AndroidHealthClinic

wat is jouw "drugs of choice" tijdens een avondje uitgaan? (1 bezoeker)

wat nuttig je als je een lekker avondje wilt feesten

  • Ik ben een hardcorde bb-er, ik drink/gebruik nooit tijdens uitgaan, als ik al uitga.....

    Stemmen: 47 16,4%
  • Een avondje lekker zuipen op z'n tijd, die andere zooi gaat er niet in bij mij!

    Stemmen: 108 37,8%
  • Lekker aan de drank, en af en toe een lijntje sos, super toch?

    Stemmen: 35 12,2%
  • Een avondje aan de xtc, beetje spacen, wat wil je nog meer?

    Stemmen: 53 18,5%
  • GHB!

    Stemmen: 16 5,6%
  • Ik ben Corleone

    Stemmen: 27 9,4%

  • Totaal stemmers
    286

Bezoekers in dit topic

MDMA gecombineerd met GHB. Met GHB blijf ik langer lekker vaag en neem ik minder MDMA.

Een enkele keer maak ik mijn eigen capsules met verschillende ingredienten maar als hoofdbestandsdeel MDMA.
 
Ketamine.

De roes ervaar ik als buitengewoon prettig, hoewel een sleutelpuntje teveel al gauw een sterk opleverd. Het gevoel van er niet bewust bij zijn, maar toch de controle houden vind ik fijn. Het werkt net als GHB niet catabool, behalve dat je wel lege darmen moet hebben.
 
Ketamine.

De roes ervaar ik als buitengewoon prettig, hoewel een sleutelpuntje teveel al gauw een sterk opleverd. Het gevoel van er niet bewust bij zijn, maar toch de controle houden vind ik fijn. Het werkt net als GHB niet catabool, behalve dat je wel lege darmen moet hebben.

keta is idd een aanrader, lekker spacen, alsof de buitenwereld amper nog bestaat.
 
1x in het half jaar misschien keer beetje sos de neus in das wel lekker hehe...of keer pijpje roken...maar dan heb ik het echt over 1x in het half jaar ofzo..gewoon keer wat anders...:cool:
 
keta is idd een aanrader, lekker spacen, alsof de buitenwereld amper nog bestaat.

ik ben weleens op een feestje geweest waar het uitliep op een massale vechtpartij, iedereen ging met elkaar op de vuist, vrienden of geen vrienden.

aanleiding was een zak ketamine die weg was, en iedereen had er van lopen nakken, maarja wie was nu begonnen met de diefstal. Niemand wist het dus iedereen ging maar mekaar op de vuist.

moraal van het verhaal; ketamine is een sfeermaker;

1. de buitenwereld bestaat niet meer
2. je gaat met de buitenwereld op de vuist.

een echte party-drug kortom
 
Doe mij maar zo'n fijne xtc pil.:)Maarja, dat kan je helaas niet ieder weekend doen. In het weekend drink ik meestal eem biertje, maar nooit echt veel vanwege de enorme kater. :o
GHB wil ik nog wel een keer proberen.

@ Spiertje: bij mij voelt het ook aan als caffeine maar dan iets meer speedy.
 
Lekker veel alcohol.

1 a 2x in de 2 weken lekker helemaal los.
 
Lekker spacen :)
 
Alcohol, 1x in de week lekker bieren. Lekker losgaan dus op een zaterdagavond, aangezien ik zondags niet train. Gewichten sjouwen
met een kater is niet echt een aanrader :cool:
Die ander spullen zijn overigens niet aan mij besteedt :eek:
 
Avondje zuipen, heel af en toe wat ghb of ketamine erbij..maar dan verkeer ik meestal al in bedenkelijke staat..
 
Avondje zuipen, heel af en toe wat ghb of ketamine erbij..maar dan verkeer ik meestal al in bedenkelijke staat..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kat onder invloed van ketamine voor een operatie...lekker spul :rolleyes:
 
Heroine, absoluut. Het lekkere lome gevoel dat in werking treed zodra je de naald uit je arm haalt is een extase die met niks anders te vergelijken is. Lekker aan de bar hangen met je mond open en je ogen op half zeven, heerlijk. Al is een lekker basepijpje op zijn tijd natuurlijk niet te versmaden, vooral in combinatie met een stevig aantal spierverslappers!
 
Ik hou het bij Spa blauw
 
beetje sossa soms.. meestal ghb..paar pillekes eens in de 3 maanden.. wat keet eens per maand.. wa pilskes erbij elk weekend.
 
Heroine, absoluut. Het lekkere lome gevoel dat in werking treed zodra je de naald uit je arm haalt is een extase die met niks anders te vergelijken is. Lekker aan de bar hangen met je mond open en je ogen op half zeven, heerlijk. Al is een lekker basepijpje op zijn tijd natuurlijk niet te versmaden, vooral in combinatie met een stevig aantal spierverslappers!
:lol:
 
Ik drink bijna niet meer en gebruik totaal niet meer.
Soms eens een borreltje is wel lekker, maar dat zijn er dan niet meer dan 3 op een avond, en komt niet vaker voor dan misschien 8x per jaar....

Heb het niet meer nodig :)
 
Knetterveel alcohol, ik heb geen drugs nodig om me tof te voelen!
 
Back
Naar boven