Fitness Seller

Wat is je beroep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Ben benieuwd wat voor mensen er op dit forum zitten...
 
Ik zit in de beveiliging...en heb een eigen bedrijf. J-Tech Nederland....
 
Heb een eigen bedrijfje in de toelevering tbv de fijnmechanische industie.
 
Scholier ;)
MBO ict.. 2e jaars. Ben eigenlijk wat oud vergeleken met de meeste klasgenoten, maar ik heb helemaal geen diploma's en kon wel mbo gaan doen omdat ik 3havo had gehaald :)
Ik heb wel zo'n beetje alles gezien. Van 3vwo naar 3havo, toen 4havo en toen weer 4 havo en toen ben ik ermee gestopt en na een poosje werken bij een boomkwekerij ben ik mbo gaan doen.
Af en toe werk ik wat bij.. Beetje pc's fixen uit de buurt enzo.
 
logistieke functie in een IT bedrijf... (magazijnbeheer)

en jijzelf oldschool ?
 
fysiotherapeut en aikido instructeur ;)
 
waw fysio, kan hier goed van pas komen
aikido??? is dat een gerecht? is het lekker ?:D grapjuh

nee serieus valt dat te rijmen met BB
 
ja BB valt heel goed te rijmen met aikido als je jezelf kan beheersen om niet je BB kracht te gebruiken
 
Ben al 6 jaar ict-er en word binnenkort automatiserings adviseur :D.

En aikido heb ik eens een half jaar gedaan, mooie sport!!
 
Laatst bewerkt:
Opt moment werk ik bij het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij op de repro. Drukwerk enzo dus.
Voor mensen die er wat bekender mee zijn, ik draai hier met 2 Xerox 6135's, 2 Oce's (CPS 700 en CS200) en een Xerox Docucolor 2060 *kwijl*
Anyway, supertof werk :)
En tijd zat om te eten :D
 
Nu commercieel medewerker bij de Hypotheker.. In opleiding tot Erkend hypotheek adviseur..
 
Ben 11,5 jaar medewerker plantsoenen geweest bij een kleine gemeente nu (sind's vandaag officieel) heb ik, bij de zelfde gemeente een deel functie medewerker plantsoenen (33%) en de rest medewerker algemene dienst (alles wat niets met de plantsoenen te maken heeft).
 
Ik studeer Management, Economie en Recht.
 
HC (hoofdconducteur) bij de NS, dus weinig inspannend :D
 
Internet ontwikkelaar
 
ik ben moderator op een gigantisch groot benelux forum.. De beste die er is. Dat levert enorm veel kennis op :)

Verder rommel ik nog wat aan als ass. sys beheerder support medewerker koffie juffrouw ed. bij www.dlw.nl
 
Ik zorg dat de in Nederland toegelaten bestrijdingsmiddelen een nieuwe tekst op het etiket krijgen, aangepast aan de nieuwe Europese wetgeving :)
 
pas je elk potje aan? :D
 
Ik zei al .. de TEKST! Het ontwerp, uitprinten en opplakken mogen de bestrijdingsmiddelenfabrikanten zelf doen! :flipoff: :D

edit: hee ErEf, je bent wel zo droog als gort geworden he! (avatar) :thumb: ;)
 
Back
Naar boven