AndroidHealthClinic

Wat is het verschil tussen deze 2 magazines? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flex is ook veel meer wedstrijd gericht. en meer hardcore kwa trainingstechnieken.
 
Men's Health is dan misschien wel de margriet voor mannen, het leest wel lekker weg en heeft minder advertenties. Van alles wat, paar trainingstips, voedingsinformatie, kleding, hier en daar wat psychologische informatie om dames in bed te krijgen, niet verkeerd opzich. (ook al weten we natuurlijk alles al ;))
 
De ene heeft 75% aan paginaruimte gevuld met ads, de ander slechts 70%

:D



ik heb dit topic even via de search want al die reclame begint mij ook steeds meer dwars te zitten. 75% reclame is echt niet overdreven in de flex
mag dat geen 5% zijn ofzo..gewoon PAAR pagina met kleine blokjes achterin en af en toe tussendoor een reclameblokje?

maar nee alle reclames zijn een complete bladzijden
zo begint elke flex met 20 pagina k*tzooi
dan verhaal over harry elke keer ( goede kerel maar van mij mag af en toe wel 1 of andere prof zijn levensverhaal daar neerzetten)
daarna ook hele blad reclame met afwisseld wat training en voedingpraat die ik niet helemaal ga terugzoeken maar 95% komt mij allemaal zo voor alsof ik het gister nog gelezen heb,
misschien meer wedstrijdverslagen er in?

ik ben benieuwd hoe anderen het zien. dat er sympathieke mensen achter het blad zitten is voor mij geen reden meer om lid te blijven.

al die reclames komen ook elke maand weer terug zoals ook die onzin CRACK
had misschien al eerder eens moeten onderzoeken hoe anderen het zien..ben nu het blad eigenlijk al teveel beu
 
Laatst bewerkt:
Als je de reclame in deze boekjes al erover vind moet je de amerikaanse versie eens checken :rolleyes:
 
bij de muscle en fitness zeiken ze 80% van het blad over hoe je een sixpack kan krijgen.
 
de enige die ik koop is Sport&Fitness:D
 
Het verschil is dat de wijfen in Flex smerig zijn, en in M&F lekker:D

Btw die reclame is ziekelijk veel, soms 3 pagina's van alleen al muscletotaal.nl :o
 
Het eniegste waar die M&F en FLEX blaadjes met hun achterlijke adds goed voor zijn is om de poep tussen je billen vandaan te vegen.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Het verschil is dat de wijfen in Flex smerig zijn, en in M&F lekker:D

Btw die reclame is ziekelijk veel, soms 3 pagina's van alleen al muscletotaal.nl :o


Ja die smerige 'buffe'wijfuh zijn al helemaal om van te kotse
 
Ik zou de VI kopen.
 
Beter koop je de mens health.
 
Haha, men's health is best een leuk blad.
Wie wil er nu niet een lastminute 6pack?
En dan hebben jullie zeker die eiwit rijke lunch nog niet geprobeerd met gemarineerde kipfilet, tauge en sla op een pitta broodje




Hoe dan ook, ik heb een abbonement op men's heakth, maar ik vind voor de colum man en paard altijd wel leuk om te lezen, of die artikeltjes over ''haar'' En soms hebben ze nog gelijk ook!
 
op curacao heb ik de 20 dollar flexmagazines van een half telefoonboek dicht een paar gekocht ..ik had niet het idee dat er meer reclame in stond (in verhouding) of ik had net een goede uitgave..stond vol wedstrijdverslagen en ja natuurlijk ziet training en veoding er waarschijnlijk ook steeds veeluit hetzelfde uit...
nouja kijk wel...zal eens kijken tot wanneer mijn abbo loopt
 
Back
Naar boven