AndroidHealthClinic

wat is indrukwekkender?

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
WAt vinden jullie cooler? als ik 400kg squat of deadlift... offff als ik 300kg bankdruk???

nou?

300kg bankdruk, maar dat is omdat ik dat een leuke oefening vind zelf

Duidelijk bankdrukken.
Vind voor mijn persoonlijk 250 kg bankdrukken al veel indrukwekkender als 400 kg squat. Deadlift ga ik sowieso niet zo zwaar. 220 vind ik zwaar zat!

oke dan moet ik dat maar ff doen.. hahahah

precies... :thumbs:

Ik vind het altijd raar als mensen meer squatten als ze deadliften. Hoe kan dat? Ben je gewoon eerder begonnen met squatten of ben je daarmee gewoon echt sterker?

Ben eerder begonnen ja.. maar verder heb ik gewoon goeie benen en mijn quads gebruik ik niet met DL

ik vind het indrukwekkende als je 400kg squat en deadlift... omdat je dan toch 400kg squat, en dan nog eens 400kg deadlift... 300kg bank is maar 1-malig ;)

Het is allebei indrukwekkend! Maar ga toch voor de squat.

Ik weet dat het een zware taak is, maar ik vindt het cooler als jij niet van die fake posts plaatst ! :thumbs:

gr rob

Euh... mis ik iets??
Ik stel een vraag hoe kan een vraag fake zijn?

Champ zei:
Euh... mis ik iets??
Ik stel een vraag hoe kan een vraag fake zijn?

Ghehe ik denk dat onze Rob niet gelooft dat jij 400kg squat of 300kg bankdrukt :D

400 dead is wereldniveau, 300 bank niet. (nouja, RAW wel)

Doe de deadlift maar dus :)

:o Al is het 400 kg bandrukken,who cares... iemand anders zn prestaties interesseren mij niet echt , ik weet wat er voor moet gebeuren...
Maar dat terzyde, ik vondt het onderwerp van de post een beetje onder volwassen niveau, vandaar mijn reactie.....

gr rob

jimbo zei:
Ghehe ik denk dat onze Rob niet gelooft dat jij 400kg squat of 300kg bankdrukt :D

Back
Naar boven