Fitness Seller

Wat is jouw ervaring met Dr. de Ronde?

Bezoekers in dit topic

Voor TRT ben je bij hem aan het juiste adres. Hij zal je 250mg sust voor elke 14 dagen voorschrijven.
 
Voor TRT ben je bij hem aan het juiste adres. Hij zal je 250mg sust voor elke 14 dagen voorschrijven.

Is dit ook aan te raden met TRT op eigen houtje?
 
Is dit ook aan te raden met TRT op eigen houtje?

De ronde geeft je de keus: nebido, sustanon, gel of capsules. Hij raadde een vriend van me aan om te kiezen voor de nebido ivm stabielere bloedwaardes. Maar wordt niet vergoed (80euro per 10 weken).
dus op eigen houtje zou ik zeggen: test e (welke je hier niet in NL hebt... helaas).



---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Ik denk overigens niet dat je bang hoeft te zijn dat ie de boel weer probeert op te starten met nolva, zoals bij Kriel. Vergeet niet dat hij een van de eerste patienten was. Al doende leert men.
 
Controleert hij ook op eventuele bijwerkingen zoals verhoogd hematocriet, oestrogeen etc? Niet dat ik op TRT zit of het nodig heb maar gewoon nieuwsgierig.
 
De ronde geeft je de keus: nebido, sustanon, gel of capsules. Hij raadde een vriend van me aan om te kiezen voor de nebido ivm stabielere bloedwaardes. Maar wordt niet vergoed (80euro per 10 weken).
dus op eigen houtje zou ik zeggen: test e (welke je hier niet in NL hebt... helaas).



---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Ik denk overigens niet dat je bang hoeft te zijn dat ie de boel weer probeert op te starten met nolva, zoals bij Kriel. Vergeet niet dat hij een van de eerste patienten was. Al doende leert men.

Hoe is trouwens met Kriel. Gaat het beter met hem. Zit hij op TRT?
 
Is dit ook aan te raden met TRT op eigen houtje?

TRT op eigen houtje zou ik liever elke week 100 a 150mg test E zetten, maar ik zet liever 250 per week voor massa behoud :)

Hoe is trouwens met Kriel. Gaat het beter met hem. Zit hij op TRT?

Laatste wat ik van hem vernomen heb jaaaaren geleden is dat het herstellen niet meer lukte dus die zal vermoedelijk wel op TRT zitten
 
Controleert hij ook op eventuele bijwerkingen zoals verhoogd hematocriet, oestrogeen etc? Niet dat ik op TRT zit of het nodig heb maar gewoon nieuwsgierig.

ja alles wat nodig is. Ook psa en dergelijke.
 
Het is net minder negatief voor de prostaat omdat gel het gewoon dag-en nachtritme nabootst. 's Morgens hoge test die dan geleidelijk afneemt. En dit komt niet van mijn huisdokter maar van een androloog die zich vooral met dat probleem bezig houdt. Testosterongel is nu net uitgevonden omdat aan injecties teveel nadelen zitten en een constante hoge testosteronspiegel niet gezond is. Dat van die DHT verhoging is iets wat ik nog nooit gehoord heb. Echt hoog zal het niet zijn (als het zo is) vermits je gewoon de dosis op je lichaam smeert van een gezonde, jonge man. Gel is niet gemaakt om 5 keer zoveel te smeren en dus te kuren. Ik kan mij inbeelden dat het in dat geval misschien wel zo is. Risico's van overbrenging. Ja, kan zijn als je het niet doet zoals het moet. Smeer het 's morgens op je bloot lijf en doe vijf minuten later je kleren aan, was je handen en ik zie het probleem niet. Ik heb zelf ook lange periodes gel gebruikt en ik voelde mij daar minstens even goed van als injecties. Dus, goed werken doet het ook. HRT dokters zullen zelf ook meestal gel voorschrijven en enkel injecties in bepaalde gevallen. bvb als testosteronlevel veel te laag is, als een bloedtest uitwijst dat de gel bij iemand niet goed werkt, enz...

Inmiddels gebruik ik een tijdje de gel maar ben er totaal niet over te spreken, zal er binnenkort ook mee stoppen. Testosteron is nauwelijks verhoogd en mijn dht zit op 2x de maximale waarde (dit was met 1 zakje p/d). Inmiddels zit ik op 2 zakjes en wil nog eens niet weten wat mijn dht nu is.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels gebruik ik een tijdje de gel maar ben er totaal niet over te spreken, zal er binnenkort ook mee stoppen. Testosteron is nauwelijks verhoogd en mijn dht zit op 2x de maximale waarde (dit was met 1 zakje p/d). Inmiddels zit ik op 2 zakjes en wil nog eens niet weten wat mijn dht nu is.


Yup, dat is het nadeel van die gel..
Waar gaan je gedachten nu naar toe?
 
Yup, dat is het nadeel van die gel..
Waar gaan je gedachten nu naar toe?
Had gehoopt dat dit goed zou werken want er zitten ook voordelen aan het gebruik van een gel. Echt veel keus is er verder niet, dus dat zullen wel injecties worden dan.

Dat zal dan bij hem zijn. Bij anderen kan gel dan weer zeer goed werken. Ik spreek uit ervaring wat gel betreft.
True, ik heb ook veel positieve verhalen hier gelezen en daarom was ik ook vrij enthousiast over de gel en heb het een serieuze kans gegeven (rustig opbouwen over een langere periode). Neemt niet weg dat het over het algemeen meer omzetting veroorzaakt naar dht dan injecties.
 
Back
Naar boven