Fitness Seller

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eigenlijk is het meer een principe kwestie voor mij......de gezondheid en de uitdaging die het met zich meebrengt!
 
Hey heel erg goed verhaal,ik ben t roerend met je eens.
Ik vind ook dat het gewoon veel vetter is dat JIJ met JOU lichaam bereikt wat je bereiken kan snap je?
**** steroids das voor de domme en je gaat er echt nie beter uitzien(of je moet 'n opgeblazen buik willen ha ha) goed artikel man!
 
Hey heel erg goed verhaal,ik ben t roerend met je eens.
Ik vind ook dat het gewoon veel vetter is dat JIJ met JOU lichaam bereikt wat je bereiken kan snap je?
**** steroids das voor de domme en je gaat er echt nie beter uitzien(of je moet 'n opgeblazen buik willen ha ha) goed artikel man!

Ik heb medelijden met je kortzichtigheid :whip:

Doe eerst eens research op je eigen manier voordat je gaat blaten als een meeloper.
 
Nee kortzichtigheid is je lichaam vernken maar ja,ieder z'n ding
 
Laat ik even een aantal misverstanden verhelpen (tegen beter weten in, maar ik heb toch niks beters te doen op het moment).

Boys from the hood? Laat me niet lachen, ben je om te beginnen niet een beetje te oud voor dat soort onzin?
Wat mij altijd opviel op dit forum is dat hier bevestigd werd dat bodybuilders niet dom zijn. Een zijn/waren op dit forum een behoorlijk aantal jongens van 20-25 die allemaal een degelijke opleiding genieten/hebben genoten. Deze jongens zijn te herkennen aan zinvolle posts, uiteengezet met argumenten en onderbouwingen en houden zich veelal afzijdig omtrent dit soort onderwerpen. Waar jij het idee vandaan haalt met je 'streetclanbrothers' is mij een groot raadsel.

Dat argument van schelden kunnen we in jouw geval natuurlijk ook alleen maar om lachen. Jij bent hier zo ongeveer degene met de grootste bek die iedereen die iets zegt wat je niet aanstaat angst probeert in te boezemen. Beginnend met schelden en vervolgens presteer je het zelf om bedreigingen door het beeldscherm te laten vliegen.
Doet me denken aan een jaar of 18 terug toen ik in groep4 zat. Je had altijd zo'n oerdom jong wat door niemand gewaardeerd werd. Het enige wat in zijn voordeel sprak, was dat hij wat groter was dan de rest. Wat hem restte was er maar op los te slaan.

Dat foto/meeting gebeuren is simpelweg niet aan iedereen besteed. Sommige mensen komen hier om informatie op te doen en af en toe een beetje te gallen uit verveling. De noodzaak om jezelf te exposeren aan de buitenwereld is er niet bij, laat staan de noodzaak om vriendjes te maken dmv het bezoeken van meetings. Sommige mensen zijn tevreden met hun sociale kring en hebben niet de ontembare drang om hier nieuwe mensen in toe te laten.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer je niet zwart te maken dus bespaar me (en jezelf) je gescheld en gedreig. Ik vind alleen dat je een beetje nonsens uitkraamt.
Niet dat het uitmaakt, aanzien krijg je toch wel respect krijgt bij volgers als 'slomer' en 'smuriaan'. (valt het iemand op hoe vreselijk kinderachtig het staat om namen te verbasteren als zijnde een soort belediging).


niets meer aan toe te voegen;

@Testo: hou je stil en behoud tenminste je eigenwaarde...............

;)
 
Hey heel erg goed verhaal,ik ben t roerend met je eens.
Ik vind ook dat het gewoon veel vetter is dat JIJ met JOU lichaam bereikt wat je bereiken kan snap je?
**** steroids das voor de domme en je gaat er echt nie beter uitzien(of je moet 'n opgeblazen buik willen ha ha) goed artikel man!

Zoals ik al een keer eerder heb gezegd zou het fijn zijn als de niet gebruikers eens een keer zonder vooroordelen kijken naar de wetenschappelijke bewijzen dan zou je erachter komen dat alles wat jij aanhaalt niet waar is. In ieder geval niet bij de meeste op dit forum.
Geen persoonlijke aanval op jou bedoeld. Maar aan de wijze waar op jouw tekst geschreven is vermoed ik niet dat jij een hogere opleiding niveau hebt genoten dan mij en vele van de geavanceerde gebruikers.

Jouw statements zullen hoogstwaarschijnlijk slaan op de jongetjes in jouw omgeving die zonder kennis van zaken aan de AAS zijn gegaan. Meeste mensen hier doen hun uiterste best om alles op zo'n veilig mogelijk manier te doen en daar gaan vele uren in de boeken inzitten en menig wetenschappelijk onderzoek word volledig doorgespit. Dus ik voel me wel een beetje beledigd als een mede BB'r de negatieve stereotypering voortzet.
 
Nou ik snap goed dat er wel degelijk gasten zijn die inderdaad echt weten waar ze mee bezig zijn jij zult van anabole steroiden heus wel meer weten dan ik hoor .maar ik weet er in ieder geval wel meer van dan de massa, ik roep nooit zomaar iets, ieder doet z'n ding maar ik snap vaak de voordelen nie helemaal je krijgt trugval waarschijnlijk problemen met je lichaam. ik heb die special van HBO gezien dat het niet gevaarlijk zou zijn maar er zijn echt veel mensen die dachten veilig bezig te zijn en kregen later problemen mischien had ik het inderdaad niet zo uit moeten drukken daar heb je gelijk in.
Maar persoonlijk zou ik het niet doen.
 
Laat ik even een aantal misverstanden verhelpen (tegen beter weten in, maar ik heb toch niks beters te doen op het moment).

Boys from the hood? Laat me niet lachen, ben je om te beginnen niet een beetje te oud voor dat soort onzin?
Wat mij altijd opviel op dit forum is dat hier bevestigd werd dat bodybuilders niet dom zijn. Een zijn/waren op dit forum een behoorlijk aantal jongens van 20-25 die allemaal een degelijke opleiding genieten/hebben genoten. Deze jongens zijn te herkennen aan zinvolle posts, uiteengezet met argumenten en onderbouwingen en houden zich veelal afzijdig omtrent dit soort onderwerpen. Waar jij het idee vandaan haalt met je 'streetclanbrothers' is mij een groot raadsel.

Dat argument van schelden kunnen we in jouw geval natuurlijk ook alleen maar om lachen. Jij bent hier zo ongeveer degene met de grootste bek die iedereen die iets zegt wat je niet aanstaat angst probeert in te boezemen. Beginnend met schelden en vervolgens presteer je het zelf om bedreigingen door het beeldscherm te laten vliegen.
Doet me denken aan een jaar of 18 terug toen ik in groep4 zat. Je had altijd zo'n oerdom jong wat door niemand gewaardeerd werd. Het enige wat in zijn voordeel sprak, was dat hij wat groter was dan de rest. Wat hem restte was er maar op los te slaan.

Dat foto/meeting gebeuren is simpelweg niet aan iedereen besteed. Sommige mensen komen hier om informatie op te doen en af en toe een beetje te gallen uit verveling. De noodzaak om jezelf te exposeren aan de buitenwereld is er niet bij, laat staan de noodzaak om vriendjes te maken dmv het bezoeken van meetings. Sommige mensen zijn tevreden met hun sociale kring en hebben niet de ontembare drang om hier nieuwe mensen in toe te laten.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer je niet zwart te maken dus bespaar me (en jezelf) je gescheld en gedreig. Ik vind alleen dat je een beetje nonsens uitkraamt.
Niet dat het uitmaakt, aanzien krijg je toch wel respect krijgt bij volgers als 'slomer' en 'smuriaan'. (valt het iemand op hoe vreselijk kinderachtig het staat om namen te verbasteren als zijnde een soort belediging).



Ach gut.....kon je het niet aanzien dat je forumliefje even aan de kant gezet werd,gab?


Schelden en dreigen?

Je gaat voor het gemak even voorbij aan de posts van je schatje,he?

Geeft niet hoor.....ook voor mensen zoals jullie is hier een plek dus wees niet bang,knul.

Het is alleen erg frappant dat kleine ventjes zoals jij en je vriendje alleen een grote bek op internet hebben en IRL stille zielige mannetjes zijn die wss teveel gepest zijn in hun leven door een wat grotere bully en daar ga je mij mee vergelijken.

Maar das niet erg hoor....als dit een soort verwerkingsproces voor je is help ik daar graag aan mee want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik helemaal zo beroerd nog niet.

En met jouw post beledig je heel veel mensen want denk je nou echt dat al die gasten die ik bij de WOK zie komen slijmen bij mij omdat ik zo'n uit de kluiten gewassen minpunt ben?

Lees nog es de topics over de vorige meetings terug en dan zal het een shock voor je zijn om te lezen dat ik vrij populair ben op basis dat ik een vrolijke jongen ben die graag lacht met mensen.....dus voordat je weer zo'n IQ-loze post maakt toch nog iets beter nadenken ook al is dat erg moeilijk voor je.

Doe je vriendje vanmiddag de groeten van me als julie weer het aerobics-klasje hebben.....afvallen is ook bodybuilding hoor,knul.;)
 
Ten eerste vind ik het netjes van je dat je op deze manier reageert.

Ten tweede als je geen intresse hebt om AAS te gaan gebruiken snap ik heel erg goed dat je daar geen onderzoek naar gaat doen. Maar het nadeel daarvan is dat je een aantal neveneffecten en vooroordelen in je hoofd blijft houden die de media en de onwetende mens verteld.

Ik zal heel eerlijk zijn ik weet niet 100% zeker dat ik op de lange termijn niet wat eerder problemen krijg met mijn lichaam. Ik weet wel zeker dat ik het zoveel mogelijk beperkt heb. Het verhaal van terugval heb je ook deels gelijk in. Maar als je een goede nakuur hebt en je voeding op orde houd dan zou je die verliezen moeten kunnen beperken.

De ellende is dat de meeste onderzoeken en de daaraan gekoppelde vooroordelen nog uit de jaren 60/70 stammen. In die tijd deden ze zelfs niet eens aan nakuren!!!! Eind jaren 80 deden ze nog dingen met AAS waar we nu alleen maar om kunnen lachen.

Natuurlijk kan ik ook onderzoeken aanleveren waaruit blijkt dat AAS slecht voor je is maar daar gaat het meestal om idiote hoeveelheden die geen enkel mens tot zich neemt.
Alles moet in perspectief gezet worden en onderzoeken moeten representatief zijn. Dus geen ondezoeken met zieke kinderen en idiote doseringen bijvoorbeeld. Maar je moet afgaan op onderzoeken met gezonde volwassen sportende mannen die normale doseringen krijgen. Als je die onderzoeken opzoekt zal je zien (zoals jij gezien hebt in de HBO docu) dat er geen concreet bewijs is dat het slecht is

Op dezelfde manier kan ik een wetenschappelijk onderzoek creeeren en daarmee bewijzen dat je dood kan gaan van water en dan mijn proefpersonen 30liter water laten drinken.

En het is natuurlijk ook zo dat roken ook een groot risico levert op het lange termijn maar hier hoor je niemand over. Stel AAS levert evenredig veel gevaar (wat niet zo zal zijn maar minder) dan is dat nog steeds acceptabel aangezien iedereen de risicos van roken ook accepteert
 
Ach gut.....kon je het niet aanzien dat je forumliefje even aan de kant gezet werd,gab?


Schelden en dreigen?

Je gaat voor het gemak even voorbij aan de posts van je schatje,he?
Ik aan de kant gezet? Jammer dat we niet even karma uitdelingen vanwege dit topic kunnen vergelijken, dan zou je denk een beter beeld hebben van hoe mensen hier over jou denken, laten we zeggen dat je niet echt als de intelligentste hier bekend staat...

Nu mag je trouwens even laten zien waar ik heb gedreigd met wat dan ook
 
Ik zat al te wachten wanneer liefje nr 2 was en die kwam erg snel want samen posten is lekker makkelijk als je het niet alleen af kan.

En vriend....ik ben blij dat ik niet als de intelligentste bekend sta want dat laat ik liever over aan mannetjes zoals jullie.

Ik ben hier voor de fun en neem mezelf niet zo serieus als jullie wel doen.

Enne wat zei je nou over karma?

Wil je mijn balkje even vergelijken met de jouwe?

Whahahahahahaha......wat een simpele ziel zeg.

Maarre....karma is ook echt belangrijk hoor,knul.....met karma kom je verder in dit leven.:rolleyes:

Ga maar ff snel met je liefje overleggen op MSN wat jullie nu weer moeten posten tegen de grote boze wolf....met zn 2-en ben je altijd sterker als 1 moeten jullie gedacht hebben.....ach,als je klein bent moet je toch wat.

Kusje voor jullie allebei,schatjes.:D
 
Aan de kant gezet? Jij zal er ongetwijfeld zo over denken, maar dan moet ik toch echt iets vreselijk over het hoofd gezien hebben. Daarbij heb ik zijn naam bewust 0 keer genoemd, ik kon namelijk niet voor hem op omdat hij prima zijn eigen boontjes kan doppen.

Een klein ventje van 1m93, 108kg 11% en een 200kg squat, het moet niet veel gekker worden. Je begint op Juriaan te lijken met je verkeerde veronderstellingen.

Goed, misschien kom je hier anders over dan in het echt. Wat ik uit de meetingtopics kan opmaken is idd dat men je aardig vindt. Oke, omdat je na een hoop drank de clown uithangt schijnbaar, maar dat maakt verder niet uit. Dat is ook niet hetgeen waar ik je op 'aanval' ik praat slechts over je gedrag hier op het forum, wat lichtelijk kinderachtig is.
 
Ik zat al te wachten wanneer liefje nr 2 was en die kwam erg snel want samen posten is lekker makkelijk als je het niet alleen af kan.

En vriend....ik ben blij dat ik niet als de intelligentste bekend sta want dat laat ik liever over aan mannetjes zoals jullie.

Ik ben hier voor de fun en neem mezelf niet zo serieus als jullie wel doen.

Enne wat zei je nou over karma?

Wil je mijn balkje even vergelijken met de jouwe?

Whahahahahahaha......wat een simpele ziel zeg.

Maarre....karma is ook echt belangrijk hoor,knul.....met karma kom je verder in dit leven.:rolleyes:

Ga maar ff snel met je liefje overleggen op MSN wat jullie nu weer moeten posten tegen de grote boze wolf....met zn 2-en ben je altijd sterker als 1 moeten jullie gedacht hebben.....ach,als je klein bent moet je toch wat.

Kusje voor jullie allebei,schatjes.:D


sorry dat ik dit zeg, maar je hapt wel erg graag Testo..................laat dit geen reltopic worden zoals er velen zijn geweest en nog zullen komen!

wees wijs, en hou je stil.........het is moeilijk, maar je kunt het wel!
;)

:D
 
En de posts volgen elkaar in rap tempo op maar vriendjes zijn het niet hoor!:roflol:

Gooi het maar op de drank hoor,gab.....ik lach er alleen maar om.

Jij trouwens ook al zo beestachtig veel karma gehad als je vriendinnetje?

Samen de puntjes aan het tellen die jullie van andere ectovriendjes hebben gekregen?:D
 
als je dit natuurlijk behaald hebt props dan man heb je er echt al alles uit gehaald denk je?
 
sorry dat ik dit zeg, maar je hapt wel erg graag Testo..................laat dit geen reltopic worden zoals er velen zijn geweest en nog zullen komen!

wees wijs, en hou je stil.........het is moeilijk, maar je kunt het wel!
;)


Wijsheid is aan mij niet besteed,gab.

Je weet nu toch dat ik niet intelligent ben?:D

Waarom vraag je dit soort dingen dan aan me?

Zou je beter aan die andere 2 iq-freaks kunnen vragen....
 
Ik zat al te wachten wanneer liefje nr 2 was en die kwam erg snel want samen posten is lekker makkelijk als je het niet alleen af kan.

Onafhankelijk van elkaar, ook al zal je dat niet geloven. Overigens ben jij degene die meteen opspringt als 1 van je maatjes wordt aangevallen, de pot verwijt de ketel...



Ik ben hier voor de fun en neem mezelf niet zo serieus als jullie wel doen.

Sorry dat ik er wel waarde aan hecht mezelf niet tegen te spreken, over dingen nadenk en bepaalde principes heb.

Enne wat zei je nou over karma?

Wil je mijn balkje even vergelijken met de jouwe?

Whahahahahahaha......wat een simpele ziel zeg.

Maarre....karma is ook echt belangrijk hoor,knul.....met karma kom je verder in dit leven.:rolleyes:

Over jezelf tegenspreken gesproken...
Jij was toch die knul van dat karmauitwisselingsproject...
Karma is niet belangrijk idd, zeker niet nu het principe volledig is verdoet. Jouw balkje zegt idd niks. Wat wel wat zegt is als er door veel mensen karma wordt gegeven met commentaren dat ze het er mee eens zijn. Dat is nou net het verschil.



Ik heb je post maar wat gefilterd, ik quote niet graag onwaarheden.
 
Geen vriendjes? Hebben we dat ooit ontkend?
Ik ken de beste jongen al een kleine 20 jaar denk ik.
 
Over jezelf tegenspreken gesproken...
Jij was toch die knul van dat karmauitwisselingsproject...
Karma is niet belangrijk idd, zeker niet nu het principe volledig is verdoet. Jouw balkje zegt idd niks. Wat wel wat zegt is als er door veel mensen karma wordt gegeven met commentaren dat ze het er mee eens zijn. Dat is nou net het verschil.



Karma zegt idd geen reet en heeft het nooit gedaan ook dus niet de schuld aan mij geven want dit is maar een internetforum,kerel.

Ik haal mn voldoening uit het feit dat er velen mij toch intelligent genoeg achten en graag mn mening willen weten wat betreft hun kuurtjes.

Nou weten we jouw standpunt over kuren al dus daar hoeven we het niet over te hebben maar feit blijft dat die mensen mij toch wel hoog hebben zitten en dat is het enige wat telt.

Wat jij en je ectogabber daarvan vinden zegt me dus helemaal niks.

En die 10 meelopertjes die zelf niet durven reageren tegen mij maar jullie wel sneaky karma geven zegt me ook niks.....hoge bomen vangen veel wind en liever dat dan dat ik een onopvallend struikje ben zoals jullie.

Je kan niet met iedereen vrienden zijn dus bespaar me die kneuzen die nu lekker meeslijmen met gasten zoals jij en Aapmans.

Vind het voor jullie ook leuk dat er wat aandacht is dus geniet ervan.

Morgen begint je stille leventje weer namelijk en ben ik weer bezig met andere dingen en jullie allang weer vergeten.
 
Back
Naar boven