Fitness Seller

wat is jouw definitie van een Bodybuilder (1 bezoeker)

wanneer ben je een Bodybuilder?

  • iemand die zwaar aan de AS zit en nergens meer aan denkt dan trainen en eten en wedstrijden draait

    Stemmen: 7 17,1%
  • iemand die krachttraining doet, maar verder niet echt bezig houdt met andere dingen eromheen (voedin

    Stemmen: 0 0,0%
  • iemand die goed traint, goed op zn eten let maar het op een (uitgebreide) hobby houdt

    Stemmen: 34 82,9%

  • Totaal stemmers
    41

Bezoekers in dit topic

no hard feelings to, but keep training:lifter: :thumb:
 
Je bent bezig met bodybuilding als je traint om meer spiermassa te verkrijgen. Naturel kan je wel groot worden. Vergt alleen meer tijd en waarschijnlijk meer discipline.
 
khad trouwens de 2e pagina niet gelezen... ;)
 
Originally posted by Levrone@


Ten eerste dat stukje over members enzo, dat zei ik niet je bent suggestief bezig.

Ten tweede je kan naturel niet "groot worden" ik wil je niet desmotiveren, maar daar train je nu te kort voor om dat te weten, daar kom je later achter.


Ten derde 80% van de topsporters gebruikt doping, dus ja een wielrenner moet epo gebruiken, waarom? Anders kan je concurrentie niet bijhouwen, en de tour de france rijden zonder doping??? hhahahha dat moet ik nog zien :D

Ten eerste kun je zeker wel groot worden zonder AS, het duurt alleen langer. Kijk naar 3xl bijv. ik durf te wedden dat zijn stats indrukwekkender zijn dan die van jou en hij is natural.

punt 2. AS is een hulpmiddel in de BB.. Dus je zou ook geen BB zijn als je geen creatine gebruikt? is ook een hulpmiddel. BB is bouwen aan je lichaam met of zonder hulpmiddelen.

punt3. doping in de Tour de france? dacht het niet. Wel eens van zeer strenge controles gehoord?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by KaLe


Ten eerste kun je zeker wel groot worden zonder AS, het duurt alleen langer. Kijk naar 3xl bijv. ik durf te wedden dat zijn stats indrukwekkender zijn dan die van jou.

punt 2. AS is een hulpmiddel in de BB.. Dus je zou ook geen BB zijn als je geen creatine gebruikt? is ook een hulpmiddel. BB is bouwen aan je lichaam met of zonder hulpmiddelen.

punt3. doping in de Tour de france? dacht het niet. Wel eens van zeer strenge controles gehoord?

There we go agian, maar goed niks te doen nu ik geef wel effe een paar tegenargumenten

Ten eerste: zonder as groot worden , je zegt het zelf duurt langer, maar je moet er wel bij zeggen hoelang??? als jij je 4 a 5 keer per week kapot traint om over een jaar of 6 >4 kg aantekomen,,,, daar schiet je ook geen flikker mee op

en hoe weet jij nou dat 3xl zijn stats indrukwekkender zijn dan mij stats, terwijl je geneens weet wat mij stats zijn.


Punt 2 Ik blijf gewoon bij me punt, BB =grote spieren=doping zegt genoeg.Creatine is een supplement , als je het zo gaat bekijken is eiwit ook een hulpmiddel toch??


punt 3 . Heb je weleens gehoord dat er duizenden manieren zijn om niet door de mand te vallen bij controles???Insuline kunnen ze niet zo makkelijk opsporen bijv en en er zijn er nog vele.
Heb jij zelf met je eigen ogen weleens gezien hoe die gasten de helling opfietsen , nou geloof me zonder doping lukt het je nooit.
Natural 1 dag de tour de france mee rijden kan, maar meerde dagen zonder doping kan gewoon niet.
 
Originally posted by Levrone@


There we go agian, maar goed niks te doen nu ik geef wel effe een paar tegenargumenten

Ten eerste: zonder as groot worden , je zegt het zelf duurt langer, maar je moet er wel bij zeggen hoelang??? als jij je 4 a 5 keer per week kapot traint om over een jaar of 6 >4 kg aantekomen,,,, daar schiet je ook geen flikker mee op

en hoe weet jij nou dat 3xl zijn stats indrukwekkender zijn dan mij stats, terwijl je geneens weet wat mij stats zijn.


Punt 2 Ik blijf gewoon bij me punt, BB =grote spieren=doping zegt genoeg.Creatine is een supplement , als je het zo gaat bekijken is eiwit ook een hulpmiddel toch??


punt 3 . Heb je weleens gehoord dat er duizenden manieren zijn om niet door de mand te vallen bij controles???Insuline kunnen ze niet zo makkelijk opsporen bijv en en er zijn er nog vele.
Heb jij zelf met je eigen ogen weleens gezien hoe die gasten de helling opfietsen , nou geloof me zonder doping lukt het je nooit.
Natural 1 dag de tour de france mee rijden kan, maar meerde dagen zonder doping kan gewoon niet.


here we go again :D

punt 1: ik kom echt wel wat meer aan dan 4 kilo in 6 jaar ;)

ik weet wel wat jou stats zijn.. tussen de 90-95 bij 1.86 toch? check voorstelrondje ;)

punt 2: nah jah das dan jou mening, ik blijf bij de mijne.. sla het woordenboek er maar eens op na.. en zoek meteen eens op definitie.

punt3: dus jij beweerd dat echt IEDEREEN van de tour aan de doping zit.. , dat zal wel meevallen. .. Ik blijf bij het punt dat je niet door de controles heen komt.

Mijn pa kent hoogstpersoonlijk Gerrie Knetemann, een oud wielrenner en winnaar van een etape tour de france '78 en die heeft GEEN doping gebruikt.. nooit niet.



maar ik hou nog wel van je hoor Levrone@ :heart:

:D
 
Laatst bewerkt:
All we need is love:heart:
 
Ik ben het met Kale eens :thumb:
 
´bo·dy·buil·ding (de ~ (m.))
1 het ontwikkelen van de lichaamsspieren door bepaalde krachtoefeningen.

bo·dy·buil·der (de ~ (m.))
1 iem. die aan bodybuilding doet


bron: www.vandale.nl :D

Conclusie:
Als je vindt dat als je geen AS gebruikt geen Bodybuilder bent heb je ongelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat er voor elke wedstrijd gecontroleerd zou moeten worden of er geen AS gebruikt geweest zijn en wie betrapt word levenslang schorsen.
Nu moet je AS gebruiken om aan wedstrijden te kunnen deelnemen en dat is spijtig...
Clean zou het ook een mooie sport kunnen zijn en dan zou blijken wie echt het talent heeft. Nu speelt het ook een rol wie het verst durft gaan met allerlei preparaten en syntholtoestanden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
agree oli !!!
 
Originally posted by Olimantado
Ik vind dat er voor elke wedstrijd gecontroleerd zou moeten worden of er geen AS gebruikt geweest zijn en wie betrapt word levenslang schorsen.
Nu moet je AS gebruiken om aan wedstrijden te kunnen deelnemen en dat is spijtig...
Clean zou het ook een mooie sport kunnen zijn en dan zou blijken wie echt het talent heeft. Nu speelt het ook een rol wie het verst durft gaan met allerlei preparaten en syntholtoestanden.


het is het publiek, wij dus, die hun tot die beslissingen dwingt!!!
Wij willen toch Freaks op het podium zien? wij willen toch zien dat wereldrecords verbroken worden?
 
AAS of niet, iemand die hard zijn best doet om zijn spieren te laten groeien, zal iemand moeten zijn die intensief traint, een aangepast voedingsschemaheeft, voldoende rust en DAARBIJ NOG MET ZIJN VOETEN OP DE GROND BLIJFT EN SOCIAAL IS! (wat bij velen onder ons niet meer het geval is, omdat ze in een eigen wereldje leven, of zich god wanen). Dit is een BB'der!
Sterioden of niet als je je maximaal inzet maakt dit alleen maar een verschil in spiermassa!
RESPECTEER ieder zijn keuze!
Trouwens een wedstrijd BB'der die hogerop wil, heeft niet te veel keuze. Eenmaal het maximum uit zijn genen gehaald, kan hij of op hetzelfde niveau blijven draaien (en wat is dan je doel nog?), of naar hulpmiddelen grijpen!
 
Originally posted by Levrone@
als het op bb aankomt dan is het de volgende BB=AS, waarom? Omdat je zonder doping geen grote spieren kan kweken, en als je geen grote spieren kan kweken doe je ook niet aan bodybuilding, zo zie ik het,,,, en zo is het.


Je kan wel hoog of laag springen en aankomen met dat gelul over natuurlijk trainen, maar elke rasechte BB-er zo als ik, weet donders goed dat doping er gewoon bijhoort.

Je kan het het vergelijken als zwemmen zonder armen, BB zonder as kan gewoon niet.

wou je neg karma geven maar tis nu een positieve geworden, foutje gemaakt:D
 
Originally posted by SQUAT

Sterioden of niet als je je maximaal inzet maakt dit alleen maar een verschil in spiermassa!
RESPECTEER ieder zijn keuze!
Trouwens een wedstrijd BB'der die hogerop wil, heeft niet te veel keuze. Eenmaal het maximum uit zijn genen gehaald, kan hij of op hetzelfde niveau blijven draaien (en wat is dan je doel nog?), of naar hulpmiddelen grijpen!


Ik respecteer natuurlijk iedereen zijn keuze, ik heb zelf ook een massakuur gedaan en nu zie ik pas hoe oneerlijk het is (als je BB bekijkt als een wedstrijdsport).... Hetgeen ik tijdens deze kuur bereikt heb op 3 maanden daar had ik misschien meer dan 6 jaar even hard voor moeten trainen...
 
Back
Naar boven