MuscleMeat

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wijsheid is aan mij niet besteed,gab.

Je weet nu toch dat ik niet intelligent ben?:D

Waarom vraag je dit soort dingen dan aan me?

Zou je beter aan die andere 2 iq-freaks kunnen vragen....



ook al ben je nu uit je slof geschoten en reageer je geirriteerd...........doe het dan niet bij mij: ik sta hier buiten en beschouw dit forum als een algemene bron van vermaak!

;)

ik probeer alleen soms wat wijs over te komen en/of kennis te delen, maar als je het beter weet...........?

;)
 
ook al ben je nu uit je slof geschoten en reageer je geirriteerd...........doe het dan niet bij mij: ik sta hier buiten en beschouw dit forum als een algemene bron van vermaak!

;)

ik probeer alleen soms wat wijs over te komen en/of kennis te delen, maar als je het beter weet...........?

;)


Ik reageer helemaal niet geirriteerd naar jou....je ziet die smiley toch of hoe heb ik het nou?

Als Aapie en zn makker kappen is het snel rustig in dit topic....ik reageer alleen maar terug dus waarom je mij nou aanhaalt is me een raadsel..
 
Enne wat zei je nou over karma?

Wil je mijn balkje even vergelijken met de jouwe?

Whahahahahahaha......wat een simpele ziel zeg.
Lol, eerst stoer doen over je karma en dan zeggen dat het niks voorstelt, volgens mij heb je last van extreme stemmingswisselingen ofzo, wel goed na gekuurd?

Zielige is eigenlijk dan nog dat je mijn opmerkingen weer niet begreep, het was ook weer zo'n lastige he, ging erom dat vele mij met hun karma laten weten hoe ze jou denken aan hand van hoe jij je met je grote muil dit topic binnen dondert om het voor je holmaatje RichardV op te nemen en vervolgens Grijpwijk ervan beschuldigt dat hij alleen in dit topic is om mij te helpen, zit er toevalilig een ampul in je oog? Je lijkt aardig blind te zijn voor je eigen domme en vooral jezelf tegensprekende gedrag
 
Geen Ruzie Makennnn!!!!!!! Wwraaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
 
En nog iets, je hebt het over dat wij onszelf serieus nemen, heb je onze nicks ooit gezien?

:rolleyes:
 
Karma zegt idd geen reet en heeft het nooit gedaan ook dus niet de schuld aan mij geven want dit is maar een internetforum,kerel.

Ik haal mn voldoening uit het feit dat er velen mij toch intelligent genoeg achten en graag mn mening willen weten wat betreft hun kuurtjes.

Nou weten we jouw standpunt over kuren al dus daar hoeven we het niet over te hebben maar feit blijft dat die mensen mij toch wel hoog hebben zitten en dat is het enige wat telt.

Wat jij en je ectogabber daarvan vinden zegt me dus helemaal niks.

En die 10 meelopertjes die zelf niet durven reageren tegen mij maar jullie wel sneaky karma geven zegt me ook niks.....hoge bomen vangen veel wind en liever dat dan dat ik een onopvallend struikje ben zoals jullie.

Je kan niet met iedereen vrienden zijn dus bespaar me die kneuzen die nu lekker meeslijmen met gasten zoals jij en Aapmans.

Vind het voor jullie ook leuk dat er wat aandacht is dus geniet ervan.

Morgen begint je stille leventje weer namelijk en ben ik weer bezig met andere dingen en jullie allang weer vergeten.


Wederom sla je de plan volledig mis, hoe krijg je het voor elkaar.
Uiteraard is het makkelijk dingen niet in je op te nemen en je eigen waarheid te vormen maar het staat zo dom. Tevens is het vermoeiend omdat ik je graag de realiteit wil laten inzien.

Je kan kennis hebben over roids, dat maakt je nog niet intelligent. (zie vorige alinea) Maar het is niet mijn bedoeling het onderwerp die kant op te sturen. Mijn mening over roids weet je kennelijk niet, aangezien ik al gekuurd heb en het waarschijnlijk nog wel vaker ga doen. Staat ook in dit topic maar ik snap dat het lastig is zoiets te onthouden.
 
En dankzij ons is het topic wel spetterend al zeg ik het zelf....we hebben toch ff gelachen dus het is allemaal niet voor niets geweest.:D

Ik zal er maar een einde aan breien en laten zien dat wijsheid me niet vreemd is.;)

Gorilla en Grijpwijk;

Het is al goed....ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en vat alles met een knipoog op en hoop dat jullie dat ook kunnen.

Voor mij is het klaar omdat ik geen blijvende schade aan wil richten....niet bij jullie en niet bij anderen.

Maak er dus geen zwaar verhaal van en laat het lekker zo....

Wat mij betreft no hard feelings...
 
Morgen begint je stille leventje weer namelijk en ben ik weer bezig met andere dingen en jullie allang weer vergeten.
Andere dingen zoals? Naar de wok toeleven? Als ik kijk naar hoe vaak jij over de wok begint lijkt het wel alsof dat de enige sociaal getinte gebeurtenis is die je ooit meemaakt

Testo is mast0r gek hij gaat naar de wok en iedereen lacht om em als ie bezopen is, kenker die gast is zo kick
 
Je kan kennis hebben over roids, dat maakt je nog niet intelligent

En heb ik me ergens op de borst geslagen en gezegd dat ik zo intelligent ben dan?

Lees mn voorgaande post....het is goed zo,kerel.

Het is mooi geweest.
 
En dankzij ons is het topic wel spetterend al zeg ik het zelf....we hebben toch ff gelachen dus het is allemaal niet voor niets geweest.:D

Ik zal er maar een einde aan breien en laten zien dat wijsheid me niet vreemd is.;)

Gorilla en Grijpwijk;

Het is al goed....ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en vat alles met een knipoog op en hoop dat jullie dat ook kunnen.

Voor mij is het klaar omdat ik geen blijvende schade aan wil richten....niet bij jullie en niet bij anderen.

Maak er dus geen zwaar verhaal van en laat het lekker zo....

Wat mij betreft no hard feelings...


Akkoord, genoeg gelachen.
 
Andere dingen zoals? Naar de wok toeleven? Als ik kijk naar hoe vaak jij over de wok begint lijkt het wel alsof dat de enige sociaal getinte gebeurtenis is die je ooit meemaakt

Testo is mast0r gek hij gaat naar de wok en iedereen lacht om em als ie bezopen is, kenker die gast is zo kick

Genoeg met de persoonlijke aanvallen, anders knal ik er een slot op.
 
Andere dingen zoals? Naar de wok toeleven? Als ik kijk naar hoe vaak jij over de wok begint lijkt het wel alsof dat de enige sociaal getinte gebeurtenis is die je ooit meemaakt

Testo is mast0r gek hij gaat naar de wok en iedereen lacht om em als ie bezopen is, kenker die gast is zo kick



Ik ga hier niet meer op in....nogmaals,lees mn voorgaande posts....het is goed zo.
 
*diepe zucht*

Neem aan baco, gab.
Beloof ik dat ik vanavond ook aan de zooi ga, zie het als een bezegeling van wellicht een mooie vriendschap in de toekomst.
 
Wat fijn om te lezen dat iedereen weer vriendjes zijn :D. Heb me wel vermaakt zo op een saaie zaterdagmiddag. Bedankt daarvoor!!! :)
 
Ja einde discussie, kusje d'r op :kiss: :)

Alleen jammer dat ericr me laatste post weghaalde, die was al vriendelijk en als goedmaker bedoelt...
 
Neem aan baco, gab.
Beloof ik dat ik vanavond ook aan de zooi ga, zie het als een bezegeling van wellicht een mooie vriendschap in de toekomst.


Hahaha....klassereply,gozer.

Wat mij betreft drinken we een baco bij de WOk mocht je daar de tijd voor vinden....zal ik proberen niet de clown uit te hangen.:D

Voor Gorilla hetzelfde.....ik hou wel van een beetje tegengas dus laten we er om lachen.....af en toe beetje zeiken op elkaar moet ook kunnen.:p
 
Back
Naar boven