Fitness Seller

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen die kunnen opspelen na/tijdens een kuur. Train al bijna 9 jaar naturel ondanks dat het wel door me koppie flitste om het ooit eens te proberen. Ben zojuist uit een dip gekomen en zie het weer helemaal zitten en heb me in een mindere fase niet gek laten maken door sommige jongens die zeggen dat ik wel een klein kuurtje had kunnen proberen. De gedachte dat ik per se tegenover anderen wil bewijzen dat je met naturel wel degelijk massief en sterk kunt worden heb ik laten varen. Zit mezelf ook niet meer zo op te fokken dat die gebruikers zulke snelle gains maken terwijl jij al maanden, misschien jaren op 1 punt blijft hangen. Train gewoon voor mezelf, maar kan het harde werk van een naturel altijd wel meer waarderen dan een gebruiker (no offence).
 
Mooi stukje bulky,

Ik zelf vind de look van iemand die niet meer naturel, is gewoon niet mooi. Het ziet er in mijn ogen vaak onnatuurlijk uit.

Daarbij denk ik dat ik nog lang zat kan groeien en ik met de huidige supplementen op de markt, ook een stapje verder kan komen wanneer het even wat moeilijker gaat allemaal.
 
Ik vind dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen die kunnen opspelen na/tijdens een kuur. Train al bijna 9 jaar naturel ondanks dat het wel door me koppie flitste om het ooit eens te proberen. Ben zojuist uit een dip gekomen en zie het weer helemaal zitten en heb me in een mindere fase niet gek laten maken door sommige jongens die zeggen dat ik wel een klein kuurtje had kunnen proberen. De gedachte dat ik per se tegenover anderen wil bewijzen dat je met naturel wel degelijk massief en sterk kunt worden heb ik laten varen. Zit mezelf ook niet meer zo op te fokken dat die gebruikers zulke snelle gains maken terwijl jij al maanden, misschien jaren op 1 punt blijft hangen. Train gewoon voor mezelf, maar kan het harde werk van een naturel altijd wel meer waarderen dan een gebruiker (no offence).


1e plaats Nk YBF Mr. Athletic 2003
Foto's ?

goede stats trouwens, dat bereiken de meeste jongens onder de 30 geen eens met roids ;)
 
ik train al 25 jaar naturel,van 67 kg naar 104,met 11 procent. 1.80 lengte.ik zou jullie heel veel kunnen vertellen om niet te gebruiken,over een aantal gebruikers van zeg maar eens 20 jaar geleden,die nu nog steeds elke maand in het ziekenhuis zijn om te herstellen voor onverantwoord gebruik.maar 1 blik op de side anabolen,krijg ik kippenvel hoe die jongens zich zelf,zonder nadenken,en of het de gewoonste zaak van de wereld is dat ze op een onverantwoorde manier met hun instrument,je lichaam bezig zijn!we hebben de mooiste sport ter wereld,neem er de tijd voor,en geniet!
 
1e plaats Nk YBF Mr. Athletic 2003
Foto's ?

goede stats trouwens, dat bereiken de meeste jongens onder de 30 geen eens met roids ;)

Thanx, ik heb mijn Eye Of The Tiger weer terug en ga er weer helemaal voor:D

deze ?


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nope dat ben ik niet:D
Zal binnenkort wel eens een foto in me gallery zetten;)
 
De motivatie? ik ben zoieso nog veel te jong om er ook maar over na te denken of ik dat wel of niet ga doen.. er rust bij mij echter geen taboe op.
wel ben ik erg bang, dat mocht ik eenmaal gaan gebruiken ik meer en meer en meer wil, en geen tevredenheid meer put uit het off-cycle trainen..
 
Teveel gezeik met de gezondheid. Kan heel strict leven, discipline genoeg. Maar heb qua gezondheid te vaak een tegenslag(CVS/bacteriele infectie/maagzweren etc). Dus niet verstandig om maar iets te proberen.
Ik zat 2maand terug op 95kg 10% 1.72m. Heb toen weer last gekregen van maagzweren, dwz bijna niks eten -> extra vermoeid. Vicieuze cirkel..
Zit er nu nog steeds mee en ben nu 7kg lichter, en train 3x per week 20min met een lage intensiteit en lichte gewichten. Puur voor het gevoel.

Nu van andere dingen in het leven aan het genieten, en als de gezondheid weer 100% is ga ik die 100kg halen. Word.
Update; nu 14kg lichter en train nu al een tijdje niet. En eet 2x per dag.

Doet Jomanda nog lezingen?
 
Ben behoorlijk trots op m'n libido en dat wil ik graag zo houden.

Van GHB alleen al was het niet leuk meer, dus met test zal het wel helemaal de spuigaten gaan uitlopen. Denk dat ik me zwaar relaxed en 'de man' ga voelen, nog meer ga luieren en gewoon niet meer op m'n werk kom opdagen of op anderen reageer. :D
 
Alles wat schade in mijn lichaam kan aanbrengen, is voor mij een goede motivatie om er vanaf te blijven.

En als ik echt hard wil kan dat ook wel redelijk met een goed voedingsschema (en de een vind 3 kilo spier per jaar weinig, ik vind het goed genoeg, als het puur spier is dan :D) , dus voor mij reden genoeg om naturel te blijven :)
 
iid superknurft, heel verstandig, man! zo zie ik het ook, het gaat goed, na 6 maand, 13/14kg gewonnen, BF ten hoogste 12% denk ik, kan 10 zijn ook.
Ik doe gewoon zolang mijn licham en leeftijd het toelaat verder, en zie wel wat ervan komt, zie al een beetje hoe mijn lichaam gaat evoluerne, en het staat me aan, ik hoef geen echt groot beest te zijn, maar gewoon iets meer dan atletisch gespierd, zal me wel lukken met geduld
 
Oké topictitel moet duidelijk zijn, wat is jouw motivatie om natural te blijven. Ik ben niet tegen gebruik, dus laat daar de discussie niet over opwaaien, toch zijn er genoeg mensen hier op het board die er bewust voor kiezen een natural 4 life te zijn en tevens goede resultaten behalen, ik reken mezelf daar voor het gemak bij.

Voor mezelf:
Mijn grootste motivatie is toch wel om mensen te laten zien wat er mogelijk is natural, ik bouw een goede fysiek op, wordt sterker, en behaal betere resultaten als de meeste gebruikers die ik zie en ken. (Wat allicht te weiten is aan de ondeskundigheid van hun, maar dat terzijde) en mijn gezondheid!!

Verder heb ik nog nooit van me leven drugs of andere snuisterijen (behalve alcohol) op om me beter te voelen of te maken dan wie ik ben, dus waarom zou ik dat met trainen wel doen.

Verder hebben me ouders vrienden/kennisen van wie de zoon is overleden door misbruik van steroiden, nogmaals misbruik. Die mensen zijn door zo'n hel gegaan dat ik mijn moeder beloofd heb het nooit te gaan gebruiken toen ik begon met trainen. Belofte maakt schuld, zeker aan je moeder.

Tevens heb ik een soort pac gesloten met 3 trainingsmaten, we zijn alledrie ongeveer gelijktijdig begonnen met trainen en willen alledrie natural blijven en hebben dat ca 8 jaar geleden ook toegezegd aan elkaar, alledrie hebben we natural bizarre progressies gemaakt.

Wat is jouw motivatie?


Ik heb tot nu toe nog geen belofte gemaakt daarover. Niettemin heb in het in overweging genomen om steroiden te gaan snoepen. Ik ben van mening dat het voor mij niet nodig is om te kuren: ik ben best klein en met mijn huidige fysiek ze ik best wel gespierd uit. Als ik denk ik boven 85 uitkom dan kan ik mijn armen waarschijnlijk niet langer vertikaal houden waardoor het lijkt dat ik met opzet zo breed loop om te imponeren.

Als ik wat groter was zou ik het misschien ooit willen overwegen.

ik heb laast een bij MTV True Life een gast gezien hij had drie cycli achter de rug en zag eruit als iemand die nooit aan BB deed. Dat vind ik stom. Als je gaat gebruiken dan moet je zeter weten dat je een paar kilotjes eruit kan halen, anders ben je dom bezig, echt zonde.

groetjes
 
Als ik boven de 40 ben ga ik wat test nemen onder begeleiding
 
Als ik een naturel 110kg haal bij een 8-9% ga ik mss eens een licht test-only kuurtje doen, gewoon om eens te kijken wat het doet. Over een goed jaar zie ik dat wel gebeuren. Daarna zal ik gewoon proberen dat vast te houden, maar als er een groot deel van wegvalt zal ik er niet mee zitten. Vanuit esthetisch standpunt is dat imo zelfs al iets te zwaar. Voor de gezondheid zal ik het iig niet laten.
 
Motivatie: Zien wat er te halen is natural voor mij... als ik 30+ ben en het valt me tegen denk ik er nog eens goed overna :D
 
Back
Naar boven