Fitness Seller

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Only plants grow naturally.

Haha, ik weet me nog te herinneren dat er hier ooit iemand rondhing die dat ook in zn sig had staan. Als ik dit soort dingen lees verwacht ik echt dat er een ongelooflijk buff monster achter die reply zit.
 
Weet wel dat hij hier op doelt, maar waarom dan precies met 21. Omdat dat hier word geroepen?
Laat hem eerst maar eens zolang trainen:D

Ik train nu al 4 jaar nee geen prestatie of zo ,maar toch heb niet echt idee dat ik wil stoppen.
Iemand waar ik vaker mee trainde had mij aangeraden rond mijn 25ste te beginnen mocht ik dit echt willen, hij zou me er zelfs mee willen helpen.
Maar nu lees ik hier dat het al rond je 21ste enigszins veilig kan.
Dus ging ik daar maar van uit.
 
Ik weet nu nog geen ene reet van aas dus zou er nog lang niet mee kunnen beginnen. Ik zie me er misschien wel na mijn 30e mee beginnen om mijn aftakeling van ouderdom tegen te gaan.
 
Ik train nu al 4 jaar nee geen prestatie of zo ,maar toch heb niet echt idee dat ik wil stoppen.
Iemand waar ik vaker mee trainde had mij aangeraden rond mijn 25ste te beginnen mocht ik dit echt willen, hij zou me er zelfs mee willen helpen.
Maar nu lees ik hier dat het al rond je 21ste enigszins veilig kan.
Dus ging ik daar maar van uit.

Ligt maar net wat je doelen zijn. Na je 30ste word je test steeds lager.
Echter heb je wedstrijd ambities ja of nee?
Ja, zeker niet wachten tot je 25ste. Dan kun je starten zodra je progressie naturel echt begint te stokken (of dat nu op 20 of 23 zal zijn, is bij iedereen verschillend). Na een 6 jaar naturel trainen zal bij de meeste de rek er wel uit zijn, dus dat is dan denk ik een mooi punt om te starten. Dan ben jij dus 20. Dus als je training/voeding/herstel goed op de rit hebt kun je tegen die tijd wel starten als je naturel op je limiet zit.
 
Ik weet nu nog geen ene reet van aas dus zou er nog lang niet mee kunnen beginnen. Ik zie me er misschien wel na mijn 30e mee beginnen om mijn aftakeling van ouderdom tegen te gaan.

Moet je eigenlijk zoveel van anabolen weten om ermee te beginnen? Lijkt me dat je gewoon meer moet vreten en meer/harder moet trainen. Maargoed; on gear denk ik dat je lichaam daar vanzelf wel om vraagt.
 
Moet je eigenlijk zoveel van anabolen weten om ermee te beginnen? Lijkt me dat je gewoon meer moet vreten en meer/harder moet trainen. Maargoed; on gear denk ik dat je lichaam daar vanzelf wel om vraagt.

Ligt eraan wat voor as je hebt.
 
Only plants grow naturally.

Ik zie eigenlijk als doorleefde oude rot de relativiteit van alles in. Een dik fysiek is prima, maar all in gaan voor een reuzen fysiek was leuk als tiener, maar als twintiger hecht je er om diversen reden al bijna niet meer aan. Toen zag ik wel in dat het huge waanzin een beperkt wereldje is.

Ik vind het leven als plant eigenlijk het fijnst. Heb weleens een aantal weken op alleen 6 liter yoghurt en fruit en groente geleefd, alle rotzooi als vlees, cafeine, vis en zuivel eruit. Voelde me toen zwaar vitaal en actief. Beheerst en controlerend.

Uiteindelijk toch weer overgegaan op alle bronnen. Size does matter. Maar een constructie die van binnen uit en vanaf de grond sterk staat is prioriteit 1.

Een rotte constructie van binnen en een minder ademhalingsapparaat om de size te boosten hoeft van mij niet. Geen zin om de gebreke te moeten camoufleren om maar een glinsterende reus te zijn naar de buiten wereld toe.

Je organen zijn de entreekaartjes voor het feestje dat het leven heet.
 
Wow, mooi gezegt, Marky!
 
Ik zie eigenlijk als doorleefde oude rot de relativiteit van alles in. Een dik fysiek is prima, maar all in gaan voor een reuzen fysiek was leuk als tiener, maar als twintiger hecht je er om diversen reden al bijna niet meer aan. Toen zag ik wel in dat het huge waanzin een beperkt wereldje is.

Ik vind het leven als plant eigenlijk het fijnst. Heb weleens een aantal weken op alleen 6 liter yoghurt en fruit en groente geleefd, alle rotzooi als vlees, cafeine, vis en zuivel eruit. Voelde me toen zwaar vitaal en actief. Beheerst en controlerend.

Uiteindelijk toch weer overgegaan op alle bronnen. Size does matter. Maar een constructie die van binnen uit en vanaf de grond sterk staat is prioriteit 1.

Een rotte constructie van binnen en een minder ademhalingsapparaat om de size te boosten hoeft van mij niet. Geen zin om de gebreke te moeten camoufleren om maar een glinsterende reus te zijn naar de buiten wereld toe.

Je organen zijn de entreekaartjes voor het feestje dat het leven heet.

Wow, mooi gezegt, Marky!

:bukkake: :bukkake::bukkake:
Ja, Marky, mooi gezegd
:bukkake::bukkake::bukkake:

:D
 
Ik zie eigenlijk als doorleefde oude rot de relativiteit van alles in. Een dik fysiek is prima, maar all in gaan voor een reuzen fysiek was leuk als tiener, maar als twintiger hecht je er om diversen reden al bijna niet meer aan. Toen zag ik wel in dat het huge waanzin een beperkt wereldje is.

Ik vind het leven als plant eigenlijk het fijnst. Heb weleens een aantal weken op alleen 6 liter yoghurt en fruit en groente geleefd, alle rotzooi als vlees, cafeine, vis en zuivel eruit. Voelde me toen zwaar vitaal en actief. Beheerst en controlerend.

Uiteindelijk toch weer overgegaan op alle bronnen. Size does matter. Maar een constructie die van binnen uit en vanaf de grond sterk staat is prioriteit 1.

Een rotte constructie van binnen en een minder ademhalingsapparaat om de size te boosten hoeft van mij niet. Geen zin om de gebreke te moeten camoufleren om maar een glinsterende reus te zijn naar de buiten wereld toe.

Je organen zijn de entreekaartjes voor het feestje dat het leven heet.

Haha Nice.

Ik zeg niet dat ik nooit ga gebruiken maar zoals ik er nu overdenk ga ik nooit gebruiken:) haha. En de waarom is lekker afgezaagd en standaard. Ik wil ZELF een "mooi" fysiek maken zonder het mezelff temakkelijk temaken (jaja i know met AS moet je ook nog keihard trainen en goed eten etc.
 
Moet je eigenlijk zoveel van anabolen weten om ermee te beginnen? Lijkt me dat je gewoon meer moet vreten en meer/harder moet trainen. Maargoed; on gear denk ik dat je lichaam daar vanzelf wel om vraagt.

nou, als ik hier soms de kuurschemas lees en ik zie het ene na het andere naampje voorbij komen, en er advies wordt gegeven dat je beter wat anders kan doen etc...ja dan moet je toch wel iets er van weten lijkt me. Gewoon vragen of iemand een kuurtje weet waar je groot van word kan uiteraard altijd.
 
nou, als ik hier soms de kuurschemas lees en ik zie het ene na het andere naampje voorbij komen, en er advies wordt gegeven dat je beter wat anders kan doen etc...ja dan moet je toch wel iets er van weten lijkt me. Gewoon vragen of iemand een kuurtje weet waar je groot van word kan uiteraard altijd.

Ja, dat bedoel ik he. Ik zou dan wel eens vragen aan iemand die er wat vanaf weet wat ik het best kan spuiten. Voor de rest niet zuipen, schoon en veel eten, rusten en hard trainen. Zoveel kan er dan toch niet mislopen?
 
Ik vind het leven als plant eigenlijk het fijnst. Heb weleens een aantal weken op alleen 6 liter yoghurt en fruit en groente geleefd, alle rotzooi als vlees, cafeine, vis en zuivel eruit. Voelde me toen zwaar vitaal en actief. Beheerst en controlerend.

placebo effect :o
 
"Je organen zijn de entreekaartjes voor het feestje dat het leven heet."

Zijn dat niet de woorden van iemand die regelmatig een buisje GHB naar binnen kiept? Want zijn mensen toch verschikklijk gaar eigenlijk.
 
Haha ja maar volgens volharde ghb gebruikers is ghb heeeelemaal niet schadelijk


:rolleyes:
 
Mensen opstoken door ze paradijselijke garanties op het hart te drukken groei je nooit overheen merk ik. En wat werkt beter dan ze de wegwijzen naar opperst plezier zonder enige prijs?
 
Ik wil eerst zo ver mogelijk komen, maar het hangt ervan af hoe serieus ik dalijk wedstrijden aan ga pakken. Als ik later ver wil komen ga ik heus wel kuren. Maar ey, tot die tijd blijf ik fijn naturel.
 
Back
Naar boven