AndroidHealthClinic

Wat is jouw plan, als de gym weer open gaat?

Bezoekers in dit topic

Ik ga weer Legs, push, pull, off doen denk ik. Of Pull, push, legs, arms off.

Even kijken weetje tochhh
Die laatste split wil ik eigenlijk ook draaien alleen heb ik geen zin om in het weekend te trainen waardoor de frequentie weer zo laag wordt.
 
Die laatste split wil ik eigenlijk ook draaien alleen heb ik geen zin om in het weekend te trainen waardoor de frequentie weer zo laag wordt.
Dan kan je idd beter gewoon pull push legs doen
 
Ik heb hier in maart mijn abo opgezegd bij de commerciële gym. In België was toen alles voor de eerst keer in lockdown, dus heb meteen wat materiaal gekocht voor thuis en intussen toch wel een deftig 'arsenaal' opgebouwd. Helaas gaan ze mij daar niet meer terugzien, al mis ik soms wel de vrienden die ik daar heb gemaakt, maar ook daar zijn er doorheen de jaren veel van gekomen en gegaan.
 
Doe nu alleen compounds thuis met max 100kg. Straks weer DL en Squat opbouwen en mijn stats op BOR OHP en BP verkloten omdat ik ook weer andere oefeningen ga pakken. Zin om weer incline dumbell press te pakken in de gym.
 
Kan niet wachten om mijn cut te beginnen en straks met een verbeterde shape de gym in te stappen en tegen al die beta's zeggen dat ze smal zijn geworden en tegen de gymshark snolletjes dat ze dik zijn geworden. Hi hi hi.
 
Aangezien mijn homegym steeds uitgebreider wordt en in m'n huis-in-aanbouw 2 keer zoveel ruimte heb zal ik voor 90% thuis blijven trainen. Ik blijf lid bij Basic om er soms even tussenuit te zijn.
 
1612430919573.png
 
3 uur de bench bezet houden en vooral niet delen
Totdat de big bois bij je bench komen staan
als ik vraag of ik mee kan doen zijn ze altijd toevallig net klaar :D

in big gym wel eens gevraagd of iemand nog lang bezig is. Die persoon zei klaar te zijn en ging weg. Liep vervolgens naar de andere kant van de gym om uiteindelijk daar hetzelfde verder te doen :roflol:
 
Als die zogenaamde Engelse variant nu mee blijkt te vallen
Was vooral bij mij in het dorp en heb er zga niets over gehoord :o zal allemaal wel meevallen dus.
 
Voor mij verandert er niks eigenlijk als de gyms weer open gaan. Sorry :(
 
Bij mij is het meestal "5 setjes nog".
- Oke dan wacht ik even
Gaat nog 50 tal minuten duren hoor
- Eh oke ik doe wel wat anders
Dan zeg ik: nee hoor.
 

Kabinet denkt over ander soort corona-versoepeling, 'meer sectoren een beetje open'​


Het kabinet praat over een nieuwe strategie om uit de lockdown te komen. Bij de versoepeling na de eerste coronagolf koos het kabinet voor het heropenen per sector. Het kabinet denkt nu na of het beter is om meerdere sectoren heel beperkt te openen.
"Je zou ook kunnen kijken of je veel sectoren een heel klein beetje iets kan laten doen", zei premier Rutte in het wekelijkse gesprek met de minister-president bij de NOS.
Deze nieuwe strategie moet ertoe leiden dat meer bedrijfssectoren kunnen profiteren van mogelijke versoepelingen. Eerder koos het kabinet in zo'n situatie voor één sector weer helemaal open en de rest niet.
Rutte legt uit dat zijn gedachtes over versoepelingen veranderen:

(zie filmpje met Rutte in bovenstaande link)

Rutte: misschien veel sectoren 'een klein beetje open' doen bij versoepeling
Premier Rutte benadrukt dat het nog maar een gedachte is binnen het kabinet. Hij zegt wel dat hij over dit onderwerp anders is gaan denken. "Eerst lieten we bijvoorbeeld het sporten toe en daarna kwamen de musea of de cafés aan de beurt." Hij kan zich voorstellen dat bijvoorbeeld een restaurant voor een paar tafeltjes opengaat en de kapper voor een beperkt aantal mensen per dag.
Deze strategie zou ook het begrip bij de Nederlandse bedrijven kunnen vergroten. De opening per sector leidt tot irritatie, weet Rutte. "Het frustreert. Waarom winkels openen en restaurants dicht? Waarom de een wel, waarom de ander niet?"
De premier wil wel duidelijk hebben dat de kapper en het restaurant maar willekeurige voorbeelden zijn. "Hardop filosoferen is altijd gevaarlijk in een tv-programma. Mensen denken dan; dat wordt het. En dat is het echt niet."
Voorlopig zijn er ook geen versoepelingen in zicht, alleen de basisscholen gaan vanaf volgende week maandag open.
Bij het wekelijkse coalitieoverleg is deze nieuwe strategie afgelopen maandag voor het eerst besproken. VVD-fractievoorzitter Dijkhoff deed het voorstel en de andere partijen reageerden positief.
 

chrash wordt er gesproken over de sportscholen bij jullie? Of zijn kappers zoveel essentiëler?
 

chrash wordt er gesproken over de sportscholen bij jullie? Of zijn kappers zoveel essentiëler?
Sportscholen, horeca,... Blijven nog gesloten tot minstens 1april atm. Kappers, schoonheidssalons, dierentuinen en campings mogen de deuren terug openen.
 
Back
Naar boven