XXL Nutrition

Wat is je beroep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Student jurist, a.k.a. "gluiptijger"
 
Ik ben hondengeleider bij de Koniklijke Luchtmacht. Wij verzorgen de bewaking in en rond de kazernes. Ons hoofddoel is het bewaken van de F16 straaljagers en de reparatie plekken daarvan. Die zijn nog al eens het doelwit (meer dan jullie denken) van allerlei activiteiten.

Voorderest trainen we veel met onze bewakingshonden!

Nog een tijdje en dan ga ik bij de politie..
 
Originally posted by BIGTANK
ik ben magazijnmedewerker bij een groothandel in sanitair verwarming dakbedekking enz als ik me rijbewijs heb ga ik ook de beveiliging in
(hey robin bij welk bedrijf zit jij ?
en wat ben je surveilant?)



Koolstra?
 
Ben student, k studeer Internationale handel


Gr rob.
 
Originally posted by Dr. Worf
Ik ben hondengeleider bij de Koniklijke Luchtmacht. Wij verzorgen de bewaking in en rond de kazernes. Ons hoofddoel is het bewaken van de F16 straaljagers en de reparatie plekken daarvan. Die zijn nog al eens het doelwit (meer dan jullie denken) van allerlei activiteiten.

Voorderest trainen we veel met onze bewakingshonden!

Nog een tijdje en dan ga ik bij de politie..

gaaf man, wat voor opleiding heb jij daarvoor genoten?
politie is ook gaaf, doet een maat van me ook en lijkt me ook zeker de moeite waard. Ga je bij de politie overigens ook met honden werken?

hier volgt overigens nog een bescheiden overzichtje van mn werkzaamheden, let wel part-time
profesioneel bb'er
fitness model
stand-in van brad pitt
huurmoordenaar
maffioso
gigolo
6x:D
 
Laatst bewerkt:
groothandel agf:( nee valt wel mee hoor ben in elk geval altijd om 12.00 uur klaar met werken wat in de zomer wel lekker is zekker als je aan strand woont:)

en altijd verse groente en fruit bij de hand:)
 
Originally posted by nico
groothandel agf:( nee valt wel mee hoor ben in elk geval altijd om 12.00 uur klaar met werken wat in de zomer wel lekker is zekker als je aan strand woont:)

en altijd verse groente en fruit bij de hand:)

party hardy bij Nico van de zomer jongens, iedereen is uitgenodigd.:D
 
Back
Naar boven