MuscleMeat

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Bezoekers in dit topic

Als ik een naturel 110kg haal bij een 8-9% ga ik mss eens een licht test-only kuurtje doen, gewoon om eens te kijken wat het doet. Over een goed jaar zie ik dat wel gebeuren. Daarna zal ik gewoon proberen dat vast te houden, maar als er een groot deel van wegvalt zal ik er niet mee zitten. Vanuit esthetisch standpunt is dat imo zelfs al iets te zwaar. Voor de gezondheid zal ik het iig niet laten.

Hoe groot ben je?
 
yo Naturals

Wat me ook blijft motiveren.. de lichaam van andere naturals als ge ziet wat iemand anders er uithaalt en de lichaam is beter dan dat van u DAT motiveert me!
 
Hoe groot ben je?

189cm. Ik zit nu op een 100kg bij 9% en heb een 2 jaar trainingservaring, altijd onregelmatig getrained en gegeten ook. Ik zal zeker nog wel een hoop groeipotentieel hebben. 110kg naturel zie ik over een jaar wel gebeuren, mss iets langer maar veel zal het niet zijn denk ik.
 
ik ben toch ook naturel geboren ????
 
Het motiveert me dat ik het op eigen kracht kan behalen, zonder hulp van buitenaf. Als je niet meer naturel bent denk ik dat ik ga voelen dat ik 'valsgespeeld' heb en dat dit lichaam niet van mij is.

En trouwens ik heb geen chemische troep nodig in mn lichaam ik geraak er ook wel zonder
 
Ik snap eigelijk niet waarom mensen hormonen/steroiden etc gebruiken tenzei ze competief bben. Wat heb je je eraan?
 
duiuuuuuuude wtf?
 
Ik train omdat ik gelukkig word van fit, sterk, gezond en helder zijn; een gezonde geest in een gezond lichaam. Anabolen passen daar imo niet bij.

Ik ben van nature een zwaargewicht (altijd rond de 100kg, als ik niet sport wegens te dik en nu met 12% BF) en ben bang/ vermoed dat ik van anabolen zal opzwellen op een lelijke manier. Het is dus niet aantrekkelijk voor me want ik denk niet dat ik er een mooi lijf van krijg.

Ik heb best temperament en ben bang dat ik met anabolen pas echt agressief word en in plaats van zeer sporadisch met flinke regelmatig mensen naar het leven zal staan met alle narigheid van dien. Ben dus ook bang dat het ten koste van mijn innerlijke rust zal gaan en ik weer opgefokt door het leven zal gaan. Dat is het me echt niet waard.

Ik zou NOOIT van zijn levensdagen iets durven nemen wat mijn ballen doet verschrompelen/ krimpen of what ever. Ik ben blij met mijn ballen, met mijn libido en met mijn natuurlijke testosteronlevel en wil daar niet mee kloten.

Ik kan geen enkele reden bedenken om het wel te doen. Nou, misschien dat ik het leuk zou kunnen vinden om een keer een tijdje echt extreem sterk te zijn. Misschien zou ik het ooit eens rond mijn 25e geprobeerd willen hebben als er geen bijwerkingen zouden zijn en de resultaten teruggedraaid konden worden. Even een beest voor een zomer en dan weer terug in mijn eigen lijf.
 
Laatst bewerkt:
de risico's, misschien toch later gevolgen ervan oid..

als het gegarandeerd risc free was zat ik er nu al aan :P

dat hele "ik wil op mn eigen kracht" verhaal boeit me geen flikker :P
 
Ik kan er niet aan komen, anders had ik al een klein kuurtje gebruikt.
 
Omdat het niet nodig is voor mijn doel daarom :D!
 
Dit is mijn motivatie:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

OT:
Niet nodig. Plus dat er voor mij toch enkele risico's aan vast zitten doordat ik er veel te weinig verstand van heb.
 
Ik kan er niet aan komen, anders had ik al een klein kuurtje gebruikt.

Kun je nagaan hoe geisoleerd je eigenlijk bent door dat politieke standpunt van je. De Islam heeft je.
 
Ik ben bang voor de nadelige gevolgen, ook op latere leeftijd.
Het maakt me ook een beetje trots om alles op eigen kracht te bereiken.
Persoonlijk hoeft van mij groot, groter , grootst niet.
Ik ga voor de definitie!
 
Ghehehe, eigen kracht, maar ondertussen wel naar de winkel wandelen voor een emmer eiwitten en een pot no xplode....Hoe natural...
Gutgut, je zal toch maar geloven in de wereld die voor je ogen wordt opgetrokken:rolleyes:
 
Ben zelf naturel, en van plan te blijven.

Nu ligt voor mij de grens bij alles dat ik kan op natuurlijke manier, wanneer ik doping gebruik zal de grens voor mij vervagen.

Er kleven altijd nadelen aan welk middelen gebruik dan ook, en ben niet bereid deze te nemen.

Voor mij wegen de voordelen/ nadelen van naturel op zowel korte en lange termijn zwaarder dan de voordelen/ nadelen van doping op korte en lange termijn.
 
Ghehehe, eigen kracht, maar ondertussen wel naar de winkel wandelen voor een emmer eiwitten en een pot no xplode....Hoe natural...
Gutgut, je zal toch maar geloven in de wereld die voor je ogen wordt opgetrokken:rolleyes:

wat is er niet natural aan eiwitten? Het is geen gummybessensap
 
Prelude, wat ik bedoel is dat zodra jij producten neemt die een bepaalde fabricage hebben ondergaan, je de natuur een handje aan het helpen bent. Precies datgene wat je ook doet als je medicijnen gebruikt om de sport te ondersteunen.
Al de redenen om geen doping te gebruiken zijn imo drogredenen. Redenen gesteld en bepaald door de overheid, klakkeloos overgenomen door de media en gemoraliseerd door "het volk".
 
Back
Naar boven