Fitness Seller

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha, ik weet me nog te herinneren dat er hier ooit iemand rondhing die dat ook in zn sig had staan. Als ik dit soort dingen lees verwacht ik echt dat er een ongelooflijk buff monster achter die reply zit.

MrJ was dat dacht ik
 
Zou niet kunnen stoppen denk juist dat ik meer zal gebruiken
Hele vroeger dood
Als overtuig was dat ik na 5 a 10jaar kon stoppen dan zou ik het wel doen.
Geloof niet dat 5jaar lichte kuur zoveel van je leven af haalt....
 
Heb ik niet, als ik wil gebruiken gebruik ik wel. Alleen wel pas rond mijn 22ste dus nog 4,5 jaartjes wachten :) genoeg tijd om op een mooi fysiek te komen!
 
Ik blijf natural voornamelijk omdat ik geen zak van aas snap wat ik er ook over lees, teveel in één keer denk ik. Al die termen en verschillende dingen, dan heb je dit met dat en zus en zo.. Probeer 't wel, lees er over etc. Maar toch. Wil er eerst vol vertrouwen in hebben dat ik weet wat ik doe (wel zo handig he ;))
Dus hou ik het maar bij de peperdure amino'tjes etc..

En momenteel niet het doel om 100+ te wegen. Denk dat voor mijn bouw 80 a 90 kg droog (8-12%) wel mooi is.
Niet dat ik dat ga redden ofzo, zit nogal in een slop.. Dus maar even wat meer lezen op dbb en informatie vergaren over trainmethoden enzo.
 
Laatst bewerkt:
kwou toch ook nog effe reageren op dit topic :)


Ik beschouw mezelf nu terug weer als naturel ,kben nu inmiddels zo'n 2 jaar off ...

Nu besef ik pas dat het eigenlijk 1 luchtbel is as gebruik....

Moest namelijk verplicht 6 weken niet trainen na gyno operatie was zo'n 6 kg afgevallen ,daarna terug weer volop beginnen trainen ma ben eigenlijk nooit meer op hetzelfde niveau terecht gekomen;kdenk dat ik nu terug op zon 90% van mijn vroeger niveau terug zit.

Ik heb besloten op AS defenitief achterwege te laten ,ook al mis ik soms het gevoel ON te zijn ...

Grootste motivatie om off te blijven is omdat ik nogal gevoelig was vo de side's ,depressie ,kramp in prostaat en natuurlijk die k*t gyno waarvoor ik echt alle mogelijke middeltjes geprobeerd heb .....

Het is een weegschaal in mijn hoofd kuren of niet ,ma de nadelen wegen voor mij niet op tegen de voordelen ,heb nu andere prioriteiten in mijn leven ....

Toch blijf ik moedig verder trainen en eten en aanvaard mezelf als een iets kleinere ik ,die zich toch wel goed in zijn vel voelt...

Ik zeker respeckt voor gebruikers die leven voor hun sport het is een keuze die je maakt,en je weet wat de risico's zijn ,blijft een afweging die je moet maken vo jezelf.....


Wat je ook doet keep on training never give up ;)
 
Mijn collega motiveerd mij enorm door niets buiten whey shake's te gebruiken. Hij gelooft namelijk in alle mogelijke soorten BS en gebruikt een ding waardoor je pezen samen trekken, maar de naam weet ik niet meer. Verder jaagt hij er nog een lading pilletjes door voor vanalles en nog wat en denkt hij dat alles vanzelf komt. No thx, dan zie ik liever wat af en doe het op mijn manier :)
 
ik groei hard genoeg zonder.
 
Leuk topicje hierzow,dit blijf ik volgen ;)
 
Ik kan ooit wat gaan gebruiken, heb een aangeboren schildklier afwijking waardoor ik al Thyrax pillen moet nemen (T4 en TSH) zodat mijn hormonen op normale waarden zitten.

Zou dit trouwens tot doping worden gerekend op wedstrijden?
 
1.Kijken hoever ik mijn lichaam kan pushen tot een maximaal resultaat zonder hulp. Zien wat mogelijk is door goede voeding en training. Maximaal experimenteren en zo je lichaam leren kennen. Fkes bewijzen dat je 100% natural met veel geduld en inzet op kange termijn verder kan komen dan gebruikers die het eventjes snel willen fixen.

2.Trachten zolang mogelijk gezond te blijven met een zo goed mogelijke fysiek en zo te genieten van het leven.

3. Natural trainen is jezelf overwinnen. Dit geeft je zelfvertrouwen voor de rest van je dagelijkse bezigheden.
 
Ik kan ooit wat gaan gebruiken, heb een aangeboren schildklier afwijking waardoor ik al Thyrax pillen moet nemen (T4 en TSH) zodat mijn hormonen op normale waarden zitten.

Zou dit trouwens tot doping worden gerekend op wedstrijden?

Volgens mij niet als je een medisch attest hebt.
 
Wachten tot mijn 21. Net voor ik 21 ben , goed naturel gaan cutten. In de spiegel kijken. En als ik dan nog niet tevreden ben, dan ga ik AAS overwegen. Waarmee ik bedoel eerst oneindig veel research doen erover en dan misschien gebruiken.

Maar ik ben tot nu toe aardig tevreden met wat ik naturel behaal. Zie de voordelen van AAS ook nog niet. Alleen dat nog meer mensen dan gaan denken dat ik gebruik en dat ik misschien nog een hoop rare blikken krijg ook.
 
Mijn reden is dat ik natural bodybuilding veel spectaculairder vind dat AAS bodybuilders. Er vallen wel eens opmerkingen over nep spieren, dat vind ik nep, dat je andere middelen nodig hebt om nog gespierder te worden. En ten tweede vind ik het er gewoon niet uitzien om er zo onnatuurlijk gespierd te zijn.

Er is natural heel veel haalbaar, en vind ook dat sommige te snel beginnen met AAS. Een goed fysiek bouwen doe je niet ff..daarom heb ik ook zwaar respect voor natural 'grote' bodybuilders.

Maar het blijft een keuze die iedereen voor zichzelf maakt natuurlijk

en ik zal wel boze opmerkingen krijgen maar dit is hoe ik er over denk;)
 
Mijn reden is dat ik natural bodybuilding veel spectaculairder vind dat AAS bodybuilders. Er vallen wel eens opmerkingen over nep spieren, dat vind ik nep, dat je andere middelen nodig hebt om nog gespierder te worden. En ten tweede vind ik het er gewoon niet uitzien om er zo onnatuurlijk gespierd te zijn.

Er is natural heel veel haalbaar, en vind ook dat sommige te snel beginnen met AAS. Een goed fysiek bouwen doe je niet ff..daarom heb ik ook zwaar respect voor natural 'grote' bodybuilders.

Maar het blijft een keuze die iedereen voor zichzelf maakt natuurlijk

en ik zal wel boze opmerkingen krijgen maar dit is hoe ik er over denk;)


Dit.
 
ik wil geen troep in mn lichaam hebben,
op alcohol na xD
 
Back
Naar boven