MuscleMeat

Wat is je favoriete pose? (1 bezoeker)

Wat is je favoriete pose?


  • Totaal stemmers
    73

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.853
Lengte
1m88
Wat is je favoriete pose?
 
dat ligt eraan.

bij het uitgaan prefereer ik toch wel de most moscular tijdens het lopen van A naar B en de lat spread bij het staan aan de bar.
opschool doet een side chest het altijd wel lekker bij de ingang van het lokaal.
 
Hehe mafkees.

Back double of most muscluar. Laat het meeste zien.
 
Most muscular, want bij die pose kan je zo mooi gevaarlijk kijken, dat is stoer.

Kijk hier, gevaarlijke blik & monster-traps = ruige foto.
Zo te zien gromt Markus iets geils in zijn moedertaal...
marcus_ruhl_large.jpg

Kom mal hier junge, lutsch meine steifen torpedo..
 
nee hoor, side chest;)

Side chest vind ik een ramppose.
Ziet maar 1 zijde van het lichaam. Plus de rug totaal niet zichtbaar.
Traps niet echt. Benen vanaf de zijkant. Nee niet mijn pose:D


Back double:
Armen, rug (geheel) hamstrings kuiten, schouders. Enige wat je dan mist zijn de quadriceps, borst en buik.

Vandaar dat ik ook een MM noemde;)
 
Most muscular!!!!!!!!!!!
 
dat ligt eraan.

bij het uitgaan prefereer ik toch wel de most moscular tijdens het lopen van A naar B en de lat spread bij het staan aan de bar.
opschool doet een side chest het altijd wel lekker bij de ingang van het lokaal.

:D :D :haha: :haha: :roflol:

HAHAHA ik zie het helemaal voor me, van dansvloer naar de bar MM lopen gaat bij de bar staan lats spread op zijn biertje te wachten :haha: kom niet meer bij!
 
dat ligt eraan.

bij het uitgaan prefereer ik toch wel de most moscular tijdens het lopen van A naar B en de lat spread bij het staan aan de bar.
opschool doet een side chest het altijd wel lekker bij de ingang van het lokaal.

:roflol:

ik prefereer zelf eigenlijk een onoffciele pose, namelijk een combi van side chest en side tricep:D...
 
most muscular op zeker, laat het meeste van mij zien
 
de beste pose is natuurlijk front double biceps. hier kan je niets verbergen... mm komt het meest indrukwekkend over dat wel
 
GA ik jou niet vertellen ...
oeh lezen mar ..... geintje maar ik vind alles wel leuk maar ik zie nog zo weining van de rest .
Mijn armen enzo gaan goed maar voor de rest neem ik geen moeite om te bekijken .
Ja mijn benen ... ff wachten tot ik zoveel massa en het de moeite vind om te poseren .
 
side tri vind ik het mooiste.. ik vind MM of BDB niet zo heel boeiend..
 
om te doen of om te zien?

ik vind back poses het lastigs ( showing the calf )

side tricep vind ik best makkelijk. ik denk toch dat ik de double bicep prefereer. naar mijns inszien is dat de pose, die het meeste laat zien. Lats, schouders, armen, borst, buik, quads allemaal zichtbaar. misschien niet alleen gespannen, maar wel zichtbaar
 
Back
Naar boven