Fitness Seller

wat is jouw definitie van een Bodybuilder (2 bezoekers)

wanneer ben je een Bodybuilder?

  • iemand die zwaar aan de AS zit en nergens meer aan denkt dan trainen en eten en wedstrijden draait

    Stemmen: 7 17,1%
  • iemand die krachttraining doet, maar verder niet echt bezig houdt met andere dingen eromheen (voedin

    Stemmen: 0 0,0%
  • iemand die goed traint, goed op zn eten let maar het op een (uitgebreide) hobby houdt

    Stemmen: 34 82,9%

  • Totaal stemmers
    41

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
nou? wanneer ben je nou echt een Bodybuilder.. wanneer mag jij je zo noemen volgens jou !

volgens mij ben je een BB als je echt op je voeding let en het een groot deel van je leven uitmaakt en dat je er veel mee bezig bent. zowel op fysiek en lichaamlijk gebied.

kep er een pol bij gedaan.. je mag je keuze onderbouwen (graag zelfs) ben benieuwd wat jullie denken...
 
Ik had de eer om als eerst te stemmen, ik heb gestemd op de onderste.

Steve
 
maar ben je dan geen BB als je spuit en er een obsessie van maakt volgens jullie? ;)
 
Originally posted by Frenkpie
maar ben je dan geen BB als je spuit en er een obsessie van maakt volgens jullie? ;)

auw die zit [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Tja, ik vind die 3 keuzemogelijkheden nogal beperkt.
 
ja kon niet zoveel verzinnen :)
je mag ook voor 4 .. anders gaan en uitleggen wrom
 
Ik zou ook zeggen iemand die goed op zijn voeding let, een goed trainingsschema heeft en die ook bereid is bepaalde dingen voor zijn sport te laten.
 
TSJA nadeel van de sport...

in feite doet iemand aan bodybuilding als ie traint voor spiergroei...

Net zoiets als iemand die 1 keer per week voetbalt ook aan voetbal doet..

zei het niet echt fanatiek...
 
BB is a way of life....................
 
Originally posted by Frenkpie
maar ben je dan geen BB als je spuit en er een obsessie van maakt volgens jullie? ;)

iemand die zwaar aan de AS zit en nergens meer aan denkt dan trainen en eten en wedstrijden draait is een BB'er maar als je dit niet doet maar tevens wel goed traint, goed op zn eten let maar het op een (uitgebreide) hobby houdt is ook een BB'er in mn ogen.
een beetje het kip/ei verhaal wat hier wel een leuke woordspeling op is.

optie 2: iemand die krachttraining doet, maar verder niet echt bezig houdt met andere dingen eromheen (voeding/schema/rustperiodes)

valt voor mij af als definitie van een BB'er
 
got that right....FREAK! ;)
 
als het op bb aankomt dan is het de volgende BB=AS, waarom? Omdat je zonder doping geen grote spieren kan kweken, en als je geen grote spieren kan kweken doe je ook niet aan bodybuilding, zo zie ik het,,,, en zo is het.


Je kan wel hoog of laag springen en aankomen met dat gelul over natuurlijk trainen, maar elke rasechte BB-er zo als ik, weet donders goed dat doping er gewoon bijhoort.

Je kan het het vergelijken als zwemmen zonder armen, BB zonder as kan gewoon niet.
 
Nonsens, ok t is jouw mening maar voor mij spreekt de vertaling al op zich. Aan je lichaam bouwen. Of dat nu met AS is of niet. iemand die AS gebruikt is een BB'er maar iemand die naturel groot kan worden is dus geen BBér.

Oftwel jij vnd dat een groot gedeelte van de members hier niets te zoeken heeft en de naam dutchbodybuilding-member geen eer aan doet?

En om op jouw vergelijking door te gaan, een wielrenner zonder EPO is geen wielrenner?...kom op man

enne BB zonder armen kan zeker wel:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman
Nonsens, ok t is jouw mening maar voor mij spreekt de vertaling al op zich. Aan je lichaam bouwen. Of dat nu met AS is of niet. iemand die AS gebruikt is een BB'er maar iemand die naturel groot kan worden is dus geen BBér.

Oftwel jij vnd dat een groot gedeelte van de members hier niets te zoeken heeft en de naam dutchbodybuilding-member geen eer aan doet?

En om op jouw vergelijking door te gaan, een wielrenner zonder EPO is geen wielrenner?...kom op man

enne BB zonder armen kan zeker wel:rolleyes:

Ten eerste dat stukje over members enzo, dat zei ik niet je bent suggestief bezig.

Ten tweede je kan naturel niet "groot worden" ik wil je niet desmotiveren, maar daar train je nu te kort voor om dat te weten, daar kom je later achter.


Ten derde 80% van de topsporters gebruikt doping, dus ja een wielrenner moet epo gebruiken, waarom? Anders kan je concurrentie niet bijhouwen, en de tour de france rijden zonder doping??? hhahahha dat moet ik nog zien :D
 
Originally posted by Frenkpie
maar ben je dan geen BB als je spuit en er een obsessie van maakt volgens jullie? ;)

maar dat is niet de definitie!!!

de definitie van bodybuilding is: het ontwikkelen van de lichaamsspieren door trainen, rusten en eten! :)
 
Originally posted by Levrone@
als het op bb aankomt dan is het de volgende BB=AS, waarom? Omdat je zonder doping geen grote spieren kan kweken, en als je geen grote spieren kan kweken doe je ook niet aan bodybuilding.

Jij betitelt een sporter die clean spiermassa opbouwt als geen bodybuilder, vind ik echt zon stereotiep antwoord en ik had dat niet van iemand verwacht die veel kennis heeft van de sport en om die reden dit soort vooroordelen dan de wereld inbrent...valt me tegen. juist om dit soort uitspraken van mensen die er geen verstand of affiniteit van cq mee hebben heeft onze sport een negatieve naam.

Originally posted by Levrone@
Ten tweede je kan naturel niet "groot worden" ik wil je niet desmotiveren, maar daar train je nu te kort voor om dat te weten, daar kom je later achter.

ik maak me ook helemaal geen illusies hoor. Iedereen weet dat je met as groter wordt dan clean, en daar hoef je niet kort voor te trainen om dat te kunnen weten. wat zeg ik, daar hoef je helemaal niet voor te trainen om dat te weten

Originally posted by Levrone@

Ten eerste dat stukje over members enzo, dat zei ik niet je bent suggestief bezig..

in mijn ogen komt t hier wel op neer. ik beschouw mezelf als een BB. waarom? omdat ik mn lichaam vorm geef en spieren probeer te bouwen dmv voeding, training en rust. dit zijn de 3 hoekstenen van het bodybuildersfundament. dat je met as de bouw voorspoedigt, alla daar is iedereen t wel mee eens. maar jij beweert toch wel degelijk dat iemand die zich niet met as inlaat zich in jouw ogen niet als bb'er mag zien. en toevalligerwijs vallen daar toch wel veel members onder

Originally posted by Levrone@
Ten derde 80% van de topsporters gebruikt doping, dus ja een wielrenner moet epo gebruiken, waarom? Anders kan je concurrentie niet bijhouwen, en de tour de france rijden zonder doping??? hhahahha dat moet ik nog zien :D

maar daar gaat mijn post niet over. Jij beweert dat een BB'er zonder as geen BB'er is. dus is een wielrenner zonder doping geen wielrenner. ongeacht of je de concurrentie bijhoudt of niet.
enne genoeg "wielrenners" die zonder epo de tour uitrijden.

Originally posted by Levrone@
Je kan wel hoog of laag springen en aankomen met dat gelul over natuurlijk trainen, maar elke rasechte BB-er zo als ik, weet donders goed dat doping er gewoon bijhoort.

erbbij hoort. waar bij hoort? om meer spiermassa op te bouwen? om een beter lichaam te krijgen?
Bullshit, t hoort er alleen bij als je t tot de top wil schoppen, een amateurbodybuilder die zijn doelen bereikt met de juiste voeding, goede training en voldoende rust is in mijn ogen net zo goed een bodybuilder. Ware het dan niet zo huge en groot als iemand die gebruikt maar nog steeds is hij bezig om aan zn lichaam te bouwen en dus een bodybuilder

Originally posted by Levrone@
zo zie ik het,,,, en zo is het.

en mijn meningen staan voor hoe ik t zie, maar of t dan ook zo is...:rolleyes:

Originally posted by KaLe
de definitie van bodybuilding is: het ontwikkelen van de lichaamsspieren door trainen, rusten en eten!

zo is t pas!
 
Laatst bewerkt:
Jij ziet het zo , en ik zie het op mijn manier en ik heb wel respect voor het sport.Maar ik heb echt geen zin om een discussie over te houden , ik kan wel weer op elke quote een goed antwoord geven, maar daar schieten we gewoon niks mee op.
 
Weet je Levrone, je hebt helemaal gelijk. de vraag luidt ook wat JOUW definitie van een BB'er is. Daar heb ik ook niets op tegen maar ik ben t gewoon niet met jouw definitie eens.

En ik heb ook helemaal geen zin meer in een ellendelange discussie die toch geen eind lijkt te hebben aangezien t dus, jawel, een mening betreft.


[Abeelding niet meer beschikbaar] no hard feelings, mijn mede-BB'er:lifter:
 
Back
Naar boven