AndroidHealthClinic

Wat is je favoriete trainingsmuziek?

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Ik weet dat ik me hier op ons kleine eilandje altijd rot zit te ergeren als er caraibische carnavals muziek wordt opgezet of ballads. :mad:
En neem je dan je eigen draagbare toestand mee of geef je een cd af aan de bar om te draaien zodat de hele sportschool hoort dat je zwaarder squat als Andre Hazes zingt?
 
Laatst bewerkt:
gelukkig draaien ze bij ons op de sportschool gewoon house-muziek...

maar thuis: Dana all the way... :D
 
harde house!!!

bij mij in de gym ook normale house, niet erg hard das wel jammer!!
ik werk in de zomer op een grieks eiland en ga daar altijd naar de gym, erg leuk om te zien hoe die grieken het allemaal doen daar, was erg leuk dat daar altijd om 6 uur de muziek voluit ging en de 'toeristen' weg moesten/gingen en dan gingen van die grote as grieken aan de bak en dan ging de muziek voluit en keiharde house!!!! en het leuke was dat ik altijd mocht blijven, leuke ervaring en het traint lekker
 
hardcore!!!

train thuis, kan lekker mijn stereo aandoen, maar soms als ik echt hard wil dan doe ik gewoon mijn oordopjes in... :p anders wordt m'n ma para :D
 
bij ons is et meestal een beetje softe top 40 zooi. beetje jammer, als ik alleen train dan neem ik lekker me mp3 speler mee, lekker naar hatebreed, biohazard e.d. luisteren :)
 
Originally posted by -Ma3stro-
bij ons is et meestal een beetje softe top 40 zooi. beetje jammer, als ik alleen train dan neem ik lekker me mp3 speler mee, lekker naar hatebreed, biohazard e.d. luisteren :)
:barf: :barf: :barf: :barf: :headbang: :headbang: :headbang:

Harde muziek vind ik alleen lekker bij spinning, dan kan ik op de beat meebewegen.
Bij KT zelf houd ik niet van muziek.. voorheen nam ik de radio mee om naar Radio 1 te luisteren, maar dat leidt een beetje te veel af, al had ik geluk dat het kabinet pas vanmiddag gevallen is en ik dus thuis het spannende nieuws kon volgen..

Nee, ik denk dat ik een mp3 speler aanschaf, ik heb meer dan 4000 mp3tjes met leuke muziek,o.a. veel Afrikaanse muziek (zowel rai als mbalax) en Latijns-Amerikaanse (samba, salsa). Maar die laatste is lekkerder om op te dansen dan om naar te luisteren.

Af en toe luister ik ook naar muziek met de didgeridoo, zo'n aboriginal blaaspijp.
Op dit moment luister ik naar celtic muziek , bijv. Lord of the Dance..
Dus... heel divers, als het maar geen pokkeherrie is zoals die moderne teringzooi ;).

Salutojn

Esperantistino
 
Ik vind (hard) house en rap wel lekker. Maar bij ons hebben ze tot een uurtje of 7 gewoon de radio aanstaan. En dat is ZWAAR irri! vooral als het nieuws komt....of reclames!
 
Alle goede rock/rap en ik haat die radio/mtv muziek die ze overal draaien.
 
Ik hou van alle soorten muziek van klasiek tot stevige hard rock maar als ik train heb ik het liefst toch een lekkere stevig house beat :cool:

maar ja dat is niet altijd het geval dus moet ik ook vaak naar mtv muziek luisteren welke ook op tv wordt uitgezonden (tv staat ook aan in de zaal )
 
HAKKKUUUHH...... lekkol stampe en de ijzers de lucht in gooien!! :p
 
dat hakkuh doe ik liever op een feest, niet in de sportschool;) :p
 
bij ons draaien ze alleen maar van die commerciele troep zoals las ketcup en die komt me mn neusgaten uit..

meestal heb ik mn eigen muziek op staan met allerlei mixes..
:banana:
 
Goeie house is wel lekker, maar een goede hardrock is ook niet weg.
Als ie maar hard staat.
 
techno en hardhouse. Draaien ze wel in de gym in Brussel, helaas in Alphen is het comcommerciele troep. Wordt je ook agressief van, zeker shit als Las Ketcup (toch NaiaD?), alleen op een andere manier
 
BZN of ZZN

Geef mij maar de band zonder naam of die zangeres zonder naam.
 
Muziek

Bij ons draaien ze normaal gesproken TMF of the BOX. Maar goed het is idd troep allemaal, maar at least DE PRAAT GRAAG types houden hun bek eens een keer !!!!!!!!!! Zwaar klote is dat man. Sta je lekker te trainen komen er een stel naast je ... weet je hoeveel ik ben afgevallen/aangekomen? Of hoe gaat het met jouw studie? (Zo een beetje Iedereen is Universiteit van Amsterdam student bij ons). SHUUUUUUUUTTTTTTTT UPPPP. oefff sorry hoor was effe nodig.. :D
Maar ik denk dat ik ook maar een Mini Disc speler ga kopen.

Groetjes,

Xerxes
 
of toch helemaal geen geluid

Of misschien oordopjes om helemaal niets meer te horen, maar daar schijn je ook uit conectratie te raken.

Oh ja ik hou van Hardcore, underground, groove, trance en techno ofcourse. maar ik luister ook gerust klassiek op zijn eigen tijd....


Xerxes
 
Op de sportschool hierzo draaie ze van dat super saaie soft house. Dat motiveerd bij mij niet echt dus luister ik maar volop me eigen mp3.
 
Epic Bump trouwens. :o
 
Back
Naar boven