betalen. Als ze dat niet doen, dan hebben ze pech.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

very nice shots, uve got a nice overhanging gut and a great rack, i especially like the shot where ur grabbing ur gut



Hahahahahahaha meesterlijk dit:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

very nice shots, uve got a nice overhanging gut and a great rack, i especially like the shot where ur grabbing ur gut



Hahahahahahaha meesterlijk dit:roflol:

heej 'spiertje16' ja dit is meesterlijk!

enneh voor degenen die denken dat ze dit 'mooi' vinden. dat is een excuus
 
Dus als mijn bulk weer eens uit de hand loopt kan ik daar terecht :D

Dat denk ik niet. Ze hebben echt wel door dat jij geen authentieke big gut hebt. Als er spieren onder zitten, hebben ze dat meteen door. Je kunt het proberen natuurlijk, maar de kans is groot dat je binnen no time een ban aan je broek hebt. :p
 
Straks zijn we roxxe kwijt aan een ander forum.:sad:

OT:Te ziek voor woorden.
 
post voor de grap eens een bodybuilding foto daar , kijken wat de reacties zijn :D
 
WTF ?!! (om het op zn bakkeljauws te zeggen 'in wa veur ne wireld leiven wi nui?' ) :p
 
Back
Naar boven