Originally posted by Levrone@
als het op bb aankomt dan is het de volgende BB=AS, waarom? Omdat je zonder doping geen grote spieren kan kweken, en als je geen grote spieren kan kweken doe je ook niet aan bodybuilding.
Jij betitelt een sporter die clean spiermassa opbouwt als geen bodybuilder, vind ik echt zon stereotiep antwoord en ik had dat niet van iemand verwacht die veel kennis heeft van de sport en om die reden dit soort vooroordelen dan de wereld inbrent...valt me tegen. juist om dit soort uitspraken van mensen die er geen verstand of affiniteit van cq mee hebben heeft onze sport een negatieve naam.
Ten tweede je kan naturel niet "groot worden" ik wil je niet desmotiveren, maar daar train je nu te kort voor om dat te weten, daar kom je later achter.
ik maak me ook helemaal geen illusies hoor. Iedereen weet dat je met as groter wordt dan clean, en daar hoef je niet kort voor te trainen om dat te kunnen weten. wat zeg ik, daar hoef je helemaal niet voor te trainen om dat te weten
Ten eerste dat stukje over members enzo, dat zei ik niet je bent suggestief bezig..
in mijn ogen komt t hier wel op neer. ik beschouw mezelf als een BB. waarom? omdat ik mn lichaam vorm geef en spieren probeer te bouwen dmv voeding, training en rust. dit zijn de 3 hoekstenen van het bodybuildersfundament. dat je met as de bouw voorspoedigt, alla daar is iedereen t wel mee eens. maar jij beweert toch wel degelijk dat iemand die zich niet met as inlaat zich in jouw ogen niet als bb'er mag zien. en toevalligerwijs vallen daar toch wel veel members onder
Ten derde 80% van de topsporters gebruikt doping, dus ja een wielrenner moet epo gebruiken, waarom? Anders kan je concurrentie niet bijhouwen, en de tour de france rijden zonder doping hhahahha dat moet ik nog zien
maar daar gaat mijn post niet over. Jij beweert dat een BB'er zonder as geen BB'er is. dus is een wielrenner zonder doping geen wielrenner. ongeacht of je de concurrentie bijhoudt of niet.
enne genoeg "wielrenners" die zonder epo de tour uitrijden.
Je kan wel hoog of laag springen en aankomen met dat gelul over natuurlijk trainen, maar elke rasechte BB-er zo als ik, weet donders goed dat doping er gewoon bijhoort.
erbbij hoort. waar bij hoort? om meer spiermassa op te bouwen? om een beter lichaam te krijgen?
Bullshit, t hoort er alleen bij als je t tot de top wil schoppen, een amateurbodybuilder die zijn doelen bereikt met de juiste voeding, goede training en voldoende rust is in mijn ogen net zo goed een bodybuilder. Ware het dan niet zo huge en groot als iemand die gebruikt maar nog steeds is hij bezig om aan zn lichaam te bouwen en dus een bodybuilder
zo zie ik het,,,, en zo is het.
en mijn meningen staan voor hoe ik t zie, maar of t dan ook zo is...
Originally posted by KaLe
de definitie van bodybuilding is: het ontwikkelen van de lichaamsspieren door trainen, rusten en eten!
zo is t pas!