XXL Nutrition

wat is je langste werkdag geweest en wat heb je gedaan?

wat is je langste werkdag geweest?

• Totaal stemmers
    135

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

flex_extreme

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
14 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
129kg
12/13 uur zit in de bakkerij , met de kerst maak ik meestel 18 uur . ik heb afgelopen kerst 24 uur gewerkt wel effe een uurtje slapen maar was wel kapot met kerst . maar de horeca en bakkerij zijn 2 beroepen waar je veel uren maakt.

H3LLRAIS3R

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 jan 2007
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Ik heb hier voor ook in bakkerij gewerkt , en ik weet dat ik zoiets NOOIT maar dan ook NOOIT meer ga doen.
gewoone werk dag was van 4:00 tot 14:00 maar dat werd altijd wel 4:00 tot 16:00.
En met kerst was het helemaal mooi 3:00 tot 17:00.
Kon dan ook nog van geluk spreken dat ik jonger was en eerder weg mocht, de rest draaide na mij nog 2 uur+ extra.

Loca

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 nov 2004
Tegenwoordig max. 12,5 uur wanneer ik een dubbele dienst draai.
Langste dagen waren altijd op het circuit, diensten van 15-16 uur. :p

meiscream

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 feb 2008
Langste werkdag is van 9:30 tot 8:00 de volgende ochtend geweest. Met een uurtje ertussen om van de ene baan naar de andere te fietsen.

billiejoe

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2005
Afgelopen jaar niet meer dan 8,5 uur per dag. Waarom zou ik in godsnaam zo lang willen werken?

Als ik over 1 of 2 jaar voor het eggie werk kan er misschien een uurtje bovenop.

Sculpture

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 aug 2006
Langste dienst: 48 uur achtereenvolgend.

Soort dienst: Twee daags evenement wat lekker verdiende en het geld nodig was. Werk bestond uit beveiligingswerkzaamheden variërend van toegangscontrole tot stand-by team en sweepen.

Bij mijn vorige werkgever waren 12 uurs diensten bijna altijd de minimale diensten , meestal waren het 14 tot 18 uurs diensten.

Ach ja de beveiliging je verdient een beetje leuk geld als je veel overuren maakt.
12/14 uur diensten zijn eerder regel dan uitzondering en dan ook nog vaak in de weekends.
Die Beveiligings CAO blijft al jaren steken op hetzelfde erbarmelijke nivo.
werkgevers zijn zeer sterk afhankelijk van de wil van de opdrachtgevers/de klanten dus.
en die blijven de beveiliging van een object nu eenmaal zien zien als een sluitpost op de begroting.
maw een noodzakelijk kwaad,liefst minder betalen aan beveiligers dan meer.
er is ook in al die jaren bitter weinig verandert in de Particuliere beveiliging in dat opzicht.

Voor een serieuze bodybuilder is een beveiligingsbaan weer wel perfect,je rust s'nachts uit en je kan eten wanneer je wilt + je verbrandt weinig calorieën (ligt er natuurlijk ook maar net aan op welk object je natuurlijk zit maar oke)
Financieel levert het niets op,heel veel uren draaien om aan je geld te komen.
anders red je het niet.

Victory

* * * Commitment * * *
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2008
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
veel zware werkers hier precies :roflol:

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
15 apr 2006
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Ben inmiddels alweer ruim een uur op weg met mijn 12 uurs dienst, terwijl de meeste mensen net terug komen van stappen haha.

christG

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m83
Massa
85kg
Zo om en bij de 12u. En dat als bediende (boekhouder). Vorige week nog enkele malen en volgende week waarschijnlijk weer. Ik werk in een team van 3 personen, en de andere 2 zijn aantal dagen op zelfde dag afwezig. Leuk is anders.
M'n persoonlijk record is zo'n 50 overuren op 10 dagen tijd, februari 2007.

Arno E

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 mrt 2007
Maandag van 15:00 tot 00:00 en dinsdag van 6:00 tot 15:00 en van 17:00 tot 22:00. Ik had een dubbele dienst genomen omdat ik uren wilde maken. Dagjeswerk via het uitzendbureau is echt ellendig als je fulltime wat wilt bijverdienen. Gek genoeg was ik niet doodmoe toen ik opstond 's ochtends.:rolleyes:

Het was trouwens productiewerk.

Gast 2315

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2006
Lengte
1m91
Massa
128kg
Niet dus. In de VS tijdens de residencies voor neurochirurgie draaiden de aankomende neurochirurgen voordat de limiet van 88 uur per week ingesteld was tot wel 120 uur per week, sommigen moesten 2 a 3 dagen achter elkaar opblijven om te werken.

Ze hebben dan wel na hun residency een bentley voor de deur staan, maar goed.

Wtf dan heb je geen leven, en geen tijd om er in te rijden. Ik begrijp zulke lui echt niet, denk dat ze zichzelf niet kunnen vermaken ofzo.

Ik heb hier voor ook in bakkerij gewerkt , en ik weet dat ik zoiets NOOIT maar dan ook NOOIT meer ga doen.
gewoone werk dag was van 4:00 tot 14:00 maar dat werd altijd wel 4:00 tot 16:00.
En met kerst was het helemaal mooi 3:00 tot 17:00.
Kon dan ook nog van geluk spreken dat ik jonger was en eerder weg mocht, de rest draaide na mij nog 2 uur+ extra.

Waarom nemen ze niet meer mensen aan dan? Kan me niet voorstellen dat ze op deze manier vast personeel kunnen krijgen.

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 jun 2003
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%

AdHoc

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
4 jun 2007
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
48? En daarbij werd je niet afgewisseld?

Hoeveel espresso's had jij wel niet achterover geslagen dan ;):D

Treetje redbull doet wonderen alleen de neveneffecten van overkill aan die troep is minder prettig.

Ach ja de beveiliging je verdient een beetje leuk geld als je veel overuren maakt.
12/14 uur diensten zijn eerder regel dan uitzondering en dan ook nog vaak in de weekends.
Die Beveiligings CAO blijft al jaren steken op hetzelfde erbarmelijke nivo.
werkgevers zijn zeer sterk afhankelijk van de wil van de opdrachtgevers/de klanten dus.
en die blijven de beveiliging van een object nu eenmaal zien zien als een sluitpost op de begroting.
maw een noodzakelijk kwaad,liefst minder betalen aan beveiligers dan meer.
er is ook in al die jaren bitter weinig verandert in de Particuliere beveiliging in dat opzicht.

Voor een serieuze bodybuilder is een beveiligingsbaan weer wel perfect,je rust s'nachts uit en je kan eten wanneer je wilt + je verbrandt weinig calorieën (ligt er natuurlijk ook maar net aan op welk object je natuurlijk zit maar oke)
Financieel levert het niets op,heel veel uren draaien om aan je geld te komen.
anders red je het niet.

Bij mijn vorige werkgever verdiende ik aardig hoor , werkte voor het minimale loon van 17,50 netto per uur en bij risico klussen of lastige dagen (feestdagen,vakantie tijd e.d.) was het vaak nog meer.

Met een beetje praten kan je een aardig eind komen maar de CAO is inderdaad klote geregeld en al helemaal in het segment waar ik nu in werk (waardetransport).

Als je een beetje bekend word in het wereldje zijn er genoeg leuke klussen om goed geld te verdienen en je moet natuurlijk durven te vragen / afdwingen.

RWD ecto

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 feb 2008
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
afgelopen week al 61 uur gemaakt op 5 dage.. gemiddeld ook weer meer dan 12uur per dag..

als prive chauffeur maakte ik soms dagen van 18-19 uur..

jeroenfijn

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2006
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Op de vrachtwagen meer dan 20 uur, jah mag niet maar als je 3 tacograaf schijven gebruikt goed te doen.

Ik had een week van 95 uur, nu is dat niet alleen rijden maar ook laden lossen van gemiddeld 2 uur. Dat was gemiddeld 12 uur op een dag met een paar dagen uitschieters.

Zo'n week zal ik nooit meer doen.
1 veel te gevaarlijk
2 niet goed voor je gezondheid
3 nooit meer zo iets voor een baas doen.

Sculpture

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 aug 2006
Treetje redbull doet wonderen alleen de neveneffecten van overkill aan die troep is minder prettig.

Bij mijn vorige werkgever verdiende ik aardig hoor , werkte voor het minimale loon van 17,50 netto per uur en bij risico klussen of lastige dagen (feestdagen,vakantie tijd e.d.) was het vaak nog meer.

Met een beetje praten kan je een aardig eind komen maar de CAO is inderdaad klote geregeld en al helemaal in het segment waar ik nu in werk (waardetransport).

Als je een beetje bekend word in het wereldje zijn er genoeg leuke klussen om goed geld te verdienen en je moet natuurlijk durven te vragen / afdwingen.

Bij die kleine beveiligingsbedrijfjes valt er misschien nog te onderhandelen over het salaris.
Bij de grote bedrijven zoals een Group4 Securicor/Securitas/Trigion krijg je gewoon keurig volgens het CAO uitbetaald niet meer of niet minder.

RaaR MaaR WaaR

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2007
Mijn langste werkdag was 30 uur.
Dat was nog in de tijd dat ik ook voor een party organisatie werkte.
Begon ik s'morgens om 9 uur met helpen opbouwen en dan om 10 uur s'avonds dan ging ik helpen achter de bar en waar ik eventueel nog meer nodig was.
Tot het einde van het feest en toen weer helpen afbreken tot 3 s'middags.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar boven