Fitness Seller

wat is jou routine ?

Bezoekers in dit topic

Fairtex84

Novice
Lid geworden
3 jan 2017
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
91kg
Ik heb even zitten bladeren hier in het MMA topic, maar echt veel nuttige info kom ik hier niet tegen helaas.

Ik ben zelf op 16 jarige leeftijd begonnen bij Mejiro Gym Amsterdam en train sinds 3 jaar Bij Mike's gym Oostzaan.
Op vakantie in Thailand train ik bij Fairtex pattaya, of Yokkao/ Sor vorapin 1 bangkok.

Ik ben heel erg benieuwd waar jullie trainen en hoe jullie je lessen beginnen.

In Thailand zijn de lessen veelal opgebouwd in blokken en doe je echt van alles wat, in NL is het wat simpeler en word er na mijn mening veel te weinig tijd besteed aan de Warming up en de cooling down
Een goede warming up is erg belangrijk voor je koude spieren en je traint vele malen lekkerder, de cooling down zorgt er voor dat je minder spierpijn na afloop krijgt en nog veel belangrijker, je wordt er leniger van!

voordat ik mijn trainingen begin zorg ik ervoor dat ik goed warm ben;

9 van de 10x smeer ik mijn schouders in met Namman olie.
( soort tijgerbalsem maar dan vloeibaar wat in de huid trekt )

daarna;
20min op de loopband 8/10kph

10min op de assault bike of een spinningfiets

De les zelf duurt 60 min.

na de les doe ik een uitgebreide rek en strek sessie.


Wat is jullie trainingsroutine ?
 
10 min aan me lul trekken. Erna me preworkout drinken en dan trainen. Werkt prima voor mij
 
Voor mijn les begint ( heb pt ) ga ik 20 min lopen op de band, daarna 40 min op pads en vervolgens rekken strekken
 
Voor mijn les begint ( heb pt ) ga ik 20 min lopen op de band, daarna 40 min op pads en vervolgens rekken strekken

PT is altijd goed, scheelt je een hoop verloren tijd als je iets verkeerd aanleerd of je steeds dezelfde fouten maakt die erin sluipen.
en pads training vind ik ideaal!
Waar train je precies als ik mag vragen ?
 
PT is altijd goed, scheelt je een hoop verloren tijd als je iets verkeerd aanleerd of je steeds dezelfde fouten maakt die erin sluipen.
en pads training vind ik ideaal!
Waar train je precies als ik mag vragen ?

Zeker weten, wel erg intensief omdat je helemaal geen rust hebt. En inderdaad je wordt meteen gecorrigeerd op je fouten. Train in de kop van nh.
 
Klinkt als Theo Koomen in Den Helder, verder heb je niet veel boven Alkmaar. Wieringen nog iets geloof ik.
 
Touwtje springen en schaduw boksen als warming up. En lekker je spieren losgooien.
 
Touwtje springen en schaduw boksen als warming up. En lekker je spieren losgooien.

Holyshit, anders bump je een topic van 2,5 jaar oud omhoog voor jouw " routine "
 
Back
Naar boven