Fitness Seller

Wat is je doel? (1 bezoeker)

Wat Is Je Doel?


  • Totaal stemmers
    275

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie 4 superdudes :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mijn droomdoel is :D,
Prof/IFBB bodybuilder
De absolute bodybuilding top proberen te bereiken :orly:
Ik weet dat ik het niet kan bereiken maar ooit wil ik 110-120 op 10-12:rolleyes::o
 
de absolute top bereiken is wat laat.. daarom laat ik de wedstrijden maar voor wat ze zijn.. hahaha..
neen gewoon max er uithalen..
 
Ik wil gewoon sterk en fit zijn.
 
Zo goed mogelijk bodybuilder worden/blijven zonder gebruik te maken van doping en onnatuurlijke supplementen (i.e. stoffen die niet in je normale dagelijkse voeding voorkomen).
 
fitness body/menshealth fysiek.

vanwege mijn lengte wil ik er niet te buff uitzien.
 
95kg @ 7-9% zou wel master zijn
 
100 kg bij 10%. mischien dat ik tegen die tijd wel meer wil.
 
Voor ontspanning en daarnaast om mijn lichaam te "verbeteren" en spiermassa (eindelijk) te mogen opbouwen. Niet teveel, maar gewoon in goede verhoudingen.
 
Bodybuilding binnen bepaalde grenzen, mijn doel is 105kg bij 8%vet:) dan zie ik er tenminste nog een beetje esthetische verantwoord uit:P
 
Ik wil sterk en fit zijn . En niet met een dikke speklaag . Een 15 percent vet ofzo .
 
geen van de keuzes......

mijn doel is Powerlifter, zoveel mogelijk kracht naturel te kunnen behalen zonder me zorgen te hoeven maken om mijn figuur.
;)
 
Bodybuilding fysiek zonder grenzen, geen wedstrijden
 
Enigste wat ik nog wil is mn achterliggende spiergroepen laten bijtrekken en nog 1kg zwaarder worden. Doel is zo'n 105kg bij 5-6%. Misschien dat ik daarna toch nog zoiets heb van 110kg kan ook wel, ik zou het niet weten haha. W
Wat ik wel weet is dat ik vanaf nu alleen nog maar droge massa wil aanzetten, wil gewoon het hele jaar door droog blijven (= niet hoger dan 8-9%). Er zijn voor mij dus wel bepaalde grenzen, wedstrijden ga ik toch niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Enigste wat ik nog wil is mn achterliggende spiergroepen laten bijtrekken en nog 1kg zwaarder worden. Doel is zo'n 105kg bij 5-6%. Misschien dat ik daarna toch nog zoiets heb van 110kg kan ook wel, ik zou het niet weten haha. W
Wat ik wel weet is dat ik vanaf nu alleen nog maar droge massa wil aanzetten, wil gewoon het hele jaar door droog blijven (= niet hoger dan 8-9%). Er zijn voor mij dus wel bepaalde grenzen, wedstrijden ga ik toch niet doen.

Cool:cool: en nu foto's: Back double biceps, side chest, most muscular en front double biceps please:P
 
Enigste wat ik nog wil is mn achterliggende spiergroepen laten bijtrekken en nog 1kg zwaarder worden. Doel is zo'n 105kg bij 5-6%. Misschien dat ik daarna toch nog zoiets heb van 110kg kan ook wel, ik zou het niet weten haha. W
Wat ik wel weet is dat ik vanaf nu alleen nog maar droge massa wil aanzetten, wil gewoon het hele jaar door droog blijven (= niet hoger dan 8-9%). Er zijn voor mij dus wel bepaalde grenzen, wedstrijden ga ik toch niet doen.

Damn dude, 21 en je doel al bereikt?
So where to go now then?
 
Mijn droomdoel is :D,
Prof/IFBB bodybuilder
De absolute bodybuilding top proberen te bereiken :orly:
Ik weet dat ik het niet kan bereiken maar ooit wil ik 110-120 op 10-12:rolleyes::o
op 3 a 4% eerder dan :D
 
Dat mijn gezondheid helemaal 100% is, dan komt de rest vanzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven