MuscleMeat

Wat is je beroep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by wateengedoe2

Nog iemand op LNV! Ik zit op het CTB (college voor toelating van bestrijdingsmiddelen), wat er een onderdeel van is of was (weet ik niet precies, ze zijn wel erg zelfstandig iig).

Hehe, toevallig :)
Waar zit dat dan?
 
Originally posted by Dutchgirl
Ik ben studente van de opleiding Facility management en werkt als oproepkracht bij een Boekhandel.
Ook ben ik vrijwilliger en het liefst in de Ouderenzorg.
Mijn wens is ooit een Verpleeghuis/bejaardenhuis te kunnen managen voor Chinese ouderen, omdat ik merk dat er toch veel communicatieproblemen zijn en het eten en de activiteiten niet geheel naar wens zijn. Het is heel moeilijk om te integreren op zo'n leeftijd.

Waar?? Dat doet me vriendin namelijk ook, op Diedenoort in Wageningen
 
Originally posted by -Ma3stro-


kheb een half jaar stage gelopen voor et quality office bij Xerox. opzich best een cool bedrijf.

Jah zeker een cool bedrijf, voor zover ik het gezien heb bij het education centre waar ik een paar dagen ben geweest voor cursus. Gezellige mensen, lekker eten op hun kosten, en smiddags de koelkastjes in de muren open (met alle frisdranken en volop bier :D )
 
hmm,
zit nog op middelbare school :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: na havo nu op vwo.
wil rechten gaan studeren.
dit is geen beroep, maar ik wou de mensen voor zijn die begonnen te denken dat ik werkloos zou zijn ;)
 
Ik ben scholier :D

Zit nu in 3e jaar van Accountancy, richting RA. Dit aan de Hogeschool van Utrecht
 
Originally posted by soulreaver


Waar?? Dat doet me vriendin namelijk ook, op Diedenoort in Wageningen
In Rotterdam, geloof ik .. Iig zeker niet in Wageningen, want dan had ik een trainingsmaatje gehad! ;) Hebben DG en ik het nl al eerder over gehad, ze woont in Roosendaal en studeert en werkt in Rotjeknor (als ik het goed onthouden heb).
 
Originally posted by HardcoreMF


Waar? in Rotterdam? Ik doe bedrijfskundige economie aan de VU, 3e jaar.

k studeer ook bedrijskunde, populaire studie op dit board :D
 
Originally posted by wateengedoe2

In Rotterdam, geloof ik .. Iig zeker niet in Wageningen, want dan had ik een trainingsmaatje gehad! ;) Hebben DG en ik het nl al eerder over gehad, ze woont in Roosendaal en studeert en werkt in Rotjeknor (als ik het goed onthouden heb).

Kom jij uit wageningen? Dan zit jouw werk zeker bij de EC LNV? Expertise Centrum, waar wij elke keer zown vracht boeken voor moeten maken..... :rolleyes:
 
Originally posted by WoUz


Kom jij uit wageningen? Dan zit jouw werk zeker bij de EC LNV? Expertise Centrum, waar wij elke keer zown vracht boeken voor moeten maken..... :rolleyes:
Nope, er zit hier veel, bijv. ook de PD .. Maar ik zit bij CTB.
 
Originally posted by wateengedoe2

Nope, er zit hier veel, bijv. ook de PD .. Maar ik zit bij CTB.
ff vertalen wateen!
PD = plantenziektenkundige dienst
CTB = centrum toelating bestrijdingsmiddelen.

Zelf werkte ik toen bij toxicologie voor UNEP-IRPTC: UN Environment Program - International Register for Potentially Toxic Chemicals en had hun databaasje evenals die van RIVM (RijksInstituut Volksgezondheid en Milieuhygiëne).
 
Originally posted by Esperantisto

ff vertalen wateen!
PD = plantenziektenkundige dienst
CTB = centrum toelating bestrijdingsmiddelen.
Dat moet Wouz toch weten :D enne, het is college, niet centrum ;)
 
hehe, ik weet niet zoveel :)
en ik hoef en wil dat ook allemaal niet (te) weten :)
ik ben maar een simpele ziel die wat boeken maakt :D
Eten is het enige waar ik goed in ben, lol :banana:
 
economie VU a'dam!!!!!!!!! 4e jaars
 
Originally posted by HardcoreMF


Waar? in Rotterdam? Ik doe bedrijfskundige economie aan de VU, 3e jaar.


Yups in Rotjeknor, heb er 3 jaar gewoond nu weer terug onder de rook van Amsterdam (en Schiphol :) ) om die @%$#@% scriptie af te ronden.
 
Originally posted by Dutchgirl


Ik spreek wel chinees (kantonees).:cool:
Was ik inmiddels al achter ;) Heb je zelf een Chinese achtergrond, of heb je het uit pure interesse geleerd?
 
Originally posted by wateengedoe2

Was ik inmiddels al achter ;) Heb je zelf een Chinese achtergrond, of heb je het uit pure interesse geleerd?

Achtergrond, mijn ouders zijn chinees.
 
Zitten wel de nodige IT-ers hier zie ik. Ben zelf consultant/sw-architect/projectleider (16 jaar nu in dit wereldje) voor een softwarehouse.
 
Back
Naar boven