Fitness Seller

Wat is jouw plan, als de gym weer open gaat?

Bezoekers in dit topic


chrash wordt er gesproken over de sportscholen bij jullie? Of zijn kappers zoveel essentiëler?
Kappers gaan open en daarna de dierentuinen, sportscholen spreken ze hier zelfs niet over.
 
Zou wel aan iedereen mee willen geven dat ze rekening houden met hun belastbaarheid na een periode van minder trainen, veel mensen zullen gelijk te zwaar beginnen in combinatie met te veel volume en dat is vragen om blessures.

No pain, no gain !

Maar nu on topic : een uur lang curlen in het squat rack elke dag.
 
Kabinet denkt over ander soort corona-versoepeling, 'meer sectoren een beetje open'
Hoe dan??? Dat is praktisch gezien toch zo goed als onmogelijk? Denk alleen al aan de handhaving...
 
'Kabinet denkt over ander soort corona-versoepeling, 'meer sectoren een beetje open'
Ja net zo'n wassen neus als dat "click & collect".
 
daarna de dierentuinen, sportscholen spreken ze hier zelfs niet over.

Basic Fit is toch ook een dierentuin

1612588242227.png
 
Laatst bewerkt:
Zou wel aan iedereen mee willen geven dat ze rekening houden met hun belastbaarheid na een periode van minder trainen, veel mensen zullen gelijk te zwaar beginnen in combinatie met te veel volume en dat is vragen om blessures.
Ja idd. Ook los van blessures doet het je resultaat geen goed als je te snel te zwaar gaat

No pain, no gain !

Maar nu on topic : een uur lang curlen in het squat rack elke dag.
Cardio dus :emo:


Sportscholen, horeca,... Blijven nog gesloten tot minstens 1april atm. Kappers, schoonheidssalons, dierentuinen en campings mogen de deuren terug openen.
Lekker kramperen in de winter!

Voor mij verandert er niks eigenlijk als de gyms weer open gaan. Sorry :(
Hallo?! Zeg jij nou gewoon dat jij wel kan trainen?

Ik heb toch liever dat je gaat trollen, of op een andere manier dit topic verkracht, dan dat je zulke gevoelloze berichten plaatst :mad:


Zodra er versoepeld kan worden, staan de sportscholen wel vooraan. Zo blijkt uit die nieuwe routekaart..
Gezien de omstandigheden toch relatief goed nieuws?

Ik gokte eerder dat 1 april sportscholen weer open konden. Als die zogenaamde Engelse variant nu mee blijkt te vallen, en de cijfers de goede kant op blijven gaan, durf ik stiekem wel een klein beetje te hopen op 2 maart. :engel:

En aan alle azijnpissers die het minder positief inschatten:
Ik ben liever een optimist die ongelijk krijgt, dan een pessimist die gelijk krijgt. :flipoff:
Hoe haal jij dat uit de routekaart?

Ik haal er alleen uit dat noord Limburg de enige regio is die nog onder "risiconiveau 4" valt. Landelijk zitten we al een tijdje op "risiconiveau 3. Een aantal bijna op 2.
 
Bij mij is het meestal "5 setjes nog".
- Oke dan wacht ik even
Gaat nog 50 tal minuten duren hoor
- Eh oke ik doe wel wat anders

Mijn gedachte als de gym weer open gaat is een eindeloze rij van dit soort gevallen bij de benchpress :rolleyes:
 
Mijn gedachte als de gym weer open gaat is een eindeloze rij van dit soort gevallen bij de benchpress :rolleyes:

Maar daar heb jij geen last van, jij traint in je homogym!
 
Tot die tijd cutten, als de gym weer open gaat spieren kweken (clean bulk).
 
Ben alles behalve een expert vwb cutten maar heeft cutten zin als je niet traint? Mijn gevoel zegt beter minimaal op onderhoud eten om zo min mogelijk spiermassa te verliezen.

Ik heb thuis een gym, maar deze is qua mogelijkheden natuurlijk stukken minder veelzijdig dan de gym waar ik normaal train. Tot nu toe gaat het de eerste 6 weken prima.
 
Ik heb thuis een gym, maar deze is qua mogelijkheden natuurlijk stukken minder veelzijdig dan de gym waar ik normaal train. Tot nu toe gaat het de eerste 6 weken prima.
Ah vandaar 🙂 Hier ook bescheiden mogelijkheden met gammel squat rack bankje en oly stang tot 100kg. We redden ons ermee.
 
Ik ga me zat zuipen aan de bar van de sportschool.
 
Back
Naar boven