MuscleMeat

Wat is jullie doel?

Bezoekers in dit topic

Robin1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Van de meeste mannen is het wel bekend denk ik. Hoewel ik niet wil generaliseren is het merendeel van hen toch op zoek een lichaam met wat meer spiermassa. De een gaat hierin verder dan de andere...
Maar hoe zit het nu eigenlijk met de dames? Zijn er onder de vrouwelijke members ook die dit als doel hebben, of zijn jullie nu juist meer gefixeerd op het afvallen, feitelijk dus droger worden? Vertel hier wat je doel is, en je motivatie daartoe... :thumbs:
 
Whaha, ja doelen die veranderen nog weleens. Nog steeds aan het streven naar dat goddelijke lichaam, maar wat ik precies moet doen om daar te komen ???
Afvallen is inmiddels en heel vaag begrip geworden dat ik liever niet meer nastreef. Drogen worden ja. Nog wat meer spiermassa graag :D Zo snel te veel spiermassa zal toch niet gebeuren dus gewoon maar eens kijken hoe ver ik kan komen. Droog, gespierd, maar toch vrouwelijk. Volgende maand wil ik mijn vet% laten meten, misschien dat daar concretere doelen uit voortkomen.
 
Pfffff doel... ik denk dat zowat alle vrouwen wel droger willen worden. Ik dus ook. Vooral de benen blijven moeilijk om hard te krijgen. En ik heb geen behoefte aan glen ofzo dus is dat zowat een onmogelijke opgave..
Ben even wat minder bezig geweest met kracht. Geef sinds een maandje Body Attack en daar is een goede conditie zo belangrijk voor dat daar even al mijn tijd in is gaan zitten. Nu is het een kwestie van conditie onderhouden en kan ik weer wat meer op mijn KT gaan instellen.. Over mijn armen ben ik geheel tevreden, mijn rug MOET gewoon breder en daar ga ik de komende tijd voor.
 
Hoi Sjakkie, altijd lachen die PS van jou!

Dat droog worden is ook mijn doel. Wellicht te hoog gegrepen? Alhoewel, ik had niet gedacht zover te koimen..
Vreemd genoeg zijn mijn benen nu wel vrij droog, op de kwabbige binnenkant van de dijen na..
Maar voor het mooie vind ik het toch wel aardig dat er wat vet over blijft..

Aangezien eeuwig lijnen ook niet alles is, is het best mogelijk dat ik eens een poosje ga bulken (refeeden) met als doel om weer wat extra spiermassa erbij te krijgen. Al is dat voor een fietser zoals mijn fietsmaatje dat onsmakelijk zegt: dood gewicht, vooral bovenlijfspieren. Precies omgekeerd als bij de meeste mannen dus...
Maar het liefst zou ik een vet% van 20% willen bereiken en tegelijkertijd evenveel of liefst iets meer spiermassa willen hebben.

Het is maar gelukkig dat ik aan KT ben begonnen met het doel sterker te worden. Een van mijn doelen is nu bereikt: ik kan me optrekken... en wel 3x inmiddels. Ik had gedacht de hele school te tracteren als het zover was, maar het was bijna een anti-climax. Ik had zo lang met tegengewicht gewerkt, dat ik vergeten was eens te controleren of ik het ook 1x zonder hulp kon. Nu is voor optrekken het doel het 8x achter elkaar te kunnen.

Andere mini-doelen zijn om meer te squatten, meer te deadliften en vooral om sterkere armen te krijgen, bijv. met bankdrukken en beter nog, van die verdmomde RSI af te raken, die vooral de schouder en nek treft. Daardoor heb ik kippenkracht voor wat schouderspieren betreft.

Groetjes

Espi
 
vroeger wilde ik graag onder de 60 kilo wegen. maar nu wil graag een slanker en strakker lijf.
maar het gekke is dat hoe strakker ik wordt, hoe meer ik mijn doelen bijstel en hoe strenger ze worden!
het zal wel nooit helemaal goed zijn....
 
Back
Naar boven