Fitness Seller

Wat is jouw plan, als de gym weer open gaat?

Bezoekers in dit topic

Dat zal minstens tot de zomer duren.
Persoonlijk train ik toch liever met maatregelen als reserveren en dergelijkse dan structureel thuis. Ieder z'n ding inderdaad..

Ik vrees ook dat het nog wel even gaat duren voordat alle maatregelen er af kunnen. Het moment dat alle maatregelen er af kunnen wordt ook wel lekker awkward volgens mij. Ineens weer handen schudden, knuffelen, met 40 man voor de spiegel bicep curlen. :roflol:
 
maar ik merk dat ik echt een stuk meer lol heb in er even uit kunnen. Even in een andere omgeving onder soortgenoten.
Precies dit ja. En daarnaast, thuis kun je nooit een variatie aan apparaten/oefeningen creëren zoals dat in de gym wel kan. In een homegym blijf je wel altijd beperkt tot de basis of je moet toevallig een geldboom en een grote ruimte hebben.
 
Dat zal minstens tot de zomer duren.

ben ik ook bang voor.


Precies dit ja. En daarnaast, thuis kun je nooit een variatie aan apparaten/oefeningen creëren zoals dat in de gym wel kan. In een homegym blijf je wel altijd beperkt tot de basis of je moet toevallig een geldboom en een grote ruimte hebben.

Klopt. Als naar mezelf kijk dan kan ik met een squat/powerrack de meeste dingen doen.
Maar een sportschool in huis halen is niet de bedoeling nee :D
 
ben ik ook bang voor.




Klopt. Als naar mezelf kijk dan kan ik met een squat/powerrack de meeste dingen doen.
Maar een sportschool in huis halen is niet de bedoeling nee :D
Ik weet niet in welke gym je nu traint, maar of er een heel reserveringssysteem is, is natuurlijk ook afhankelijk van waar je traint. Bij basic fit of andere keten is dat allemaal vrij streng, maar bij de kleinere 'hardcore' gyms niet. Wellicht het overwegen waard om over te stappen?
 
Terug een deftig schema (laten) opstellen met echte compounds (bench, DL) en hopen dat die 50kg BP er toch nog in zit dit jaar.

Al bij al gaat het thuis trainen best ok, ik doe meer mijn best dan in de eerste lockdown (waar ik te lui was om halters te verstellen :roflol: ) en heb zelfs al 2PR's.
Dus ik hoop met minder "achterstand" te kunnen herbeginnen in de gym dan vorig jaar.
 
Ik weet niet in welke gym je nu traint, maar of er een heel reserveringssysteem is, is natuurlijk ook afhankelijk van waar je traint. Bij basic fit of andere keten is dat allemaal vrij streng, maar bij de kleinere 'hardcore' gyms niet. Wellicht het overwegen waard om over te stappen?

Ik train in een commerciële gym inderdaad. Even kijken hoe de hele heisa zich gaat ontwikkelen :)
 
Als de gym weer open is per direct PPL gym starten, schema's heb ik al gemaakt. Tot die tijd gewoon thuis door trainen zowel cardio als kracht met beperkte materiaal.
 
Zou wel aan iedereen mee willen geven dat ze rekening houden met hun belastbaarheid na een periode van minder trainen, veel mensen zullen gelijk te zwaar beginnen in combinatie met te veel volume en dat is vragen om blessures.
 
Een aantal weekjes recompen tot kracht en massa weer terug is en dan cutten probably.
 
Ik kan thuis voldoende door trainen, mis alleen de latt pully. Als de sportschool weer open gaat, op dezelfde manier verder. Maar dan veiliger, mijn rack is een beetje iel en wiebelig en het bankje is te smal en vrij hard. Maar sterk genoeg voor mijn newbee gains.
Dus straks vol door, zwaarder en veiliger.
 
Ik train me nu de tyfus en ga dat voortzetten als de sportscholen open gaan.
 
Zou wel aan iedereen mee willen geven dat ze rekening houden met hun belastbaarheid na een periode van minder trainen, veel mensen zullen gelijk te zwaar beginnen in combinatie met te veel volume en dat is vragen om blessures.
Scheelt weer mensen die reserveren dus meer plek :p
 
Zodra er versoepeld kan worden, staan de sportscholen wel vooraan. Zo blijkt uit die nieuwe routekaart..
Gezien de omstandigheden toch relatief goed nieuws?

Ik gokte eerder dat 1 april sportscholen weer open konden. Als die zogenaamde Engelse variant nu mee blijkt te vallen, en de cijfers de goede kant op blijven gaan, durf ik stiekem wel een klein beetje te hopen op 2 maart. :engel:

En aan alle azijnpissers die het minder positief inschatten:
Ik ben liever een optimist die ongelijk krijgt, dan een pessimist die gelijk krijgt. :flipoff:
 
Zou wel aan iedereen mee willen geven dat ze rekening houden met hun belastbaarheid na een periode van minder trainen, veel mensen zullen gelijk te zwaar beginnen in combinatie met te veel volume en dat is vragen om blessures.
Spieren moet scheuren om te groeien :fire:
 
Ik ga weer Legs, push, pull, off doen denk ik. Of Pull, push, legs, arms off.

Even kijken weetje tochhh
 
Back
Naar boven